Přejít na obsah

Má prodloužená záruka smysl? A poškození spojky


kubaad

Doporučené příspěvky

Jjj reklamovat můžeš v jakémkoliv AS, ale asi nejlepší je tam kde jsi koupil - má zkušenost.

Rozhodně bych začal řešit okamžitě, protože máš povinnost v záručních podmínkách i v OZ reklamovat hned po zjištění závady. Kdybys odkládal mohli by se na tom v AS otočit a neuznat případnou reklamaci. No a co kdyby tato závada způsobila ještě větší závadu někde jinde na autě….

Ještě se připrav, že když už se ti na to v AS budou dívat a zjistí jakoukoliv příčinu závady tak budou chtít hned opravovat, protože přeci už mají auto rozdělané. Když odmítneš tak určitě budou chtít zaplatit demontáž pak montáž a při finální opravě zase demontáž – má zkušenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem byl v AS u nás a hned podle popisu co jsem řekl technikovi, tak aniž by auto projel řekl, že je něco se spojkou. Pak jsem auto projeli a jen své tvrzení potvrdil. 

Zmínil také jak už tu někdo zmínil, že určitá série byla problematická a zatékal do spojky olej přes těsnící šrouby a po zadání VIN do systém mé auto v této sérii je, takže příští týden jde do servisu. Při této příležitosti zkontrolují stav spojky a uvidí se.

V každém případě mi bylo také řečeno, že mi spojka zabírá hodně nahoře, že by měla zabírat téměř od podlahy, takže se nenechte odbít, že to je v pořádku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jen průběžně informuji, že auto je od středy v servisu. Spojka byla rozdělána a zjištěno, že v ní je olej. Nakonec byla špatná lamela i přítlačný kotouč. Naštěstí to všechno půjde na záruku, akorát čekám, až doručí náhradní díly, aby auto dali dopořádku. Bez auta naštěstí nejsem, dostal jsem náhradní vůz :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám auto od včerejšího dne doma. Spojka zabírá téměř okamžitě od podlahy, s tím co tam bylo se to absolutně nedá srovnat (totálně vyšlapaná). Jak jsem již napsal výše, ve spojce byl olej a lamela byla v katastrofálním stavu. Škodovku tato oprava vyšla i se zapůjčením auta na nějakých 23 tisíc, naštěstí to šlo na záruku, takže jsem neplatil ani korunu :) 

 

P.S.: Co může způsobovat smrad po nastartování? Všiml jsem si totiž, že když nastartuji a mám puštěný ventilátor na "1", což mám neustále, tak po nastartování v autě ucítím takový zvláštní smrad. Je to jen po nastartování, tak to již necítím. Má to nějakou spojitost s tou spojkou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 7. 2018 na 6:47, mbrazdil napsal:

Tak mám auto od včerejšího dne doma. Spojka zabírá téměř okamžitě od podlahy, s tím....

 

Gratuluji. Tak nakonec máš novou spojku, což je super u ojetiny, ne? 

Jinak, měl jsem ten samý problém na 1.4 TSI s nájezdem 16000km. Spojka vypadala po rozebrání úplně jako nová, akorát trochu mastná od oleje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky, musím říct, že jsem měl docela nahnáno, když jsem zjistil, že bych spojku měl platit sám. Měl jsem auto 2 měsíce i s cestou a najeto cca. 600 km a špatná spojka ? :) Kdybych to měl platit, tak bych jim udělal pěknou reklamu. Hlavně, že je to roční vůz který je prověřený odborníky ŠKODA. Upřímně když vidím v TV tu jejich slavnou reklamu jak mění - na +, tak se jen musím smát. A pokud do toho někdy v budoucnu půjdu znova, tak auto s min. nájezdem. Předchozího rapida jsem měl též jako roční vůz akorát s nájezdem 5000 km a vše v naprostém pořádku ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě  bylo taky, že napřed rozeberou a pak posoudí kdo, nebo co závadu způsobilo. Asi u ŠA standardní postup. V tomhle směru jsem ale byl klidný, protože mám auto od novoty a vím jak se chovám ke spojce.

Jinak si myslím, že spoustu lidí čeká na projev závady, nebo si jí nevšimnou, protože u mě spojka klouzala malinko a na zvuku motoru se to nedalo poznat. Např. moje ženská by si ničeho divného nevšimla a jiné na tom budou stejně. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 5 hodinami, mbrazdil napsal:

Díky, musím říct, že jsem měl docela nahnáno, když jsem zjistil, že bych spojku měl platit sám. Měl jsem auto 2 měsíce i s cestou a najeto cca. 600 km a špatná spojka ? :) Kdybych to měl platit, tak bych jim udělal pěknou reklamu. Hlavně, že je to roční vůz který je prověřený odborníky ŠKODA. Upřímně když vidím v TV tu jejich slavnou reklamu jak mění - na +, tak se jen musím smát. A pokud do toho někdy v budoucnu půjdu znova, tak auto s min. nájezdem. Předchozího rapida jsem měl též jako roční vůz akorát s nájezdem 5000 km a vše v naprostém pořádku ...

Je to bazar jako každý jiný. Snad nevěříš reklamám? To je jen taková omáčka. A s tím souvisí i to, že kupuješ ojetinu. Sypou se úplně nová auta, tak proč by nemělo lehce ojeté? S tím se prostě musí počítat a žádný protokol ze Škoda Plus na tom nic nezmění. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každopádně jde vidět, že marketingově jim to funguje - vždyť mi přece auto prodává sama Škodovka, tak to musí být super.

Jinak já mám s prodlouženou zárukou jen ty nejlepší zkušenosti. Prakticky ty nejdražší záruční opravy byly u mě prováděny až po zákonné dvouleté. Tady je to pak hodně o přístupu servisu (ale to vždy), než o tom, jestli to je v prodloužené nebo ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano asi jim to opravdu funguje a mě tím také přesvědčili. Člověk si řekne, roční auto, to je téměř nové auto a prodává to přímo škodovka, tak ta by si to nelajzla, ale ono to bohužel funguje jinak. Škoda plus je prostě jen další autobazar s možností koupi auta s prodlouženou zárukou, zde to celé začíná, ale asi i končí. Toto je asi jediné jejich PLUS :) 

Opravdu by mě zajímalo, jak probíhají ty jejich "pečlivé" servisní prohlídky před prodejem, zda je auto v pořádku, když zákazníkovi prodají auto, kde spojka zabírá někde u vrchu a řeknou mu, že je to v pořádku ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Nechci zakládat nové téma, ale jelikož se můj dotaz týká záruky, dovolím si svůj doraz vložit tady.

U několika OIII uvedených na skodaplus jsem objevil v popisu “BEZ TOVÁRNÍ ZÁRUKY ŠKODA AUTO”.

Chápu to dobře, že v případech, kdy se pokazí dejme tomu infotainment, budíky, či cokoliv jiného je majitel bez šance? Tyto vozy nejsou nijak finančně zvýhodněny, tak si říkám, kdo to za takových podmínek koupí? Navíc při složitosti techniky, která v autě je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím,že škoda plus(das welt auto) je bazar jako každý jiný a pokud by mělo dojít na lámání chleba,nic si z toho člověk nevezme,budou se škubat jako každý jiný.

Jinak pokud je to téma ohledně reklamace spojky tak vím  a ,myslím z dost dobrého zdroje,že spojka se reklamuje nejhůře,dokonce mám dojem že záruka na ní je hooodně omezená.

Docela dobře funguje zaplacená garance -te´d už nevím,jak se se jmenude ta společnost,u které jsem to měl a docela i vydělal,snad Car Garantine.Tam je přesně a jasně specifikováno,na co se záruka vztahuje a opravdu to funguje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...