Schizo Vloženo 13. Duben 2017 Sdílet Vloženo 13. Duben 2017 (editace) Zdravim, mam O1 combi 1.6 75kW , AVU , rv. 2003, najeto 209 000 LPG ( mantaz při 180 000km ) a celkem zapeklity problem. Nekdy se stane, ze při otoceni klicku do pohotovostni polohy na kontrolky, sice kontrolky naskoci, ale nezacne hrat radio a ani ventilator nesepne . V ten okamzik vim, ze pokud nastartuju, nic se nestane. Nejen ze nezacne tocit starter, ale všechno zhasne, kontrolky, radio a vynuluje se jak počet najetych km, tak i hodiny . Nic ani necvakne, kotva nepritahne, jindy se z palubky ozyva takove cvakani jako TR-TR-TR...něco jako když cvaka relátko. Pak staci auto dalkacem zamknout a zase odemknout a normalne nastartuju a odjedu ?? Auto bylo u autoelektrikare, který tvrdi, ze pokud se mu zavada neprojevi, není schopen s tim cokoliv udelat, na diagnostice nic není .. presel pry veskere spoje na starter, udelal se repas starteru, nejaky objímky svorky...pul roku nic a ted během tydne 3x za sebou. Jsem z toho fakt spatnej, tyhle zavady nezavady jsou fakt k posra.... Nekdy se zase stane, ze při vyhrivani sedacek zacne cvakat relátko v palubce, jako by nemelo dostatecny napeti a při intervalu sepnuti, spinalo, ale nedokazalo sepnout , nebo pohasina při jizde, spis se jako vlni podsviceni radia a DOTu... Mam podezreni na spinaci skrinku, nevite nahodou někdo co by to mohlo byt ?Není nekde v palubce nejaka hlavni patice, která je napajena primo z baterky, nebo spojena se spínačkou, která by mohla byt zaoxidovana, nebo vadna, nebo nevim Nejaky typ, nebo radu, pokud se s tim někdo setkal. Diky za kazdou odpověď. Editováno: 13. Duben 2017, autor: Schizo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schizo Vloženo 21. Červen 2017 Autor Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 No tak koukam, ze tady se dveře netrhnou . Zatím snad vyřešeno. Po telefonické dohodě jsem se objednal do značkového servisu Autostyl Trutnov, velice příjemné jednání a celková péče o zákazníka, konečně jsem si někde v servise nepřipadal jako někdo , kdo vysírá, votravuje. Po cca 2,5 hodinách mi volal servisák, že je to s největší pravděpodobností spínací skříňka a i nějaké proudové relé, říkal něco jako klasická 15ctka ? Prej ho tak označují . Po dohodě zda souhlasím s výměnou daných částí to opravili, zaplatil jsem bratru 3 353 kč, auto krásně umyté, dostal jsem zdarma i hotovou geometrii a vypis s diagnostiky, poděkoval jsem jim, popřáli mi tastnou cestu a já odfrčel . Zatím vše OK, ale to i před tím jsem o té závadě třeba půl roku nevěděl a pak mě vytrestala 5x za hodinu . Když si vezmu, že jsem měl auto u třech servisů, celkem zaplatil ZA NIC, protože se závada nikdy neodstranila cca 4 000 kč a trestal jsem se s tim prakticky rok, tak si rvu vlasy z hlavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.