Jump to content

Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter


sk0d@

Recommended Posts

před 1 hodinou, jandis napsal:

Stiskni šedivé pole a mělo by ti to naskočit. Hodnoty které nechceš sledovat se dají takto vypnout a pak se zobrazuje "nd"

Případně vyzkoušej s verzí FREE, která umožňuje sledovat jen 3 položky,

Jasně, na Xiaomi a Honoru šlape jak má, nefunguje na Galaxy S20 FE.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Zdravím pánové, chci se zeptat dnes jsem pozoroval při jízdě že trochu zčervenal filtr jako by se chtěla spustit regenerace zvýšila se i teplota lehce přes 300 stupňů a cca po třech kilometrech ten filtr zase zezelenal? Nevíte co to znamená. Regenerace probíhá cca 250 km když jezdím kolem komína a cca 380 km když jedu dál, v autě je nahraný DG software motor je 2.0 CFHC. Dá se poznat z těch hodnot co jsem nafotil jestli je už filtr K.O nebo ještě něco vydrží. A poslední dotaz jak přepočtu zanesení filtru v litrech na gramy? Někde jsem to četl ale nemohu to najít.  A ještě jsem vypozoroval že poslední tři regenerace dělají tuto věc přijedu někam zastavím na grafu mám zaplnění 75% rozjedu se třeba tak za hodinku a během chvilky je zaplnění 100% a spustí se regenerace to dřív nedělalo. Děkuji za informace

Screenshot_20210714_144022_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20210714_144204_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20200515-090825.jpg

Edited by miruna
Link to comment
Share on other sites

Napisi sve poznatky, kdyz jedu po dalnici, tak bych rekl, ze se mi deje to male zcervenani co jsi popisoval a nazval bych to "pasivni - muj vyraz" regeneraci, procenta zaneseni padaji jen minalne a nemusi byt filtr plny. Pak je samozrejme ta velka "aktivni", ktera probiha pri zaneseni az do vypaleni. 

Jsou to jen me poznatky, tak me prosim nechytejte za slovo a pripadne opravte. 

Link to comment
Share on other sites

V 14. 7. 2021 na 22:28, miruna napsal:

Zdravím pánové, chci se zeptat dnes jsem pozoroval při jízdě že trochu zčervenal filtr jako by se chtěla spustit regenerace zvýšila se i teplota lehce přes 300 stupňů a cca po třech kilometrech ten filtr zase zezelenal? Nevíte co to znamená. Regenerace probíhá cca 250 km když jezdím kolem komína a cca 380 km když jedu dál, v autě je nahraný DG software motor je 2.0 CFHC. Dá se poznat z těch hodnot co jsem nafotil jestli je už filtr K.O nebo ještě něco vydrží. A poslední dotaz jak přepočtu zanesení filtru v litrech na gramy? Někde jsem to četl ale nemohu to najít.  A ještě jsem vypozoroval že poslední tři regenerace dělají tuto věc přijedu někam zastavím na grafu mám zaplnění 75% rozjedu se třeba tak za hodinku a během chvilky je zaplnění 100% a spustí se regenerace to dřív nedělalo. Děkuji za informace

Screenshot_20210714_144022_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20210714_144204_com.applagapp.vagdpf.jpg

Screenshot_20200515-090825.jpg

Dnes jsem byl na diagnostice viz foto vyčte z toho někdo jak na tom ten filtr je. Podle servisu by to chtělo nechat udělat regeneraci přes diagnostiku a prý by pak mělo být vše O.K

Nemusí se po té vyvolané regeneraci vyměnit  motorový olej mám chvilku po výměně. Děkuji za rady.

 

Link to comment
Share on other sites

před 1 minutou, miruna napsal:

Dnes jsem byl na diagnostice viz foto vyčte z toho někdo jak na tom ten filtr je. Podle servisu by to chtělo nechat udělat regeneraci přes diagnostiku a prý by pak mělo být vše O.K

Nemusí se po té vyvolané regeneraci vyměnit  motorový olej mám chvilku po výměně. Děkuji za rady.

 

 

IMG_20210720_132925.jpg

Link to comment
Share on other sites

Osobně nevidím důvod pro výměnu oleje po vypálení DPF.... Ale můžu se plést 🤔 sám jsem už několikrát spustil řízeně vypalování pomocí Caristy..... A průběh mi přišel stejný.... 

Edited by Slayer6
Link to comment
Share on other sites

Jak říkám, průběh byl stejný jako u standardu..... Spustil jsem ji kvůli tomu, že jsem věděl, že se blíží interval a byl na to prostor stylem jízdy.... S vypalováním jinak trable nemám, dost si to hlídám (úchylné, vím 😁) jediný rozdíl byla ikona na přístrojovce... 

Link to comment
Share on other sites

Osobne nevidim dovod spustat vynutene regeneracie, a obzvlast pravidelne, pokial to nie je vyslovene nutne. Olej sa riedi naftou; pokial sa robi so stojacim vozidlom, tepelne sa namahaju komponenty; pali sa zbytocne nafta; cas atd.

Zmysel to ma jedine, ak styl/povaha jazd nedovoluje pravidelne a uplne vypalovanie a hodnota sadzi prekracuje limit pre spustenie regeneracie, ktore nastava typicky pri cca 22-24g aktualneho/vypocitaneho zaplnenia.

Pokial sadze su uz v urovniach 30-40g , pre pokoj na dusi by som uz pustal, je mozne so stojacim alebo iducim vozidlom. Preferoval by som za jazdy.

Pokial stav bude medzi 40-45g, vynutena regeneracia je mozna len za jazdy z bezpecnostych dovodov.

Hodnoty nad 45g je konecna a je nutne filter vymenit.

Z toho diagnostickeho protokolu som nikde nevycital, preco by bola nutna nutena regenracia, ked zaplnenie je na cca 10g.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Šlo mi hlavně o to že když sleduji tu aplikaci na regeneraci tak mě teď zaskočilo to že byl filtr zaplnění na 75% a do 100% bych ujel ještě aspoň 100 km ale toho jsem se nedočkal protože to najednou ze 75% skočilo na 100% a spustila se regenerace tak mi šlo hlavně o tohle proč to začalo dělat když to předtím nedělalo, najedí teď tak o 100 až 150 km míň mezi regenerací než právě předtím. Tak jestli mi někdo dokáže tohle zodpovědět tak budu rád, myslel jsem že je právě problém ve filtru ale když je O.K tak v čem by to mohlo být?

Link to comment
Share on other sites

V ničem problém není. Těch 75 procent je vypočtená hodnota. Ale podle měřených hodnot už byl filtr zaplněn na 100 procent tak to vypočtené číslo skočí na 100 a spustí se regenerace. Mně se to nejvíc stává, když jezdím ve městě. 

A jak jsi psal o tom, že filtr byl za jízdy červený a pak zas nic, tak to je pasivní regenerace, kdy filtr za jízdy dosáhne teplotu přes asi 350°C. Dobře je to vidět v kopcích na dálnici třeba.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By Stuchloš
      Zdravím, mám Škodu Octavii II 1.9 TDI, rok výroby 2008 najeto cca 250 000. Mám problém s DPF. Asi před 2 měsíci se mi poprvé rozsvítil, hned jsem jel auto projet a normálně zhasnul. Po několika týdnech se rozsvítil znovu ale už během jízdy začala blikat kontrolka žhavení a motor se hodil do nouzového režimu. Po konzultaci s několika servisy jsem nechal filtr vyčistit a hodnota klesla na nějakých 20%. Cca za 14 dni se ale opět rozsvítil takže jsem to opět začal řešit s tím ze mi bylo řečeno ze na vině po čištění muže být ještě senzor tlaku DPF. Po výměně jsem doufal že už bude všechno v pořádku ale po cca týdnu znovu. Zase jsem volal do servisu ale bylo mi řečeno ze na diagnostice není žádná chyba a že se s autem prostě musí jezdit. DPF vždy po rozsvícení zhasne, ale už si nějak nevím rady protože si nemyslím že by ten filtr byl zase úplně zaplněný když na diagnostice se píše ze plný není. Nemáte někdo s tímto nějaké zkušenosti? Za každou radu budu moc rád.
    • By spof
      Nabízím dodávku a montáž tažných zařízení nejen na vozy Škoda. Nabízím i konzultaci při výběr vhodného tažného zařízení a elektroinstalace po telefonu.
      Svým zákazníkům nabízím i telefonickou podporu při montáži tažného zařízení svépomocí a to i o víkendech.
      Disponuji kódovačkou Westfalia pro správné offline nastavení řídících jednotek vozu pro jízdu s přívěsem. Dále plnou oficiální a vždy aktuální verzí programu VCDS.
      Zde mohu nabídnou dokódování některých funkcí a nastavení.
      Také na mě můžete směřovat všechny dotazy týkající se tažných zařízení formou soukromých zpráv.
      Pneuservis provozuji jako doplňkovou službu zákazníkům. 
      Dále po dohodě provádím výměny olejů, filtrů, menší opravy podvozku, brzd, výfuku a podobně - v podstatě rychloservis.
      Vše v Havlíčkově Brodě.
      Kontaktní telefon: Luboš Vácha 604 529 753
      www.tazny.cz
    • By Michael11
      Dobrý den, jelikož jsem to nikde na fórech nenašel, tak to sem přidám. Co vše se dá na S2 před fl. upravit přes Caristu.
      Rovnou bych se rád zeptal zdali, když u kolonky Electronic differenciál lock (if equipped) dám enabled, aktivuji tím XDS?
      Děkuji









    • By ferda25
      Co lze zatím nastavit kódováním na nové Scale:
      1. volby ESC Sport /OFF
      2. zadní světla s denními + možnost vypnout/zapnout denní světla
      3. akustická signalizace odemčení/zamčení vozu
      4. dálka funkční i při nastartovaném motoru
      5. vypnout start/stop
      6. kufr zavírá krátkým stiskem + dálkou ze stejné vzdálenosti jako lze páté dveře otevřít
      7. položka: "Množství k čerpání" v palubním počítači
      8. protočení ručiček po zapnutí zapalování
      9. aktivace čtení značek + přepínání dálkových světel(to jsem nemohl otestovat) 
      10. paměť nastaveného jízdního módu
       
       
      Většina funkcí se aktivuje hodně podobně jako u celé platformy MQB u některých to dá jen trochu víc hledání, ale i BCM 2Q0 je strukturou hodně podobná BCMku 5Q0 od softwaru 0200
       
      Bylo by zajímavé zkusit dodělat VIP pedál, zda i BCM typu 2Q0 ho bude podporovat, kessy ho podporuje.
       
      Co jsem trochu postrádal bylo menu asistenti řidiče v jednotce MIB, jak bylo původně, nyní je přímo položka v hlavním menu: Asistenti řidiče
    • By Saidlik
      Zdravím,
       
      mam fabii 3 combi 1.2 - 2016. Bourana na pravý zadek mou nepozorností. 
       
      vystrelil mi stropní airbag i airbag u sedadla spolujezdce. Auto nejdříve šlo bez problému nastartovat, nyní nejde - točí, ale nenastartuje.
       
      na fórech jsem se dočetl ze při vystřelení airbagů se zablokuje přívod čerpadla aby neunikalo palivo, takže logicky auto nejde nastartovat. 
       
      Má otázka zní, lze ho nějak referovat mimo smazání crash dat přes diagnostiku? Napr renault, ford na to mají sekvenci klicku nebo tlačítko. Potřebuji auto převést ke klempiri. 
       
      zadruhe, pokud nejde, přijede mi někdo s diagnostikou, nebude ten samy problém i poté? Jelikož stropní a v sedadle budeme měnit až po návratu od klempire. 
       
      Případně mě opravte, jestli se v něčem pletu. Děkuji moc za každou radu :) 


×
×
  • Create New...