Jump to content

Výměna PP světlometu


Recommended Posts

Oficiálny návod je dať dole nárazník, odpojiť svetlo, ostrekovač svetla a odšrobovať 3ks šrobov čo drží svetlo a svetlo pôjde von.

 

Nikdy som to neskúšal, ale svetlo by malo ísť vybrať von aj len po zdemontovaní pravého krytu zámku kapoty aby si sa dostal na šrob svetla. 

Ale ako píšem, nie som si istý, či svetlo vybereš von, ale malo by isť. 

Link to post
Share on other sites

Predny naraznik ide lahko.

- demontovat dolny kryt motora...

- tri dolne nity co drzia ku karoserii pri chladici

- spodne srouby vnutorneho blatniku

- takisto vysrobuj srouby do polovice vnutorneho blatniku, tak aby si sa mohol dostat k jednemu plastovemu nitu a dvom srobom co drzia k plechom karoserie.

- vysrobuj dva sroby pod krytkami vedla hmloviek.

- demontuj horne dva kryty pri zamku kapoty...drzia na nitoch

- pod nim su dva hlavne srouby

- pomaly tahaj naraznik dopredu k sebe

- pozor na konektory k dolnym svetlam (hmlovky/denne svietenie)

 

Naraznik mas dole...

 

uz ti tiez dole poslal prassat.. :D

Edited by r_e_n_e
Link to post
Share on other sites
  • 4 years later...

Pánové nechci zakládat nové téma, tak se zeptám zde.

 

Povedlo se mi trefit srnu a odneslo to "naštěstí" jen PP světlo a maska. Mám na autě natáčecí bixenony. Budu teď shánět nějaký z druhé ruky po inzerátech a můj dotaz zní, jsou všechny bixenonové světlomety 2008-2013 natáčecí nebo musím hledat přesně nějaký typ?

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By TG_Jirka
      Neřešil někdo náhodou už výměnu těhlic kvuli montáži větších brzd? Prvotní je asi 312mm vs 340mm..díky 
    • By Michael11
      Dobrý den, jelikož jsem to nikde na fórech nenašel, tak to sem přidám. Co vše se dá na S2 před fl. upravit přes Caristu.
      Rovnou bych se rád zeptal zdali, když u kolonky Electronic differenciál lock (if equipped) dám enabled, aktivuji tím XDS?
      Děkuji









    • By miskolci
      Zdravim,
       
      chcem kupit SuperB, 110kW DSG. Problem je, ze vzhladom na bezpecnost a pre mna osobne nulovy prinos systemu KESSY (stlacit ovladac na odomknutie a kluc do zapalovania miesto tlacidka nema pre mna ziadny prinos) si podla vyjadrenia distributora mozem objednat jedine Active vybavu, do ktorej si mozem dokonfigurovat dalsie veci. Problem je, ze nie vsetko sa da. Napr. virtual cocpit, sledovanie mrtveho uhla ... Neviete, naozaj sa neda objednat Smbition/Style s klasicky dialkovym, odomykanie i startovanie vozu? Pripadne neako deaktivovat ... Na passatoch sa vraj da objednat do vyroby bez KESSY, aj ked za priplatok ;)
       
      Inak nechapem, preco to tak tlacia do vybavy, ked su zname problemy s bezpecnostou
       
      Dakujem
    • By Emblacker
      Ahoj,nevím zda to patří přímo sem ale chci se zeptat jak si můžu aktualizovat mapy v navi.Nenabízí to tu někdo třeba?Auto už je 3 roky starý a silnice se mění.Zrovna nedávno jsem dle navigace dojel na křižovatku,kde se mám dát vlevo ale přede mnou byl kruháč snad z pěti výjezdy.
    • By Mixerko
      Ahojte,
       
      Pri 130.000 km mi na Superbe 2016 minuly rok zacali buchat/trhat zadne kolesa pri prechode zakrutou (iba ked som sa pohynal z miesta). Siel som do servisu a vymenili mi olej v Haldexe. Po dalsich 10.000km sa tento problem zopakoval. Precistili mi tam filter na haldex pumpe a povedali ze to sposobovali piliny ktore sa v haldexe nahromadili. Problem samozrejme prestal po naliati noveho oleja do Haldexu. Po dalsich 5.000km sa problem objavil znova, cize dalsia navsteva servisu. Skontrolovali elektroniku (uhol natocenia volantu atd....) vsetko OK, ale zistili ze mi v zadnej rozvodovke chybalo asi 3dl oleja. Nikde nebol naznak ze mi ten olej niekde vyteka vonka. Olej z haldexu bol zase spinavy a teraz naposledy prisli v servise s teoriou, ze pravdepodobne presakuje olej z rozvodovky do haldexu a ten olej znehodnocuje a preto sa ozyva to buchanie. 
      Je tam nejake tesnenie/miesto, kde to moze prepustat a miesat tie oleje dokopy?
      Mna este napadlo, ze ci to nesposoboval ten chybajuci olej v zadnej rozvodovke. Co si myslite? 
      Stretol sa niekto s niecim podobnym?
       
      Dik,
      Miso
×
×
  • Create New...