Přejít na obsah

Leštění předních světlometů / B-sloupky


Shaarky

Doporučené příspěvky

na těch světlech to snad ani nemůže být vidět... to máš spíš ošlehané z bordelu na silnici. Ale teď se podívej, co to udělalo s lakem ;)

 

Jinak co se týče světel, nevím, co máš na mysli tou "běžnou sadou na renovaci světlometů". Pokud máš pocit, že máš krycí plast na světlech poškozený tak, že to snižuje světelnost, tak bych to nechal na někom, kdo tomu rozumí a taky ti tam pak nanese lak s UV filtrem, protože jinak to máš za chvíli znova a ještě horší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak tohle bych fakt nedělal... už jen to, že se to dělá vrtačkou, která na leštění opravdu vhodná není, jelikož má vysoké otáčky i s regulací nastavenou na min. hodnotu. Dále mi tam chybí dostatečná lubrikace a chlazení vodou. A ten chybějící lak je jen třešničkou na tomhle "zkurvi si sám" dortu. 

 

Shrnutí - záběry ihned po "vyleštění" vypadají samozřejmě dobře, kór na takhle mizerném světle. Napiš pánovi, ať ti pošle fotku po pár týdnech, co to leštil. Světla budou v horším stavu, než byla a plast bude zažloutlý právě kvůli chybějícímu UV filtru. Být tebou, obrátím se například na Sviť líp, nebo jak se jmenují. Ti vědí, co dělají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně...safra teď se dívám, že tam nejsou ty fotky, co jsem tam dával. Tak znovu a lépe - jde mi o ruční vyleštění, tohleto snad vrtačku / leštění / popř. broušení nepotřebuje. Uváděl jsem to JEN jako příklad...

 

20170326_075735~01.jpg

20170326_075746~01.jpg

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty sloupky má takhle každý. To jen, aby sis z toho nedělal velkou hlavu. Černý lesklý plast vypadá luxusně, ale tohle ten efekt luxusu samozřejmě degraduje. Nevím jestli jde vyrábět různou tvrdost (kvalitu)  plastů, každopádně je to na autech i starších a Škoda na to  zvysoka ....  Stačí se projít po parkovišti a uvidíš. Když se pustíš do leštění sloupků a budeš mít úspěch, prosím dej sem postup a fotky. Jinak pokud mohu radit nesahal bych na to. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono ani ta rucni mycka neni casto o moc lepsi. Ja prave z obav poskrabani radeji do automaticke mycky jeste nikdy nezajel a pouzivam rucni mycku u OMV. Jenze staci, kdyz si to pred tebou umyvalo nejake zablacene SUV a mas v tom kartaci nechanych plno malych kaminku. Ty "vlasenky", ktere jsou videt na tvych fotkach, mam casto taky... a nejenom na sloupcich, ale i na laku. Staci, kdyz na to zasviti slunce jako u tebe a na te cerne je to pak strasne videt.

 

Jedna z moznosti je pouzivat bezkontaktni mycky typu laser wash, ale ty jsou dobre akorat na lehka znecisteni. S necim vetsim si bez mechanickeho kontaktu nedokazi poradit. A nebo pak stara dobra kombinace kybl a houba, ale to neni na sidlisti uplne snadna moznost a u rucni mycky vas s tim ukrizuji dalsi ridici za zdrzovani. Tezka volba.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já pomalu začínám sledovat kanál https://www.youtube.com/channel/UCs10RZPsr0S0Ods0uL-xrOg

Jen nevím, kde na to budu brát čas ;-)

 

Jinak ano, ručním mytím jsem myslel bezkontaktní mytí popř. spojeno s vlastní houbou na mytí, žádný kartáč, který tam bývá přímo na vysokot. pistoli (takto si umyl auto otec....a vzal to tak pořádně, že má vlásečnice po celém autě...)

 

Také zvažuji nějakou ochrannou fólii, buďto čirou, kterou časem sundám nebo nějakou, kterou půjde i leštit,  v rámci "odlišení vozu", ale v těch místech to je již trochu mimo můj decentní vkus.

 

Uvidíme, dám sem časem vědět, jak jsem dopadl ať už s přeleštěním nebo fóliemi....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne se zdaji ty tve sloupky uplne krasne..To mam tedy urcite horsi a myslim,ze staci na ne sahnout,kdyz je na nich bordel a skrabanec je tam dalsi.Jsou nachylne,stejne jako u SII.

Ty nezachrani nic,proste nic nevydrzi.

Svetlo bych taky neresil.Ani se na ne radsi moc nedivam.Posledne jsem jen videl par ranek od kaminku no a mam najeto par tis km...

Jako nove je to jenom jednou :)  ale bud v klidu,take me tyhle veci stvou:))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží jaké kvality a samozřejmě co zažije v průběhu života....ale myslím, že jsem viděl tabulku "s udávanou" životností až 10 let (u dražšího typu).

Mají jít i leštit jako normální lak.

http://optic-shield.com/

resp. http://optic-shield.com/root/obsah/optic_shield_nano.pdf

 

Editováno: , autor: Shaarky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Úplně OT nejsme, přeci jen k "problému" výše existují různé přístupy a myslím že i fólie patří do způsobu řešení. :-)

Jinak okolo 20.4. bych snad měl vědět, zda-li to k něčemu bylo či nikoliv.... jsem již objednán, pak se zde pokusím hodit nějaké foto, detaily apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me by spis zajimalo, na kolik te vyjde ta renovace laku. Pokud bych to chtel udelat na celem aute, tak pocitam minimalne s castkou 20kkc, coz neni uplna legrace, takze bych s ni pockal nejspis az po 4 letech.

 

14 hours ago, Martin Bednář said:

Btw. mi pred chvili v servisu ukázali, ze jim v systemu sviti servisní akce na muj vuz - vymena tesneni a list vsech dveri :(

Tak to se schvalne taky poptam - treba by to mohlo vyresit muj problem s drncenim u tesneni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...