Přejít na obsah

Škoda Connect - vzdálený přístup k vozu


Doporučené příspěvky

Pochopil jsem to, ale tyto služby si prostě zobrazím sám a nepotřebuju platit za věci, které nabízí každý chytrý telefon a další aplikace v něm. Akorát doufám, že ta služba (placená) není podmínkou k aktualizaci mapových podkladů. Nemyslím tím tu online aktualizaci u Columbuse (mám Amundsena).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@l79 telefon ti poskytuje jen a pouze datovy prenos, ne obsah

 

 - aktualizace map (stahnes z webu, ulozis na SD kartu, v aute zvolis update) - ZDARMA

 - Dopravní informace online (realtime data pro navigaci) => potrebujes data (hotspot z telefonu nebo CarStick) + aktivni sluzbu  Infotainment Online, ktera je placena (1890,-/rok)

 

Koupil sis novou televizi a mel jsi rok zdarma HBO... po roce ti expirovalo predplatne a HBO ti prestalo fungovat.

Klidne se divej na CT1, CT2, CT24... ale HBO ti dale nepojede. Chces se zase divat na HBO? Zaplat poplatek a opet se divej.

A stejne funguje Infotainment Online

 

Pokud nechce platit za Infotainment Online, ale chces dopravni info v navigaci, tak si nastav AndroindAuto, nebo CarPlay

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, havrosh napsal:

Pokud nechce platit za Infotainment Online, ale chces dopravni info v navigaci, tak si nastav AndroindAuto, nebo CarPlay

 

Přesně takhle jsem to myslel, těch služeb co je pro Amundsena v Infotainmentu není zas tolik a nejsou zas až tak nenahraditelné jinými aplikacemi v mobilu...

Ale uvidím jak to bude až mi bude končit předplatné, třeba to prodloužím...

 

Jinak k tomu výstražnému trojúhelníku (oranžová kontrolka na maxidotu): dnes mi to nedalo a zajel jsem to do auta zkontrolovat. Chyba je opravdu od SOS - ve stavu vozidla.

Zkusil jsem volat na infolinku pomocí tlačítka Informací, abych zjistil jestli je alespoň tohle funkční a na infolince mi poradili zajet do servisu. Volal jsem do servisu kam jezdím s našimi OII a technik mi hned po telefonu řekl, že se buď přehrával sw jednotky a nebo se i některé jednotky měnily, tudíž je v obraze :) . Příští týden se tam asi podle času zastavím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl včera v servise na diagnostiku SOS. Nevím přesně co s tím dělali a jestli je to doopravdy možné, ale po opravě mi sdělili, že servis, který dělal předprodejní servis to udělal špatně. Jednotka se prý musí nějak "zaktivovat" - ve faktuře je napsáno kontrola aktivace OCU. Zaplatil jsem práci, protože se na to prý nevztahuje záruka, když to ten první servis podělal... Důležité je, že to už funguje :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 16. 2. 2018 na 14:02, l79 napsal:

Zaplatil jsem, abych se s nikým nehádal a mohl s autem jezdit. S infolinkou to řeším, poslal jsem jim po telefonickém rozhovoru vyjádření obou prodejců i fakturu za opravu a už týden čekám na odpověď... :unsure:

 

Tak jen pro info, jak "rychle" pracuje infolinka ŠA. Již skoro 6. týdnů stále čekám na vyjádření. Když jsem se připomínal dotazem po 3.týdnech (jestli dotaz někam nezapadl), tak mi hned odepsali, že problém předali a že jsou vytíženi a jakmile to vyřeší, tak se mi ozvou. Jako sorry, ale čekat 6.týdnů na odpověď (a to ji ještě nemám) mi už přijde docela dost...

 

Jinak mám teď docela problémy s funkčností Infotainmentu online (Amundsen). I když ho moc nepoužívám, nejčastěji na počasí, tak mi funguje velmi sporadicky řekněme 50:50. Dnes např. píše, že nelze zobrazit požadovanou stránku nebo něco v tom smyslu, ostatní jako parkoviště, čerpací stanice zase píšou chybu Connectu. Přitom zprávy news fungují jako jediné perfektně...Má někdo stejné poznatky? Tohle má být placená služba?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj, mohl by prosim nekdo technicky znaly popsat rozdily mezi systemy Bolero, Amundsen a Columbus z modelovych rad 2018+ z pohledu online sluzeb a konektivity? Nejak se v tom ztracim. Vyse nekdo pise, ze Infotainment online funguje i na Bolero, ale v konfiguratoru Karoq kdyz dam Infotainment online, tak to jde jedine zakliknout do Amunsena. Resim to proto, ze bych rad vedel co realne uzitecneho ziskam priplatkem 11000 za Amundsena u Ambition vybavy Karoqu. Nekde jsem cetl, ze z pohledu ovladani je jepsi Bolero, protoze ma hardwarova tlacitka pro hlasitost a posun v menu, oproti mene pohodlnym dotykovym ve vyssich radach.

Editováno: , autor: pejvlik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 hours ago, pejvlik said:

Habi001: diky. Me zmatlo, ze vyse pise uzivatel sobi, ze sluzbu na svem Boleru aktivoval, ale ze je to nekde zahrabane v menu, tak nevim.

Jinak krome Infotainmentu online ma smysl investovat do Amundsena kvuli necemu dalsimu?

Ja som písal o aktivácii Škoda Connect v Bolere, možno som to zle pomenoval

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 6 hodinami, LukášCBR napsal:

[mention=29012]Schrapnel[/mention]

O pár příspěvků výše jsem cenu již zmiňoval a dokonce to máš uvedeno ve svém uživatelském účtu na skoda-connect.

 

Amundsen - služba online = 1890Kč.

 

V květnu mě čeká nákup této položky.

 

IMG_0705.JPG

 

 

Ach, díky - som asi slepý :)

Užívateľský účet skoda-connect mám zatiaľ neaktívny - auto ešte len smeruje ne linku :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 21. 3. 2018 na 13:46, l79 napsal:

 

Tak jen pro info, jak "rychle" pracuje infolinka ŠA. Již skoro 6. týdnů stále čekám na vyjádření. Když jsem se připomínal dotazem po 3.týdnech (jestli dotaz někam nezapadl), tak mi hned odepsali, že problém předali a že jsou vytíženi a jakmile to vyřeší, tak se mi ozvou. Jako sorry, ale čekat 6.týdnů na odpověď (a to ji ještě nemám) mi už přijde docela dost...

 

Tak po cca 3 měsících se mi dostala konečně odpověď od infolinky ŠA. Jen pro zajímavost, začátkem května jsem byl náhodou v okolí MB a jel jsem se podívat do muzea. Přitom jsem navštívil Zákaznické centrum a posléze Servisní centrum v Kosmonosích, kde se velice divili, že čekám už skoro 3 měsíce na reakci. Přítomný technik můj dotaz " popohnal v systému" a řekl mi, ať pošlu znovu na infolinku dotaz i já, což jsem posléze učinil. Najednou se začlo opravdu něco dít. Přišel mi omluvný email, že se původní dotaz někde zatoulal... Chybu SOS tlačítka prý řešili se zúčastněnými servisy, neshledali problém, tudíž mi servis, který mi zaúčtoval opravu SOS systému vrátí zaplacenou částku a je to bráno jako oprava v záruce. Carconnect, kde mi nesedělo datum od mého nákupu a auto už bylo navedeno v systému "podělal" prodejce a překupník, jelikož si auto vyfakturovali před koncem roku a tudíž už ŠA vedlo vůz jako prodaný a byl naveden do systému i když nebyl zaktivován novým majitelem pomocí PINu, což je prý běžná praxe. Překupník se mi omluvil. Jsem rád, že se to tedy vše vyřešilo i když to teda trvalo :rolleyes:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...