Přejít na obsah

Fabia III koroze


Bikes

Doporučené příspěvky

Zajimavy, jak se meni doba a s ni nahled na problemy. 

Kdyz jsem mel pri mych studiich Favorita, jednoho dne mi hever udelal diru do prahu. Favoritu v tu dobu bylo 10 let a do te doby byl dost opecovavanej. 

Ted mate FI, kterym tahne (nebo uz je) 15 let a resite vicemene kosmetickou rez... :D 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To bude stejně znamenat dohadování s autorizovaným servisem,který bude argumentovat,že záruka je na prorezivění a ne na rezivění a že je vše vlastně v pořádku.Případně bude ještě další problém,pokud by chybělo v servisní knížce nějaké razítko.Pak jsou lidé,kteří si takové auto jako ojetinu za výhodnou cenu koupí a ti už nedostanou nic.Tohle na té fotce je ta známá elektrolytická koroze u osvětlení RZ.Jestli není lepší než se dohadovat se servisem,denně tam volat a stěžovat si,kdyby každý preventivně rovnou když si tu Škodovku koupí si koupil také jeden sprej s voskem na dutiny a preventivně tohle místo zevnitř důkladně vystříkal a zvenku rezistinem podbarvil místo,kde jsou ty lampičky.Korozi by tím minimálně oddálil a v noci by mohl klidně spát...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je zajímavé jak se to táhne všemi modely. Tole jsem řešil na mé OII 2010 a přišli na to přímo technici ŠA, kteří přijeli do autorizáku kontrolovat rez na 5-tých dveřích, kde byly 2 pupínky, to my řekli, že je to proražená vrchní vrstva laku a tudíž se na to nevztahuje záruka na prorezavění, ale prej abych nebyl "smutnej" tak odmontovali osvětlení SPZ a bylo tam to samé co řešíte. Vyměnili mi komplet nové 5-té dveře. Auto bylo 5 let staré, jezdilo na servis do autorizáku. S tím lakem asi taky šetří v době OII byla záruka 6 let, teď je jen 3 roky, asi vědí proč...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V ‎25‎.‎04‎.‎2018 na 19:24, DAVID7001 napsal:

To bude stejně znamenat dohadování s autorizovaným servisem,který bude argumentovat,že záruka je na prorezivění a ne na rezivění a že je vše vlastně v pořádku.Případně bude ještě další problém,pokud by chybělo v servisní knížce nějaké razítko.Pak jsou lidé,kteří si takové auto jako ojetinu za výhodnou cenu koupí a ti už nedostanou nic.Tohle na té fotce je ta známá elektrolytická koroze u osvětlení RZ.Jestli není lepší než se dohadovat se servisem,denně tam volat a stěžovat si,kdyby každý preventivně rovnou když si tu Škodovku koupí si koupil také jeden sprej s voskem na dutiny a preventivně tohle místo zevnitř důkladně vystříkal a zvenku rezistinem podbarvil místo,kde jsou ty lampičky.Korozi by tím minimálně oddálil a v noci by mohl klidně spát...

Záruka snad přechází na nového majitele ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jistěže záruka přechází. Nicméně po silnicích jezdí spousta aut,která o tu záruku z nějakého důvodu přišla.Někdo si třeba koupí dovezené auto bez servisní knížky,nebo prostě auto,se kterým někdo na garanční prohlídku nejel.Třeba nějaký důchodce,který najezdil tisíc km za rok,jinak auto stálo v garáži na špalkách s kolíčky pod stěrači.Stačí si přece projít jakékoli inzeráty a snadno zjistíte,že spousta aut je prodávána bez servisní knížky a je na kupujícím,jestli takové auto koupí,nebo ne.Kdyby byli všichni majitelé zodpovědní,tak by se přece auta bez servisní knížky vůbec neprodávala.Takhle se snadno může stát,že se vám zalíbí zrovna auto,které bude mít jen tu vadu,že bude bez tovární záruky,vy si ho koupíte a potenciální problém je na světě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U dnešních aut už je serviska elektronická, kupříklad, já ji ke svému Rapidu (04/2017) už ani nedostal. Na dotaz u dealera "proč?" mi bylo odpovězeno, že už je to vše v databázi a cokoliv budu chtít, mohou mi vyjet. Tzn, případný zájemce o ojeté auto uvidí, zda byly u auta dodržené garanční prohlídky. Nicméně, i tak, to co je nafoceno výše, to si nejsem jistý jestli by Škodovka uznala vzhledem k termínu "prorezavění". Dejte vědět, jsem zvědavý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady na  tom fóru by spíš dávalo smysl vytvořit nějaký seznam problematických míst,na které by se měl majitel auta zaměřit,ať už když si chce ta místa nějak preventivně ošetřit,nebo když si chce to auto koupit.Rozhodnutí je samozřejmě na každém.A představa,že všechna auta budou mít navždy záruku je sice krásná,ale podívejte se do jakékoli inzertní rubriky,kolik aut se prodává bez servisní knížky a i tak si je někdo bez té záruky koupí.Takovým lidem by právě tyhle informace pomohly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak jsem vlezl pod svoji Fabii, abych si prohlédl podvozek, jak po roce vypadá. Téměř vše vypadalo jako nové, akorát povrchová koroze na kulových čepech. Ale co mě zarazilo a naštvalo: poprasakaný a odlupující se plastisol na předních plechách pro zvedání - auto bylo asi dvakrát v servisu, kdy bych předpokládal zvedání na zvedáku a pak jsem na jaře přezouval kola. Nicméně praskliny nebyly na viditelné části plechů, ale přesně podélně s koncovou hranou plechu - uvažuju, jestli jsou v "mém" servisu dobytci nebo inženýři ve Škodovce něco nedomysleli. Máte to také tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...