Přejít na obsah

Snímač tlaku výfukových plynů (G450)


SRowars

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

mám problém s dvojkovým Superbem 2.0 TDI-PD (BMP), r. v. 2008... Nejdřív se rozsvítila emisní kontrolka motoru a na diagnostice mi vyjel tento výpis (viz obr. 1). Pak sem vyměnil tenhle senzor, adaptoval a spustit regeneraci filtru pevnejch částic. Všechno zhaslo, ale následnej den se rozsvítil znovu filtr pevnejch částic (předpokládám, že opět regenerace), kterej pak zhlasl, avšak po dalším nastartování se rozsvítila zas emisní kontrolka. Po opětovným napíchnutí na diagnostiku, to hlásí zas toto (obr. 2). Nevíte, prosím, co náhodou s tím? Díky.

2.jpg

1.jpg

Editováno: , autor: Pawouk
Upraven název tématu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď. Zkusím teda načíst to DPFko, nicméně to už jsem zkoušel a nic to nenalezlo. Je možný, že to na to nemá senzor?
Jinak myslíte si, že by mohlo bejt buď ucpaný DPFko, nebo nějaký potrubí, a tak to tlakem komprese časem poškodilo čidlo G450 (proto to psalo, že je signál moc velkej) a teď to kvůli zanešenýmu průniku hlásí, že je signál příliš nízkej? Pomohlo by nějakou dobu podržet plyn ve vysokejch otáčkách před regenerací a při regeneraci a udělat další? Ještě jsem někde slyšel, že někomu pomohlo vyčistit EGRák. A taky by mě zajímalo, jestli bych to nemohl nějak profoknout pumpou, např. ty dvě hadičky, co vedou do čidla G450. Nepoškodilo by to něco? A měl by motor běžet, anebo bejt vyplej? A měl bych jednu hadičku ucpat, či je to jedno? Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako s autom jazdis?Na nizkych otackach?

Obcas tie TDIcka totiz potrebuju aj vytocit do maxima. Presne kvoli tymto pripadom.

Odporucil by som ho zobrat na cestu a parkrat ho vytocit do max otacok. Urcite by som to nerobil pri stati.

Cidlo meria tlak v potrubi... Ak ho prefuknes, tak by sa nemalo nic stat, kedze jedine co, tak mu das viac tlaku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 17. 4. 2017 na 19:21, r_e_n_e napsal:

Ako s autom jazdis?Na nizkych otackach?

Obcas tie TDIcka totiz potrebuju aj vytocit do maxima. Presne kvoli tymto pripadom.

Odporucil by som ho zobrat na cestu a parkrat ho vytocit do max otacok. Urcite by som to nerobil pri stati.

Cidlo meria tlak v potrubi... Ak ho prefuknes, tak by sa nemalo nic stat, kedze jedine co, tak mu das viac tlaku...

 

S autem právě že jezdím v celku ve vysokejch otáčkách. Ok a proč bys to nedělal při stání? Jinak dobře, díky moc za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...