Jump to content
tomas005

Škoda Connect - vzdálený přístup k vozu

Recommended Posts

Mám Kodiaqa 12 dní. Jezdím prakticky každý den, ale v posledních dnech se mně data neaktualizují. V mobilní aplikaci vidím poslední aktualizaci před 2 dny, což je například pro ověření uzamčení vozu nepoužitelné. Portál Škoda Connect se často chová chaoticky, načítá se pomalu a někdy ukazuje nesmysly. Např. teď hlásí chybu:  Gateway Time-out  The gateway did not receive a timely response from the upstream server or application.

Obával jsem se původně, že mám problém ve svém voze s komunikací z virtuální SIM, ale spíše to tipuji na porodní problémy Škodovky se samotnou službou. Jak funguje vzdálený přístup k vozu vám?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Může se stát. Dolaďují se ještě detaily a čas od času kiksne server nebo je údržba. Taky jsme s tím občas bojovali. Tlačítko obnovit v appce jsi asi zkoušel, že?

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud bych měl auto jen na testování, tak se s tím, že mi něco nefunguje smířím, ale pokud jsem zákazník, tak bych tohle vůbec neměl řešit. Pro znalé, jen další důvod raději aplikaci vůbec nepoužívat.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 22 hodinami, Kane13 napsal:

Může se stát. Dolaďují se ještě detaily a čas od času kiksne server nebo je údržba. Taky jsme s tím občas bojovali. Tlačítko obnovit v appce jsi asi zkoušel, že?

tlačítko obnovit nepomůže. Už jsem se nepřipojil 3 dny. Výpadky na minuty, možná i hodiny bych pochopil, ale že nefunkčnost neřeší několik dní je hodně smutné.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Těžko radit takhle z hlavy, potřeboval bych to vidět... 

 

@ferda25: Ty jsi hodně velkej negativista, co?

 

Měl jsem možnost služby využívat denně skoro tři měsíce v extrémní zátěži. To, co popisuje tomas005, jsem nezažil. Torufnu si říct (a poprosím autora dotazu, aby to nebral osobně), že to bude nějaká prkotina

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez urážky - evidentně o téhle problematice moc nevíš, jen házíš všude kolem špínu. Já se této problematice opravdu poměrně detailně věnuju v rámci svého zaměstnání. Ocenil bych, kdybys místo podobných poznámek raději mlčel. Podobné příspěvky mají stejně hodnotu nula.

  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 25 minutami, Kane13 napsal:

Bez urážky - evidentně o téhle problematice moc nevíš, jen házíš všude kolem špínu. Já se této problematice opravdu poměrně detailně věnuju v rámci svého zaměstnání. Ocenil bych, kdybys místo podobných poznámek raději mlčel. Podobné příspěvky mají stejně hodnotu nula.

v pohodě, já nic osobně neberu a dokonce připouštím, že problém může být na mé straně :-) Nedalo mne to a ještě jsem teď zkontroloval/zajistil: s Kodiaqem jsem vyjel mimo garáž, kde určitě problém s dostupností služby operátora není (Škoda Connect mně funguje v pohodě i v garáži), ve správě služeb Škoda Connect mám vše aktivováno, Datový přenos mobilních zařízení - zaškrtnuto Aktivovat datový přenos pro aplikace Škoda. V autě mně vše Škoda Connect (navigace, počasí ...) funguje dobře. Přes mobilní aplikaci se však stále nepřipojím a webový portál také ukazuje 3 dny stará data.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to bys měl někdy vyjít mezi zákazníky, oni by Ti tvojí práci určitě ocenili....:t

 

Prodávat nefunkční produkt není uměni, ale podvod. Pokud jsi za to odpovědný, věřím, že poneseš plné důsledky. 

 

Pokud jsi za to odpovědný, tak vysvětli přesně kde je problém.

 

Vývoj Škodovky = testovači softwaru, vývoj = programování aplikace a Ty ji maximálně umíš otestovat ani nemáš přístup na server, abys zjistil pro tohoto člena důvod proč přesně on má stará data. To by Tě mělo hodně zajímat. Říká Ti něco jako log komunikace, který přesně řekne co se děje?? Žádný administrátor systému by bez kontroly těchto dat a člověk tím pádem znalý, by nemohl říct, že problém bude v uživateli. Pokud ano, musí si to prověřit, protože uživatel = zákazník. 

 

Plácat tady něco o tom, že je chyba v uživateli a nemít to ničím podložené, je dle mého ukázka jen tvojí neznalosti a celkové kvality tvých příspěvků. 

 

Edited by ferda25
  • Upvote 2
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Kane13 said:

Měl jsem možnost služby využívat denně skoro tři měsíce v extrémní zátěži. To, co popisuje tomas005, jsem nezažil. Torufnu si říct (a poprosím autora dotazu, aby to nebral osobně), že to bude nějaká prkotina

 

Asi máš inú predstavu o extrémnej záťaži než človek z IT.

Ja si pod extrémnou záťažou predstavujem situáciu, že sa podarí odovzdať aspoň niekoľko desiatok tisíc áut zákazníkom a všetky tieto začnú posielať dáta na škodovácke servery, paralelne.

Mimochodom, tiež mi Škoda Connect niekedy neukazuje aktuálne údaje, napríklad z dnešnej cca 14 km rannej trasy sa mi zobrazí len (asi) údaj z prvého 1 km "segmentu", po prvé vypnutie motora. Normálne by som si to nevšimol, len ma zaskočila priemerná spotreba 14l/100km ;).

Edited by _sobi_

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 10 hodinami, ferda25 napsal:

Tak to bys měl někdy vyjít mezi zákazníky, oni by Ti tvojí práci určitě ocenili....:t

 

Prodávat nefunkční produkt není uměni, ale podvod. Pokud jsi za to odpovědný, věřím, že poneseš plné důsledky. 

 

Pokud jsi za to odpovědný, tak vysvětli přesně kde je problém.

 

Vývoj Škodovky = testovači softwaru, vývoj = programování aplikace a Ty ji maximálně umíš otestovat ani nemáš přístup na server, abys zjistil pro tohoto člena důvod proč přesně on má stará data. To by Tě mělo hodně zajímat. Říká Ti něco jako log komunikace, který přesně řekne co se děje?? Žádný administrátor systému by bez kontroly těchto dat a člověk tím pádem znalý, by nemohl říct, že problém bude v uživateli. Pokud ano, musí si to prověřit, protože uživatel = zákazník. 

 

Plácat tady něco o tom, že je chyba v uživateli a nemít to ničím podložené, je dle mého ukázka jen tvojí neznalosti a celkové kvality tvých příspěvků. 

 

 

Tobě musel někdy v životě někdo hodně ublížit...

 

Ne, nejsem vývojář a mezi zákazníky se pohybuji poměrně často. Takže se prosím uklidni a přestaň tady prskat. Jediné, o co se snažím, je poradit na základě svých zkušeností, kterých opravdu není málo. Taky jsem nepsal, že problém bude určitě v uživateli, ale že to bude nějaká prkotina. Jestli nerozumíš psanému textu, nevyjadřuj se raději vůbec.

 

 

  • Upvote 1
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to bys tu neměl psát v pracovní době příspěvky a vzít do ruky telefon a zavolat do Německa a řešit to s nimi(vývojáři). 

 

Jak vidíš je tu další člověk a já vím o dalších desítkách lidí co píšou mě a neobrací se vůbec na Škodovku, protože to je jen cituji: "ztráta času".

 

Zkus se alespoň zamyslet nad tím proč je to ztráta času. Proč podpora přes servisy nemůže fungovat.

 

 

Edited by ferda25
  • Upvote 1
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ferda25 , přesně kvůli takovým lidem jako si ty, pak lidi co o tom něco vědí nemají potřebu jiným poradit.

Měl by ses zamyslet nad tím co píšeš.

 

Samozřejmě by k takové situaci u ŠKODA Connect nemělo docházet, chce to trochu pochopení. Nemyslím si, že by tato služba nějak omezovalo chod vozu.

Edited by Habi001
  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Před hodinou, ferda25 napsal:

Tak to bys tu neměl psát v pracovní době příspěvky a vzít do ruky telefon a zavolat do Německa a řešit to s nimi(vývojáři). 

 

Jak vidíš je tu další člověk a já vím o dalších desítkách lidí co píšou mě a neobrací se vůbec na Škodovku, protože to je jen cituji: "ztráta času".

 

Zkus se alespoň zamyslet nad tím proč je to ztráta času. Proč podpora přes servisy nemůže fungovat.

 

 

 

Po tom, kdy mám nebo nemám pracovní dobu je tobě s prominutím hovno. Nevím, proč mě pořád stavíš do role člověka, který je za služby Connect zodpovědný. 

  • Upvote 2
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nechcem byť zlý, ale dve rady od @Kane13 , čo som zaregistroval mi príliš užitočné zatiaľ neprišli.

Prvá bola k téme Mirrorlinku pre Kodiaq, kde mi tvrdil, že môj telefón ML nepodporuje, čo podľa stránky Škody nie je pravdivé tvrdnie. Viac tu http://forum.skodahome.cz/topic/139041-mirrorlink/

Druhá je v tejto téme, keď sa snažil presvedčiť Tomáša, že je to asi jeho chyba, že sa mu Škoda Connect neauktualizuje, pričom podľa mojej skúsenosti to bude chyba na strane Škody. Zlé správanie Škoda Connect som si dnes všimol tretíkrát.

Minulý týždeň sa mi do denníka nezaznačili aj iné prejduté trasy (a neboli také krátke, že by to mohla byť chyba GPS signálu) a raz mi nezanačilo parkovaciu pozíciu auta. Skúšal som vtedy aj cez app aj cez webové rozhranie, takže chyba bola v poskytnutých dátach a nie v nejakom "refresh" v aplikácii.

 

Na druhej strane rozumiem, že na začiatku treba odladiť chyby nových systémov, len sa mi proste nepáči prístup typu "Aj tak je to tvoja chyba".

 

PS: Tá ranná cesta sa mi niekedy teraz aktualizovala, takže možno treba na aktualizáciu údajov niekedy len pár hodín počkať.

Edited by _sobi_
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Těžko se mi radí "od stolu". Nicméně tvůj telefon nebyl ani na stránkách ŠA uvedený jako kompatibilní pro ML, takže prrr. Jak psal Habi, je třeba vyzkoušet telefon i v jiném autě, udělal jsi to? Pokud ne, nenapadej mě. Já psal možné příčiny.

 

Potřetí: Nikde jsem nenapsal "Je to tvoje chyba." 

 

Tak jako se objevují lidé, kterým funkcionalita Connect funguje špatně, já jich znám spoustu, co jim funguje skvěle. Je strašně jednoduché napsat, že "je to na pytel", že to "Škodovka má blbě udělaný" apod. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale ten telefón uvedený ako kompaktibilný je, len je v zozname mätúco uvedený dvakrát. A to, že aký je rozdiel medzi tými záznamami, sa dozvieš až po rozklinutí detailu screenshot

Koniec offtopic.

Mier.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 2 hodinami, ferda25 napsal:

Tak to bys tu neměl psát v pracovní době příspěvky

 

:D  Horší jak zapšklý důchodce.

  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

volal jsem dnes na technickou podporu aplikací 800 160 606, detailně jim popsal problém a pokusí se neaktualizování hodnot na Škoda Connect portále a v aplikaci vyřešit. Zatím jsen stále "off line".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je třeba se smířit s tím, že to bude Škodovka zase ladit na svých zákaznících další 2 roky a pak buď zjistí, že to bohužel odladit nejde a nahradí to něčím jiným nebo to začne fungovat.

 

Samozřejmě, že celou dobu bude tvrdit, že chyba není na její straně.

 

Osobní útoky zaměstnanců chápu jen jako jejich pracovní úkol. :t:t

 

Názor zda nějaká funkce omezuje funkčnost vozu je zajímavá, ale to je jako kdybych si koupil rádio a to přestalo ukazovat čas a oni mi řekli, že funkci rádia to neomezí, že to je naprosto v pořádku. Pokud koupím věc s určitou vlastností, tak každá ztráta jakékoliv funkcionality je vada. Pokud ji výrobce neopraví během 3 reklamací, je možné výrobek vrátit.

Edited by ferda25
  • Upvote 3
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a já to ukončím - osobní útoky nejsou vítány a povoleny. Tak se podle toho zařiďte. Své animozity si řešte přes SZ. Jinak budou následovat sankce.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

zatím od zákaznické podpory Škodovky ani po 2 dnech od nahlášení problému s nefunkčností vzdáleného přístupu k vozu reakci nemám . Asi to není jednoduše řešitelné na jejích straně. Spíše tipuji problém s funkcí virtuální SIM v autě, protože jsem zjistil, že nefungují ani volání na infolinku a servis, které také virtuální SIM používají.

Edited by tomas005
nelogická věta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolik vlastníků bude používat tyto blbůstky...2/3 jsou naprosté zbytečnosti. Po měsíci používání, vlastní praxe, se využívá pouze telefon.

Ale , musí se jít s dobou, konkurence to má....To samo říkají oni...Největší problém je konektivita zařízení...Tady čekejte nejvíc problémů, provedených aktualizací a pak následná nefunkčnost. Většina problémů je v připojeném zařízení a mezikusu.

 A ještě potom , po několika letech platit za funkčnost. Symbolické to teda nebude...

Edited by DIAGNOSTIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...