DavidFelda

Nestartuje, pri plynu se dusi

7 příspěvků k tomuto tématu

Ahoj,

 

felda mi z niceho nic zacala delat lumparnu, s kterou si nevi rady ani v autoservisu :(

 

felda slape jak hodinky, ma mesic po technicke, vse OK, pokud neni v "zavadovem stavu", co tim myslim ted vysvetlim:

 

1) jak dostat feldu do "zavadoveho stavu":

- jet s feldou, aby se motor zahral do provozni teploty

- zastavit a vypnout motor

- pockat 15 minut (kdyz pockate 1-5 minut, tak se vam to nepodari, vse pujde normalne)

- nastartovat (felda nastartuje)

- ted uz jen staci jemne (nebo jakkoliv jinak) seslapnout plyn, felda se zacne dusit a kdyz date nohu z plynu, udusi se a chcipne, pokud se snazite pridavat plyn, udusi se jeste rychleji a taky chcipne

(v tuto chvili tenhle postup funguje na 100%)

 

2) co felda dela v "zavadovem stavu":

- neni mozne ji nastartovat

- ze zacatku zavadove stavu kdyz startujete, tak naskoci, ale hned se udusi a chcipne

- po case zkouseni v zavadovem stavu uz ani motor nenaskoci, jen starter toci motorem a nic

 

3) jak feldu dostat ze "zavadoveho stavu"

- vzdy mi zatim zabralo dlouho pockat a tim myslim 30-60 minut, pak uz zase nastartovat jde a vse je opet zas jak svycarske hodinky

 

4) poznamky

- autoservis i ja, jsme zkouseli diagnostiku (VCDS) a zadne chyby to nehlasi

- v autoservisu vycistili senzor vahy vzduchu (pry to primo neni vaha vzduchu ale jen neco na ten zpusob), zde tvrdili 90% sance na vyreseni problemu (coz se bohuzel ukazalo jako nepravda)

- nechal jsem je jeste vymenit palivovy filtr

- nic, co udelali v autoservisu nepomohlo

- zdalo se mi ve 2 ze 4 pripadu (zatim se mi problem stal 4x) jsem pri tech pokusech nastartovat v zavadovem stavu zaslechl neprirozene bouchnuti v motorovem prostoru, zadna velka rana, ale neco tam slyset bylo, jako kdyby neco bylo zasekle a pak se odseklo a do neceho to bouchlo......no zkuste si popsat slovy nejaky zvuk :)

- dlouhodobe mi blbne palivomer, obcas kdyz mam treba plnou nadrz ukazuje 75% nadrze, pri dalsim nastartovani se to vetsinou zas vrati do normalu/realu, ale tohle se mi deje od zacatku co tuhle feldu mam (mesic a pul), ale problem se startovanim trva "jen" poslednich par dni

- v zavadovem stavu jsem zkousel vypojit vahu vzduchu, nic se nezmenilo, nastartovat furt neslo

- v zavadovem stavu jsem zkousel vypojit teplomer motoru, nic se nezmenilo, nastartovat furt neslo

 

Vecer se pravidelne modlim, ale ani to nepomohlo...

 

Diky za kazdy napad, beru vse co vas napada :) Pokud chcete nejake dalsi info, zeptejte se a pokud dokazu dodat, dodam.

 

IMG_20170518_203433.jpg

Upraveno uživatelem DavidFelda
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Update. Doma jsem si postupem vyse privedl feldu do zavadoveho stavu, zafungovalo. Nicmene ted uz je to pres hodinu, motor uz je studeny a nejde mi ji zase vratit do normalniho stavu, nemuzu ji nastartovat, motor ani nechyta. Pisu to proto, ze evidentne cekani neni 100% zpusob jak ji vratit ze zavadoveho stavu do normalniho stavu.

Zkusim jestli se to do rana zase "opravi".

 

Muj tip je ze z nejakeho (me zatim neznameho) duvodu zavadovy stav znamena, ze motor bud nema palivo nebo vzduch, jakoze neco se tam zasekne a nejde do motoru palivo nebo vzduch.

Upraveno uživatelem DavidFelda
0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pri pokusech doma v garazi mam pocit, ze je po tom neuspesnem startovani citit v garazi benzin vic nez normalne, jakoze normalne ty vyfukove plyny voni jinak, ale pri tomto neuspesnem startovani voni vic jako nespaleny benzin.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

a ještě napiš, co tam máš za motor

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
9 minutes ago, Wittmann said:

a ještě napiš, co tam máš za motor

1.3 Mpi, 50kW, rv 97, ve VIN je EEF613

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Tak rano jsem to na prvni pokus nastartoval, vse v tuto chvili funguje OK... Nicmene zas staci zopakovat ten postup vyse (coz je celkem klasika, zastavite a jdete treba nakoupit) a felda zas nepojede :/

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se

  • Podobné příspěvky

    • Od Patton
      Zdar, mám takový problém s autem. Když je venku vedro kolem 30°C tak mi motor padá do nouzáku. Je to vždy mimo město a po ujetí aspoň 30km. Vždy se to stane kdyý je v tahu. Najednou se rozbliká kontrolka žhavení a chyba P0299 Pohonná jednotka. Po vypnutí a zapnutí jedu normálně dál. Někdy to padá často někdy méně. Ale když je venku chladno nepadá do nouze vůbec. Auto bylo na diagnostice a nic nenalezno vše přezkoušeno a funkční. Tak fak nevim.
    • Od blazik
      Zdravím, včera se mi stalo, že mi felda 1,3 MPI po ujetí cca 20 km zhasla během jízdy na dálnici. Poté nešla nastartovat, nenabíhalo ani pal. čerpadlo. Poté jsem procházel kabely v motorovém prostoru a kontroloval pojistky, ty nebyly porušené, kabeláž viditelně také ne. Následně mi čerpadlo normálně spustilo a nastartovalo. Je možné že byl problém v řídícím relé pal. čerpadla J7, případně v pojistkovce nebo kabeláži v motorovém prostoru ( potřeboval bych vědět která má vliv na pal. čerpadlo), abych ji zkontroloval pořádně, zda není porušená. Nejradši bych slyšel, že to bylo někde v kabelech, mám špatné víčko od nádržky k odstřikovačům a občas se otevře, je možné že to někde "šplíchlo".  Nejsem si jistý, jak přesně pracuje čerpání paliva za chodu motoru? Normálně běží pal. čerpadlo, nebo je palivo nasáváno podtlakem? Mohlo by to případně pak způsobil i vadné Hallovo čidlo? To že chcípne motor vím že ano, ale zda má Hallovo čidlo vliv i na čerpadlo? Díky
    • Od ibizaSDI
      Dobrý den, předem se omlouvám, že jak již moje jméno napovídá, nejsem majitelem Škody, ale v rodině jich máme dost, čili se to snad vykompenzuje. A ted k mému problému.
      Před měsícem jsem jel autem do krámu (Ibiza SDI 47 kw ASY = okopírovaná fábia SDI - vše identické), auto jelo normálně, zastavím, chcípnu a po pěti minutách už nenastartuji... motor se točil jak blázen a ani neslíbil.Asi po půl hodině trápení jsme auto odtáhli do opravny, kde se kamarád 2 hodiny nemohl napíchnout na řj. Potom se napíchl a zjistil závadu - sporadická závada zkrat na kostru u EGR ventilu a chcípací klapky. Auto bylo napíchnuté měsíc před tím a žádné závady auto nehlásilo. EGR jsme vyčistili, zaslepili, klapka na sobě nemá napětí a je stále otevřená, rozvody jsou zkontrolovaný a udělaný nový, kolečko na klice taky zkontrolované. Prošli jsme s kamarádem všechny relátka a zkoušeli přes multimetr zdali nejsou přerušený cívky, poté jsme rozdělali hlavní kabelový svazek a zkoušeli za kabely tahat, nic. Ibiza má hlavní kabelový svazek řešený stejně na*ovno jako fábia, čili je daný pod filtrboxem a ano, byl zabalený v tej hnusnej černej izolačce. Stejně mi nepřišlo ale, že by ty kabely byly nějaký prohnilý a navíc, většinou, když to je kabelovým svazkem, tak začne blbnout servo, osvětlení interiréru a zblázní se elektronika. Kamarád to teď napíchnul na VAG a zjistil, že i když manuálně rozladí předvstřik na čerpadle, tak řj udává stále tu samou starou ( a hlavně nesmyslnou ) hodnotu předvstřiku. Zkontrolovali jsme tudíž teplotní čidlo paliva a to taky funguje bezchybně. Nemohl by mi prosím někdo poradit? Auto už je u třetího opraváře a nikdo si s tou mrchou neví rady... děkuji moc  
    • Od Aischylos
      Zdravím, chtěl sem se jen zeptat na drobnost, neví někdo co znamená, resp-čím se odlišuje motor 1.4 16V BKY od BBY resp. BBZ??? Rozdíl mezi těmihle a 1.4 škodováckými celkem chápu... Je to rok výroby 2004..díky moc...:-)
    • Od honzik
      protoze porad trva moje zavada-nezavada,kdy po ujeti cca 200km po dalnici zacne blikat kontrolka motoru - misfire detectet. zvazuji zaslepeni ventilu EGR,tak bych rad vedel jestli jste to nekde nevideli,nedelali? nejde mi o postup ten zvladnu,ale spis jestli to neni slepa ulicka.