DavidFelda

Nestartuje, pri plynu se dusi

7 příspěvků k tomuto tématu

Ahoj,

 

felda mi z niceho nic zacala delat lumparnu, s kterou si nevi rady ani v autoservisu :(

 

felda slape jak hodinky, ma mesic po technicke, vse OK, pokud neni v "zavadovem stavu", co tim myslim ted vysvetlim:

 

1) jak dostat feldu do "zavadoveho stavu":

- jet s feldou, aby se motor zahral do provozni teploty

- zastavit a vypnout motor

- pockat 15 minut (kdyz pockate 1-5 minut, tak se vam to nepodari, vse pujde normalne)

- nastartovat (felda nastartuje)

- ted uz jen staci jemne (nebo jakkoliv jinak) seslapnout plyn, felda se zacne dusit a kdyz date nohu z plynu, udusi se a chcipne, pokud se snazite pridavat plyn, udusi se jeste rychleji a taky chcipne

(v tuto chvili tenhle postup funguje na 100%)

 

2) co felda dela v "zavadovem stavu":

- neni mozne ji nastartovat

- ze zacatku zavadove stavu kdyz startujete, tak naskoci, ale hned se udusi a chcipne

- po case zkouseni v zavadovem stavu uz ani motor nenaskoci, jen starter toci motorem a nic

 

3) jak feldu dostat ze "zavadoveho stavu"

- vzdy mi zatim zabralo dlouho pockat a tim myslim 30-60 minut, pak uz zase nastartovat jde a vse je opet zas jak svycarske hodinky

 

4) poznamky

- autoservis i ja, jsme zkouseli diagnostiku (VCDS) a zadne chyby to nehlasi

- v autoservisu vycistili senzor vahy vzduchu (pry to primo neni vaha vzduchu ale jen neco na ten zpusob), zde tvrdili 90% sance na vyreseni problemu (coz se bohuzel ukazalo jako nepravda)

- nechal jsem je jeste vymenit palivovy filtr

- nic, co udelali v autoservisu nepomohlo

- zdalo se mi ve 2 ze 4 pripadu (zatim se mi problem stal 4x) jsem pri tech pokusech nastartovat v zavadovem stavu zaslechl neprirozene bouchnuti v motorovem prostoru, zadna velka rana, ale neco tam slyset bylo, jako kdyby neco bylo zasekle a pak se odseklo a do neceho to bouchlo......no zkuste si popsat slovy nejaky zvuk :)

- dlouhodobe mi blbne palivomer, obcas kdyz mam treba plnou nadrz ukazuje 75% nadrze, pri dalsim nastartovani se to vetsinou zas vrati do normalu/realu, ale tohle se mi deje od zacatku co tuhle feldu mam (mesic a pul), ale problem se startovanim trva "jen" poslednich par dni

- v zavadovem stavu jsem zkousel vypojit vahu vzduchu, nic se nezmenilo, nastartovat furt neslo

- v zavadovem stavu jsem zkousel vypojit teplomer motoru, nic se nezmenilo, nastartovat furt neslo

 

Vecer se pravidelne modlim, ale ani to nepomohlo...

 

Diky za kazdy napad, beru vse co vas napada :) Pokud chcete nejake dalsi info, zeptejte se a pokud dokazu dodat, dodam.

 

IMG_20170518_203433.jpg

Upraveno uživatelem DavidFelda
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Update. Doma jsem si postupem vyse privedl feldu do zavadoveho stavu, zafungovalo. Nicmene ted uz je to pres hodinu, motor uz je studeny a nejde mi ji zase vratit do normalniho stavu, nemuzu ji nastartovat, motor ani nechyta. Pisu to proto, ze evidentne cekani neni 100% zpusob jak ji vratit ze zavadoveho stavu do normalniho stavu.

Zkusim jestli se to do rana zase "opravi".

 

Muj tip je ze z nejakeho (me zatim neznameho) duvodu zavadovy stav znamena, ze motor bud nema palivo nebo vzduch, jakoze neco se tam zasekne a nejde do motoru palivo nebo vzduch.

Upraveno uživatelem DavidFelda
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pri pokusech doma v garazi mam pocit, ze je po tom neuspesnem startovani citit v garazi benzin vic nez normalne, jakoze normalne ty vyfukove plyny voni jinak, ale pri tomto neuspesnem startovani voni vic jako nespaleny benzin.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

a ještě napiš, co tam máš za motor

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
9 minutes ago, Wittmann said:

a ještě napiš, co tam máš za motor

1.3 Mpi, 50kW, rv 97, ve VIN je EEF613

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak rano jsem to na prvni pokus nastartoval, vse v tuto chvili funguje OK... Nicmene zas staci zopakovat ten postup vyse (coz je celkem klasika, zastavite a jdete treba nakoupit) a felda zas nepojede :/

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se

  • Podobné příspěvky

    • Od lackaplacka
      Koupínm motor do F1 typ AQW. Nechci jinej. Chci přesně tenhle. Zaplatím a nesmlouvám!
    • Od JZKSK
      Čaute, kúpil som Felíciu z roztrhnutou manžetou na pravej poloose. Pri detailnom prezretí podvozku som si všimol, že uteká olej aj z pravého gufera prevodovky. Gufero som kúpil, vymenil no niečo sa mi tam nezdá. Je tento vnútorný klb, ktorý je ide do prevodovky originál ? ... ak .. tak nemá byť ešte niečo medzi klbom a prevodovkou ? Myslím, že to gufero na prevodovke by malo byť lepšie kryté a že teraz je tam príliž veľká medzera (asi 8mm). Poloos som založil správne (naklepal na doraz) 
      Ďakujem 


    • Od mr.coumess
      Zdravím...měl bych dotaz, zda se s tím někdo nesetkal. Mám rooma 1.4 16V, 157t km nalitano. Hvízdá mí "něco" z motorového prostoru při zahřátém motoru na neutrálu, ze strany rozvodů. Měl jsem vzato, že vodní pumpa. Jenže ve škodovce v servise měli z hozený řemen, kontrola pumpy a vše ok. Hladina v nádržce ani o mm neklesá. Páni technici došli s odpovědí, že hvízdá odlučovač oleje za cca 2500 s prací. Jsem prvně slyšel o nějakém prvku jménem odlučovač oleje, ani nevím kde je a zda si ho dokážu vyměnit sám. Ale otázka z ní. Opravdu toto zařízení umí hvízdat? Hvízdání připomíná nenamazané ložisko, vysoko frekvenční pískot, vedle zvuku klapajících ventilů. Pokud čas dovolí, natočím to. Setkal se s tím někdo? Můžu to tak klidně nechat? Pokud nebudu řešit zvukový doprovod z motoru... Neuškodí to? (něco jako u TDI, jak hvízdá turbo, tak už se ví, co bude). Díky panové. 
    • Od kuba.svejda
      Zdravím všechny,
        začala mě zlobit má Fabie I 1.4 16V 74kW AUB r.v.2000 najeto 179,5 tis. km.
       
        Budou to tak dva měsíce co se to stalo poprvé, přijdu k autu otevřu dveře - zatlačí čerpadlo. Sednu za volant zapnu zapalování - zatlačí čerpadlo. Nastartuji, motor škytne a zhasne. Když vypnu a znovu zapnu zapalování čerpadlo už nezatlačí (není slyšet jak hučí). Normálně hučí docela hlasitě a dlouho.
       
        Zkontroloval jsem pojistku několikrát zamkl a odemkl auto a najednou po několika pokusech čerpadlo zatlačilo, nastartoval jsem a v pohodě jezdil a startoval dál.
        Bohužel stalo se to znovu a to zhruba po měsíci, ale opět se to nějak samo vyřešilo a jezdilo se dál.
        Po dalších dvou týdnech ovšem nastal stav kdy nezbylo nic jiného než odtah.
       
        Pojistka 61 je v pořádku, zkoušel jsem i jinou. Palivové relé spíná (cvaká). U palivového čerpadla na konektoru naméřím 12V, ale čerpadlo neběží.
        Vyndal jsem čerpadlo z nádrže, celé ho rozdělal, proměřil kabely, které jsou v pořádku a vyzkoušel samotné srdce čerpadla připojit ke zdroji 12V - čerpadlo se rozběhlo. Vše jsem složil do původního stavu a auto v pohodě nastartovalo.
        Stejný scénář se opakoval zhruba po týdnu.
       
        Dnes mě však trápí jiný problém - při jízdě zhasíná motor. Auto přestane reagovat na plyn a motor se jen pomalu dotáčí přes převodovku (otáčky pomalu klesají, když vyšlápnu spojku okamžitě spadnou na nulu).
        Ovšem včera motor nezhasl úplně ale točil jen 2000 otáček a nereagoval na plyn jak kdyby byl v nějakém tom nouzáku či co. Po několika přeřazeních, ale spíše šlo o čas se motor vzpamatoval.
       
        Aby to nebylo moc jednoduché za celou dobu se nerozsvítila žádná kontrola (krom rezervy) a byť i přes to připojím VAG není v jednotkách žádná chyba.
       
        Setkal jste se s tím už někdo? Co bylo špatné? Pomýšlel jsem na samotné čerpadlo, ale nesedí mi tam ta jízda s omezeným výkonem. Navíc problém s nastartování když projdu k autu se zatím znovu neopakoval.
       
        Uvítám jakýkoliv nápad, děkuji.
      Kuba
    • Od PTiCA
      Ahoj,
      nemáte někdo fotku motoru kde jsou vidět xenony ze zadu?
       
      Jde mi o umístění startéru xenonu na straně spolujezdce. Mám xenonové světla a pravý startér mám přidělaný drcpáskou.
       
      Díky za pomoc.