Jump to content
sk0d@

Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter

Recommended Posts

A je este nejaka sanca ho trochu ozivit vycistit ho nejakymi pripravkami napr. do nafty alebo uz radsej setrit na nove DPFko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadej si do vyhledávače čištění filtrů DPF a najdeš firmy které ty filtry čistí. Nechal jsem si vyčistit filtr v Praze na Peugeotu 5008 1.6 HDI a naprostá spokojenost. Cena byla včetně demontáže a montáže + diagnostika a čištění celkem 7000 Kč. Za dvě hodiny jsem odjížděl. Záruka 100 000 km nebo 2 roky. Na vyčištěném filtru najeto cca 20 000 km a zatím ok. Regenerace probíhá cca po 850 km to se s Octavii nedá srovnat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím vás mám otestovány modul viz foto a staženou aplikaci zde z fóra ale při pokusu o spojeni mi to napíše tohle je to foceno ještě z free verze ale hláška je stejná případně co ještě nastavit mám O2 2.0tdi 103kw r.v.2007 

Screenshot_2019-10-07-21-20-53-564_com.facebook.katana.png

Screenshot_2019-10-07-15-09-01-193_com.applagapp.elm327identifier.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tvuj motor nebude podporovaný. Koukni do seznamu motorů jestli tam je i kód toho tvého.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čištění u Peugeotu ještě funguje pokud se jedná o oddělený odlučovač sazí a kat. Pokud funguje, je to dost často i tím, že vyčištění rovná se destrukce. Je to státem a certifikátama posvěcená levárna. U škodovky kde je filtr sdružený, to nemaká, častěji. To o poškození platí také. Není to z mé hlavy, měřeno ve zkušebním ústavu.

Edited by motorpower

Share this post


Link to post
Share on other sites
V 28. 9. 2019 na 20:38, sk0d@ napsal:

Priprav sa. Hlavne napis pri kolkych km a gramoch skapal.

 

To vůbec psát nemusí. Filtr vypaluje po 140 km... ten filtr už skapal a podle mě mu občas blikne i kontrolka...

 

Motorpower:

Tak hlavně kdo by dnes nechával čistit filtr za osmičku bez daně a bez práce, od koncernu škoda když může mít nový filtr v rámci economy (4+ roky staré auto) za 13 tisíc a mít jistotu dalších 250K km bez problémů...

Edited by 15degren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čištění včetně práce stojí 7000 Kč včetně DPH když nebudeš chtít doklad tak 6000 Kč žádných 8000 Kč bez DPH a práce. Jak to funguje u škodovky netuším ale když jsem tam byl z Peugeotem tak jich tam na čištění čekalo 5 a další tři se objednali na čištění. Myslím že když by to bylo k ničemu to čištění tak se to mezi lidma rozkřikne a lidi by tam nejezdily. Ten filtr od Škodovky z economy dílů bude podle mě taky jen vyčištěný a k těm 13 tisícům si připočti ještě práci a jsi tak na 15-16 tisících.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdaleka to tak nevyjde, economy díl je naprosto nové DPF, pouze má ocelový místo nerezový obal.  Takže prosím nepiš dezinformace e realizuj se na Peugeot fóru. Tam si pokecáš. Práce cca 4000 za výměnu je běžná. Tedy u předokolky.  Ještě mě napadlo , že PSA modely ,ají filtr FAP pod autem a tudíž jiný jednodušší způsob demontáže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ak to funguje u škodovky netuším ale když jsem tam byl z Peugeotem tak jich tam na čištění čekalo 5 a další tři se objednali na čištění. Myslím že když by to bylo k ničemu to čištění tak se to mezi lidma rozkřikne a lidi by tam nejezdily

A ještě odpověď na toto...lidi by nejezdili je s měkkým i, to za prvé a za druhé , každý řeší peníze, jsme národ šetřílků, narváno tam bylo i když ty samé firmy co nyní čistí, tak kuchaly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorpower to je tvůj názor, demontáž a montáž filtru na dvojkové Octavii stojí u firem které čistí filtry 1500 Kč a nezabere to víc jak dvě hodinky. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Economy filtr je zcela nová vložka a dle rozboru má v sobě dokonce víc drahých kovů než původně montovaný.

Tak třeba se ta vložka i vyčistí, ale v DPF filtru se postupně vypaluje drahé kovy z reaktivního katalyzátoru, který zahájí reakci k zahřátí keramické vložky. Takže k čemu ti je čistá keramická vložka bez oil ash když filtr už nedosáhne teploty přes 650 stupňů a stejně se už tedy nedokáže vyčistit ?

 

I kdyby byl filtr skutečně plný oil ash a ještě se byl schopný čistit, tak jeho vyčištění od oil ash mu už moc km na víc nedá. Nehledě na to že při čištění ta keramická vložka zůstane stejně poškozená, takže výsledek tam určitě bude to ano, ale auto bude mít zcela jistě horší emise. Je tedy otázkou jestli vůbec po takovém čištění ještě plní DPF svůj účel...

Edited by 15degren
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Emise projdou, ale úrovní se rovná vykuchanému, či ještě součtově o něco hůře, protože u vykuchaného nejsou regenerace.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miruna.... jo UKčka to v těchto firmách vymění. ale co kvalita. Povolí nápravu a opdjíždíš bez geometrie, bez vyndání je to větší opruz a u čtyřkoly to ani jinak nejde, O poškozených snímačích, ani nemluvě . Řešil jsem minulý týden. Je demokracie, nikdo ti nic nenutí, a každý chce nejlevněji. Jen to chce přemýšlet kdy se to levné opravdu vyplatí. V tomto případě ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 23 hodinami, 15degren napsal:

Tak třeba se ta vložka i vyčistí, ale v DPF filtru se postupně vypaluje drahé kovy z reaktivního katalyzátoru, který zahájí reakci k zahřátí keramické vložky. Takže k čemu ti je čistá keramická vložka bez oil ash když filtr už nedosáhne teploty přes 650 stupňů a stejně se už tedy nedokáže vyčistit ?

 

Dobrá firma si předem otestuje, zda je oxidační katalyzátor funkční a dosahuje teplot kolem 600°C, zda se vůbec "rozsvítí". Pokud ne, neměla by se do čištění pouštět, protože by to jinak byly vyhozené peníze. Jinak jsi to napsal správně.

 

Ještě podotknu, že pokud se v přímo v keramice DPF sníží obsah drahých kovů (nejdůležitější je platina), nemá to vliv na regeneraci samotnou. Saze (uhlík) shoří (oxiduje) tak jako tak (C+O2 => CO2) a filtr se vyčistí, jen se se zhorší redukce sekundárních produktů hoření, tedy např. vzniklý CO a NO z hoření paliva se nepřemění na CO2 a NO2.

Edited by Matrix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po dlhom uvazovani som sa rozhodol, dat DPF filter vycistiť 

 

hodnoty pred cistenim

 

 

Screenshot_2019-10-29-07-00-39-973_com.applagapp.vagdpf.png

Edited by j-reno
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

po vycisteni 

 

 

Screenshot_2019-10-31-15-19-14-674_com.applagapp.vagdpf.png

 

este potom dopisem po kolkých km vypaluje

Edited by j-reno
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A čistila ti to firma nebo sám? Pokud firma na kolik to vyšlo a zda to bylo včetně demontáže a montáže filtru. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

čistila to firma auto bolo neautorizovanom servise celkova cena 271€ demontaž a montaž filtra 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena tedy v přepočtu necelých 7000 Kč jak jsem psal pár příspěvků před tvými cenu za čištění já. Dej pak vědět jak jsi spokojený, po kolika km probíhá regenerace a zda je vše OK. Tak ať najdeš hodně km bez potíží.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim mam otazku dal som si čistit DPFko firmou ale neviem či to dobre nastavili ked bolo DPFko vyčistene. Prvý krat po vyčisteni som prešiel 300 km než začlo vypalovať.

 

tu je spravený screen tesne pred vypalovanim

Screenshot_2019-11-19-20-16-15-941_com.applagapp.vagdpf.jpg

 

potom tesne po vypalovani

 

 Screenshot_2019-11-20-09-12-45-211_com.applagapp.vagdpf.jpg

 

jazdy boli prevažne kratšie ked vypalovalo išiel som po dialnici

Edited by j-reno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak nevím jestli ti to v servisu dobře nastavili já mám třeba najeto 207 000 km a u ikonky zaplnění filtru (půl asch residue g) mám hodnotu 0,11 a ty máš 0,12 dále po regeneraci máš zaplnění filtru 21% já mám 22% a u ikonky soot Mass calc (g) máš hodnotu 5g já mám 4,97g tak si myslím že to není v pořádku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primárně je pro tebe hodnota soot mass, to je reálný stav zaplnění spalitelným popílkem, který ukazuje že při započaté regeneraci je filtr skoro prázdný, ale jednotka si vypočítala že by se to vyčistit už mělo...

 

Před čištěním se ti to evidetně spouštělo při reálném zaplnění filtru. Ale proč si auto myslí že by mělo po 170 km vypalovat to z toho poznat nejde. Možná bych se zbavil DG SW který to může mít na svědomí, ale opravdu to vypada že filtr je vyčištěn. Ještě by to chtělo screen při průběhu vypalování. Dosahuje filtr teploty 650-600 stupňů ?

 

Škoda že nemáš snímky při započaté regeneraci nebo těsně před ní před vyčištěním, bylo by to zajímavější.

 

Filtr je nastavený dobře. Hodnoty má v gramech, prostě ho po vyčištění nastavili jako nový, tak se to i má dělat.

Edited by 15degren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pri dalsej spustenej regeneracie spravim fotky tiez si to nepamätam pri akych teplotach vypaluje

Edited by j-reno

Share this post


Link to post
Share on other sites

já mam na S2 1.6tdi najeto 327t oil ash 134% , regenerace +- 400km ted to zacnu sledovat

 

nevim jestli uz to nekdy nekdy cistil nebo menil, podle oil ash je pred smrti :) Tak uvidím

 

auto jede dobre a nezere

jen jeste dodam ze jsem koupil adapter elm v czc ten bilej

jede vse i carista ale budu ho vracet, musi se dost casto znova sparovat takze ho vratim

Edited by pagotamd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím Pani ospravedlňujem sa že tu spamujem  porobil som fotky ohľadom môjho problému že často vypaľuje aj keď je DPFko vyčistené.

 

tesne pred regeneracii

 

1.jpg2.jpg

 

prebieha regeneracia

 

3.jpg4.jpg5.jpg

 

tesne po regeneracii

6.jpg7.jpg

 

a ešte taka jedna vec po regeneracii som mal  jednu menšiu zastávku v obchode, keď som parkoval doma mal som zvýšene otáčky ako keby zase prebiehala regenerácia ale asi neprebiehala tu je foto  a screen z appky

 

IMG_20191201_112619.jpg 8.jpg

Edited by j-reno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By bujko7
      Dobrý den,
      jaké nejlepší radio do superba 2 ? Mám columbus, ale ten mi nesedí. Nic to neumí. 
    • By adamo23
      Ahojte! Kedze rollujem tie forka dlhsie nic podobne som si este nevsimol a tak sa chcem opytat ci s tym niekto nemate skusenost
      jedna sa o octaviu 2 2.0tdi rs (cega) 125kw v chipe (9/2009 dsg)
      podla diagnostik a servisu nic nieje zavada- piska turbo (vstreky,tlak turba a vsetko podobne je ok)
      Chyba: pri pomalom pridavani plynu - je jedno ci je auto teple alebo studene) dymi na husto na modro (skusane aditiva do nafty aj podmienky pre regeneraciu dpf boli - jazdim aj dialnice) (no pri zosliapnuti plynu agresivnejsie nieje naznak po ziadnom dyme)
      a enormny narast spotreby - podla palubaku spotreba ok - realne na celu nadrz v octavii urobim 500-600km
      olej podotykam,auto nezerie a vykon je bez straty.
      neviete mi prosim poradit co to moze byt? 
      nemate s tym niekto skusenosti?
      v priebehu dalsieho tyzdna ide do ineho servisu - mam podozrenie na nefunkcne cidla tak nech to pozru.
       
    • By PTiCA
      Přikládám návod na výměnu čidla chladící kapaliny G62 u vozu Fabia 2.0i r.v. 2003.
       
      Zjištění závady
      Na budíkách se mi přestala ukazovat teplota motoru. Po cca 2. dnech se zobrazila chyba motoru na budíkách.
      Diagnostika zobrazila chybu 16500 - čidlo teploty chladící kapaliny (G62)

       
      Postup výměny
      Po sundání krytu motoru stačí odpojit hadici která vede od vzduchového filtru.
       
       
      Čidlo se nachází hned pod hadicí.
       
       
      Ted stačí odpojit původní čidlo, vytáhnout pojistku a čidlo lehce vysunout nahoru.
       
       
      Ted stačí vrátit zpět nové čidlo a postup opakovat obráceně. Po dokončení výměny pomocí diagnostiky smazat chyby v jednotce motoru a je hotovo.
       
       
      Mě trocha vody vystříkla když jsem čidlo vyndal. Doporučuju s tím počítat a mít trochu destilky nebo chladící kapaliny na dolití.
       
       
       
    • By Logr94
      Dobrý den chci se zeptat zdali je možné zapojit zpět obd2 koupil jsem jetou fabču 1 a zjistili jsme ze obd2 nejde ...tak jsem rozebral plasty pod volantem a objevil jsem odstřihnute nejake kabely co k ni vedou ...(viz foto ) dokáže někdo poradit jak to zapojit a kam ? Děkuji 
    • By gngngn
      Prodám dvakrát použitý originál Carista adaptér. Ideálně osobka v Praze nebo České Lípě. 
×
×
  • Create New...