PTiCA Vloženo 31. Květen 2017 Sdílet Vloženo 31. Květen 2017 Celkem 5 hvezdicek... http://www.euroncap.com/en/results/skoda/kodiaq/26894 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juanv Vloženo 18. Červen 2017 Sdílet Vloženo 18. Červen 2017 Překvapil mě rozdíl proti bratru Tiguanovi - tak nějak jsem předpokládal, že sourozenci dopadnou stejně a doufal, že větší Kokodák bude líp chránit posádku. Jsou to procentíčka, ale přesto... A stejně po něm budu dál pokukovat - přece jen člověk sedí o 10 cm výš než okolní provoz, což dává příjemný (falešný?) pocit bezpečí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 18. Červen 2017 Sdílet Vloženo 18. Červen 2017 Netuším ako dopadol tiguan, predpokladám však, že podľa toho, čo píšeš, tak asi lepšie ako kodiaq... ak tomu tak naozaj je, tak len preto, lebo tiguan má v základe viac elektronických asistenčných systémov Bezpečnosť SUV je stále diskutovaná a každý má na to nejaký iný názor. V každom prípade sa jedná o veľké auto, ktoré minimálne dáva pocit bezpečia a keď to porovnám s malými autami, tak logicky viac materiálu a väčšia hmotnosť by skutočne mala lepšie ochrániť posádku. No z mojej skúsenosti má pre mňa SUV jedno iné veľké plus vzhľadom na bezpečnosť a to akýsi kľud za volantom. Aby som vysvetlil... najviac má podľa mňa na bezpečnosť jazdy vplyv sám vodič a aspoň mňa osobne SUV vôbec nepobáda k nejakej športovej riskantnej jazde. Nie že by som za volantom vždy riskoval, ale keď proste cítite, že auto vám pod zadkom sedí poriadne na ceste a pýta sa prejsť zákrutu rýchlejšie alebo si pýta prevetrať ho trochu, tak je to stále na obyčajnej ceste risk. V dobe, kedy napr. aj obyčajná fabia má taký podvozok, že vám dovolí naozaj veľa a dokonca vie byť zábavná, tak som možno pre niekoho nepochopiteľne rád, že existuje typ auta, kt. takéto chúťky vo mne potláča a naopak rozvíja iný typ užívania si cestovania, ktorý je bezpečnejší pre všetkých zúčastnených. Ospravedlňujem sa, ak je to mimo témy, ale prišlo mi ako vhodné vyjadriť môj názor k tomu, prečo je SUV bezpečným autom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 No, sourozenci to úplně nejsou, Tiguan je spíše sourozencem Atecy a Karoqu, přesto je na tom Kodiq parametry nejhůře....divné. ochrana cestujících - ochrana dětí - ochrana chodců - bezpečnostní asistenty Tiguan 96% 84% 72% 68% Ataca 93% 84% 71% 60% Kodiaq 92% 77% 71% 54% Podle Euroncap. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Armyk Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 Sourozenci to su... to, ze kodiaq ma natiahnuty razvor, neznamena, ze to nie je takmer 1:1 tiguan Konieckoncov tiguan allspace je toho jasnym dokazom Uz len podla uvedenoho vidno, ze hlavny rozdiel je skutocne v bezpecnostnych asistentoch. Kodiaq samozrejme moze mat vsetko to, co ma tiguan, ale nema to v zaklade. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viewer Vloženo 21. Červen 2017 Sdílet Vloženo 21. Červen 2017 Kodiaq je celkově robustnější a větší tak bych čekal že se to v těch testech promítne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juanv Vloženo 5. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2017 Kodiaq je celkově robustnější a větší tak bych čekal že se to v těch testech promítne... Jo, vidím to podobně. Asistenty si můžeme dokoupit, ale "procenta" v bezpečnosti posádky si nedokoupíš. Pořád se naštěstí bavíme o 90+ resp 85+, takže OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.