Přejít na obsah

OCTAVIA 1 - 1.6 75kW občas nelze nastartovat


Schizo

Doporučené příspěvky

Zdravim, mam O1 combi 1.6 75kW , AVU , rv. 2003, najeto 209 000 LPG ( mantaz při 180 000km ) a celkem zapeklity problem.

 

Nekdy se stane, ze při otoceni klicku do pohotovostni polohy na kontrolky, sice kontrolky naskoci, ale nezacne hrat radio a ani ventilator nesepne . V ten okamzik vim, ze pokud nastartuju, nic se nestane. Nejen ze nezacne tocit starter, ale všechno zhasne, kontrolky, radio a vynuluje se jak počet najetych km, tak i hodiny :(. Nic ani necvakne, kotva nepritahne, jindy se z palubky ozyva takove cvakani jako TR-TR-TR...něco jako když cvaka relátko.

Pak staci auto dalkacem zamknout a zase odemknout a normalne nastartuju a odjedu ??:blink: Auto bylo u autoelektrikare, který tvrdi, ze pokud se mu zavada neprojevi, není schopen s tim cokoliv udelat, na diagnostice nic není .. presel pry veskere spoje na starter, udelal se repas starteru, nejaky objímky svorky...pul roku nic a ted během tydne 3x za sebou. Jsem z toho fakt spatnej, tyhle zavady nezavady jsou fakt k posra....

 

Nekdy se zase stane, ze při vyhrivani sedacek zacne cvakat relátko v palubce, jako by nemelo dostatecny napeti a při intervalu sepnuti, spinalo, ale nedokazalo sepnout , nebo pohasina při jizde, spis se jako vlni podsviceni radia a DOTu...

Mam podezreni na spinaci skrinku, nevite nahodou někdo co by to mohlo byt ?Není nekde v palubce nejaka hlavni patice, která je napajena primo z baterky, nebo spojena se spínačkou, která by mohla byt zaoxidovana, nebo vadna, nebo nevim :( Nejaky typ, nebo radu, pokud se s tim někdo setkal.

Diky za kazdou odpověď.

Editováno: , autor: Schizo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

No tak koukam, ze tady se dveře netrhnou :). Zatím snad vyřešeno.

Po telefonické dohodě jsem se objednal do značkového servisu Autostyl Trutnov, velice příjemné jednání a celková péče o zákazníka, konečně jsem si někde v servise nepřipadal jako někdo , kdo vysírá, votravuje.

 

Po cca 2,5 hodinách mi volal servisák, že je to s největší pravděpodobností spínací skříňka a i nějaké proudové relé, říkal něco jako klasická 15ctka ? Prej ho tak označují . Po dohodě zda souhlasím s výměnou daných částí to opravili, zaplatil jsem bratru 3 353 kč, auto krásně umyté, dostal jsem zdarma i hotovou geometrii a vypis s diagnostiky, poděkoval jsem jim, popřáli mi tastnou cestu a já odfrčel .

Zatím vše OK, ale to i před tím jsem o té závadě třeba půl roku nevěděl a pak mě vytrestala 5x za hodinu .

 

Když si vezmu, že jsem měl auto u třech servisů, celkem zaplatil ZA NIC, protože se závada nikdy neodstranila cca 4 000 kč a trestal jsem se s tim prakticky rok, tak si rvu vlasy z hlavy:aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...