Přejít na obsah

Škytání (kopání) motoru během jízdy


KoumiCZ

Doporučené příspěvky

Zdravím, mám Fabii 1.2 HTP, AWY, 40 kW, r.v. 2003 a setkávám se s následujícím. Během jízdy, především při zrychlování po zařazení rychlosti, se mi občas stává (asi 1x za 25 km), že se motor zakucká, začne jakoby trochu kopat. Během doslova pár vteřin tento jev zmizí a jede se dál. Dnes jsem zkoušel měnit svíčky za nové, to problém nevyřešilo. Bohužel nejsem schopen říct, od kdy tento problém pozoruji, nedokážu si to vybavit. Tankuji Natural Ultra 95 u Tesca nebo obyčejný Natural, kdy do něj liju VIF Super Benzin Aditiv. Kde by mohl být zakopaný pes? Předem děkuji za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak světla během toho škytání neproblikávají. Upravím ještě tvrzení ohledně četnosti výskytu jevu. Teďka za posledních 100 km se to nestalo. Ale dnes během 15 km hned několikrát. Jen ještě dodám, že to někdy kopne i když stojím na místě a mám zařazený neutrál, třeba při čekání na semaforu apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jelikož evidentně nevíš oč vůbec jde tak to dej někomu znelejšímu, nebo si stáhni tu DP a tam máš vše a spoustu dalšího vysvětleno.

Např. sk. 14-15 a její zobrazované hodnoty se věnují právě detekci a vyhodnocení výpadků zapalovaní. Jinak je zde  funkce hledat a ty příručky tam někde jsou. Víc už nevím co dál chceš. Vodítko po čem jít a jak to ověřit jsem dal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VCDS/VAG, to je základní funkce měřených hodnot. Tak si třeba k tomu VCDS přečti návod. Ono jedna věc je mít "nástroj" a druhá umět alespoň základní použití. No a potom ještě musíš naměřená data nějak vyhodnotit. To za tebe nikdo neudělá, a ten kdo to umí to zadarmo dělat nebude. Proto správně vyhodnocená diagnostika stojí celkem dost peněz.

Přečíst vypsané závady umí každý, ale co potom s tím, že ? Nebo když to nic nenápiše.

Z mé strany už nemám co víc dodat. Vodítko jsem dal, dělej jak uznáš za vhodné. A´t se daří.

Editováno: , autor: Alma
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dovol ještě jednu otázku. Okna ta cívka může být v takovém stavu, že někdy funguje a někdy ne?  Já jestli má smysl si jednu koupit a postupně ji proházet s ostatníma a tak dojít k závěru která ta špatná byla. Jak velká je procentuální pravděpodobnost že je to problém v cívkách?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano,neco podobneho jsem resil na sve fabii. Trvalo to dost dlouho nez jsem pomoci vagu identifikoval valec. Delalo to jen nekdy,ale vzdy musel byt motor prohraty tak 50 km. V mem pripade to byla civka. Muze byt i vstrik,nebo svicka. Zkusit to muzes,zas tolik civka nestoji a kdyz tak budes mit nahradni.

Sance ze je to civka je 50%, muze,ale nemusi. Proto ta diagnostika. Najdes valec co dela chyby a prohodis. Pokud se chyba prestehuje na jiny valec tak je to jistota. Tak budes prehazovat civku,vstrik,svicku az naleznes vadnou komponentu.

Editováno: , autor: Alma
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 4/6/2017 na 20:59, KoumiCZ napsal:

Zdravím, mám Fabii 1.2 HTP, AWY, 40 kW, r.v. 2003 a setkávám se s následujícím. Během jízdy, především při zrychlování po zařazení rychlosti, se mi občas stává (asi 1x za 25 km), že se motor zakucká, začne jakoby trochu kopat. Během doslova pár vteřin tento jev zmizí a jede se dál. Dnes jsem zkoušel měnit svíčky za nové, to problém nevyřešilo. Bohužel nejsem schopen říct, od kdy tento problém pozoruji, nedokážu si to vybavit. Tankuji Natural Ultra 95 u Tesca nebo obyčejný Natural, kdy do něj liju VIF Super Benzin Aditiv. Kde by mohl být zakopaný pes? Předem děkuji za rady.

 

Mám na Fabii přesně to samé. Dle všeho jde o zakarbonovanou hlavu. Psal mi o tom @Ekkar_z_Bastlírny, někdy nedávno.

 

Viz jeho zpráva:

Citovat

Máš ji zakarbonovanou. Shodit palici, vyčistit kanály a ventily, zabrousit sedla a talířky. Pokud možno zaslepit nEGRa a do benzínu okamžitě začít přidávat VIF - nebo jezdit výhradně na 98-100oct. benál - aby to bylo aditivovaný čistidlem. A nauč se ji víc točit, ten karbon je právě následek podtáčení.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...