Přejít na obsah

Maximální otáčky motoru


datel.1

Doporučené příspěvky

Přeji hezký den borci, chtěl bych se zeptat. Zakoupil jsem jetou Oktávku 1.4 TSI 2012 po jednom starším pánovi (najeto 64xxx a pravidelná kontrola v servisech škoda). Zkoušel jsem po zahřátém motoru na provozní teplotu jen tak (stál jsem na parkovišti) roztůrovat motor, kolik vlastně zvládne. Pomaličku a velmi z lehka jsem přidával plyn a otáčkoměr se mi zastavil na 4000 ot./min.  ...  Je to normální jev ? Mají tyto motory nějaký omezovač na otáčky motoru ?   Předem mockrát díky za každou odpověď !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc dík za info, byl jsem se zeptat i ve Škodovkách a tam mě také uklidnily, že je to normální stav při stojícím vozidle. No byl jsem zvyklý 13 let na jedničkovou fabii 1.4 MPI 50Kw... a tam to je trošku jinak :-)  .  Ale jak se dívám na tu fotografii, tak to bych nechtěl vidět tu aktuální spotřebu ... :-)  .  Čau a díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
V 25. 5. 2017 na 19:34, Pawouk napsal:

Je to normální jev - maximální otáčky motoru jsou v tomto režimu omezeny. Běžně jaksi není důvod vytáčet motor do maxima, když auto stojí...

 

Maximální otáčky na třetí převodový stupeň (ovšem za jízdy):

5927159f6719b_150km-hna3.thumb.JPG.33d498724f916553b0c7779a05191b19.JPG

 Zdravím  ,to omezovač  dovolí tak vytočit do červeného?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim vsechny kdyz jsme u tech otacek… chtel bych se tu nekoho kohokoliv zeptat zda ma nekdo prolem nebo jestli se nekdo nesetkal s tim kdyz jedu cca 80-100km/h z kopce a pri brzdeni, dobrzdeni tak mi vylezou otacky cca kolem 3-4tis pri stejne rychlosti na rovince nic takoveho nedela jen brzdeni z kopce 1.4 tsi 90kw dsg7 diky vsem za info…

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A je to tak v pořádku, a správny řidič by to měl dělat taky. Jednak šetří brzdy, jednak palivo a u nových aut (což není případ OII) navíc dobíjí plně baterii.

DSG pozná podle gyroskopu ESP jednotky  (možná má i svůj) náklon vozu a podle toho právě víc podřazuje. Z mírného kopce nechává vyšší kvalt nebo u novější verzí DSG plachtí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...