Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Len sa podelím o pár postrehov.

     

    1. Performance bŕzd RS oproti bežnej OIII je fakt nebe a dudy.

    2. Milo ma prekvapila životnosť doštičiek (vpredu). S OII som bol zvyknutý na cca 90-100 tisíc km. Na RSe som teraz prvý krát menil pri takmer 138 tisícoch. A to si myslím, že s RSou jazdím o niečo agresívnejšie.

    3. Rovno som menil aj kotúče. Asi v zime pri slušných mrazoch (okolo -20) dostali zabrať tými teplotnými rozdielmi a už bolo cítiť chvenie pri brzdení. No aj s OII som kotúče menil pri obdobnom nájazde.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Je tu nekdo, kdo obcas jezdi s RS na okruhu, napr. v Moste? Zajimalo by me, jak moc to ma pak vliv na opotrebeni desticek.

     

    A dalsi otazka: pujdou na RS TDi (pred FL) dat kotouce z RS TSi, ty vetsi?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    spíš bych řekl že na opotřebení pneumatik, to je mnohem zřetelnější, nevím jaký asfalt je v Mostě, ale v Brně žere pneumatiky jako prase

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Čo sa týka bŕzd, obával by som sa prehriatia a zvädnutia. V Rumunsku na Transalpine po nejakých 20 km jazdy na limite (mojom) z nich stúpal riedky biely dym... na okruh by som sa to so sériovými brzdami asi bál zobrať. Pokial teda ide o technickú trať, človek prudko brzdi na poslednú chvíľu a dá viac ako 5 kôl v kuse plným tempom.

    Editováno na PistaTT
    pozrel som mapu, upravil som odhad dlzky trasy z 15 na 20 km
    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    este k otazke brzd z RS TSI - tam by mali byt rovnake ako pre RS TDI okrem verzie RS 230, kde su kotuce vacsie. 

    ak by si siel do vymeny, tak nielen kotuce ale komplet brzdy. a asi nutnost pouzivat vacsie disky (RS 230 sa ponukala iba s 19" diskami. moznost ci je mozne pouzit 18" treba preverit)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    RS TDI ma mensi brzdy, nez TSI. Porovnavali jsme to s kamosem. Od urcite chvile zacali do TDI davat mensi. A dava to smysl. Tomu dieselu to bohate staci i v mensim provedeni.

     

    RS230 ma stejne brzdy, jako 220 TSI (respektive mam MR2015, jestli zacali i do TSI pozdeji davat mensi provedeni, tak to je mozne).

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    mno ja mam prave na TDi ty mensi (MR2017) a zrovna v tom Moste bych ty puvodni vetsi vyuzil.

    proto se zajimam o to, co by obnasela vymena a kolik by to asi stalo. predpokladam, ze asi nejde jen tak prehodit kotouce a nic vic...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    v podstatě je to úplně jednoduché, je třeba sehnat si VIN auta s většími kotouči, klidně i někde na ulici ze štítku pod čelním sklem (ale riziko že bude mít DCC a bude se víc dílů třeba lišit) a buď požádat někoho s ETKou (tady je na to téma) nebo přímo servis Škoda, ať ti podle VIN porovnají čísla dílů brzd a budeš hned vědět v čem se liší díly a budeš  hned znát i cenu.... podobně jsem to dělal na minulém autě, když jsem chtěl sportovní podvozek... (tam byla ještě navíc důležitá stejná motorizace)...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ja mam bez DCC s "velkyma" brzdama. Kdyz mi napises vecer PM, tak ti to dohledam.

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Vďaka iphonik4 za kontrolu cez VINko. Takze som sa dozvedel, že predtým boli RS TDI aj TSI rovnaké a od určitej doby dávajú do TDI menšie. U mna sú teda rovnaké ako v TSI. A teda min veľkosť disku 17".

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ano, 220 i 230 TSI by mely vsechny mit 340mm predni brzdy. Zatimco TDi nekdy v prubehu 2016 dostala pouze 312mm.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    mno ja DCC mam, jestli to teda hraje roli. a podle vseho mam i ty mensi 312mm kotouce.

    dokazete nekdo odhadnout, co by stala vymena za 340mm?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    taky by mě zajímalo, co vše je třeba vyměnit. Jen kotouče a krycí plechy? Třmeny, desky, těhlice jsou stejné?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    V 6/3/2017 na 16:20, iphonik4 napsal:

    Ano, 220 i 230 TSI by mely vsechny mit 340mm predni brzdy. Zatimco TDi nekdy v prubehu 2016 dostala pouze 312mm.

    Pokial to tak bolo,tak az ku konca roka mali rs tdi tie mensie.Lebo ja mam 9/2016 a mam tiez 340mm.

    Minimalne mozem 17 kolesa obut.

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravim páni,

     

    Nastal cas po 87tkm...nejake preferencie na kvalitne 340mm kotuce s dostickami na 220 TSI pre beznu jazdu mesto respektive sviznejsiu okresky?Ziadna divocina 😎 Uvazujem Zimmerman (dierovany,drazkovy ?) v kombinacii s TRW alebo ATE

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×