Přejít na obsah

Škoda Connect - vzdálený přístup k vozu


Doporučené příspěvky

jen všeobecně a omlouvám se jestli to už někde zaznělo. jen že jsem řešil s podporou že při zapnutém zapalování je zeměkoule bílá, při vypnutí zapalování zčervená. V manuálu červená znamená že služby škoda connect se navazují (tedy že nejsou navázané?). Podpora mi odepsala že červená zeměkoule nevadí a služby jsou dál dostupné. a opravdu jsou i s červenou zeměkoulí služba škoda connect funguje (v manuálu ta ikonka pod písmenem B) . spojení mám přes ESIM.  

xx.png

Editováno: , autor: prase66
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, l79 napsal:

Jenže to bude asi tím, že není připojeno vozidlo svojí esim, nemyslel jsem, že není vůz připojen k hotspotu přes tvoje data. Já jsem to červené neměl nikdy, ani když nemám připojený hotspot. Funguje ti Car Connect a Infotainment online?

Ano vše funguje jak má, ale měl jsem problémy před vánocemi, kdy při rozsvícení červené auto přestalo tahat data, teď to celkem drží, ale zas najednou ta zeměkoule svítí červeně. Nedává to logiku.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já mám taky červenou zeměkouli - data to posílá včetně opuštění oblasti a překročení rychlosti. Logické by bylo je připojeno zelená, porucha červená :-)

6.1.2020 se provedla automatická aktualizace aplikace Škoda Connect - na záložku nezávislé topení se konečně vrátila venkovní teplota.

Nicméně včera opět chyba s opuštěním oblasti - v 14:41 auto opustilo najednou dvě oblasti vzdálené 50 km od sebe :-)

 

Editováno: , autor: JardaPr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Můžete mi poradit? Mám týden starou Scalu, a když si v telefonu zobrazím ŠC, tak se mi tam zobrazí pouze položky plánovač tras, servisní partner a zdravotní karta. Infotanment je Bolero. Položky jako Odemykání na dálku a Troubení a blikání atd. tam nejsou. Je to chyba nebo u Bolera to tak prostě je? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

stále to zlobí, pomůže vždy když se to sekne vyčistit paměť telefonu, zavře to aplikace na pozadí, vymaže cache a  pak  to buď jde rovnou  nebo to chce znova přihlášení, musím umazat poslední písmeno z emailu, zadat heslo a pak voalá a jde to zas chvilku. Ale nejde musím aktualizovat ručně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chvíli jim to funguje, chvíli ne. Večer jsem to zkoušel několikrát - zůstala mně tam parkovací poloha 2 hodiny stará, po refresch se nešlo znovu přihlásit. Po další hodině to šlo. Dnes ráno opět nešlo data aktualizovat - nešel refresch. Teď se to zaktualizovalo.

Požádejte o prodloužení předplatného kvůli nespolehlivosti. 

Mají nedoladěnej software - mně blbnou i další věci - elektronická houkačka - už dvakrát nefunkční - po vypnutí a zapnutí zapalování funguje. off road mód - nadmořská výška - Vrchlabí je dle Kodiaqu 9560 m - po restartu opět správně,... 

Editováno: , autor: JardaPr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Já už jsem si tuto službu neprodloužil - vždy když jsem to potřeboval tak to nefungovalo. Myslel jsem si, že mně to ohlídá auto - funkce opuštění oblasti a překročení rychlosti 0 km/h - Na to není spoleh fungovalo to občas  a s ohromným zpožděním (několik minut) Další důležitá věc - zapnutí topení v zimě - nespolehlivé. Stejně jsem musel ven - a zapínat ručně. Takto nedoladěný systém by měli mít v testovacím režimu a dávat lidem zdarma. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak s tím stále bojuju, myslel jsem, že se to usadí a začne chodit a stále nic. Už jsem pár věcí zkoušel, i zde uvedené, ale jak v apce tak portále se nic neaktualizuje. Řeším to přes podporu, drží se furt poruchy apky. Auto bylo v servisu na garančce a od té doby se nic neaktualizuje, ale cesta ze servisu tam ještě je, tudíž si myslím, že tam s tím nic neprovedli. Uvidím, co podpora vymyslí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak v pátek mi přehráli v servisu sw v autě, objevila se mi ikona auta na infotainmentu (ta samovolně zmizela po týdnu nefunkčnosti Care Connect). Ovšem stále mi to nechodí, respektive chodí, ale jen tak, že se mi načtou do apky jen aktuální údaje po příjezdu a po ručním vyvolání aktualizace jak přes apku tak portál už se nic neaktualizuje a hlásí to známě hlášky o kontaktování podpory. Takže jsem opět kontaktoval podporu a dle vyjádření mě zase čeká návštěva servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...