Přejít na obsah

Fabia III koroze


Bikes

Doporučené příspěvky

před 8 hodinami, juraj79m napsal:

Ahojte, chcem sa spýtať, v okolí osvetlenia ŠPZ mám začínajúcu koróziu, uznajú mi v AS reklamáciu, keď F3 je už viac ako 5 ročná? Osvetlenie za LED si čoskoro vymením, len neviem čo s tou hrdzou, či si to opraviť svojpomocne, alebo reklamovať. 

 

Záruka na prorezavění je 12 let, takže reklamaovat a být tvrdý a žádat nové dveře, ale chce to asi nervy a možná objet více servisů, protože přístup v servisech je rozdílný. Znám z FB skupiny kluka, kterému už se to podařilo donutit AS na výměnu těchto dveří, takže to jde. Přikládám foto těch dveří, které byly vyměněny, jak předtím vypadaly. Jinak i ve světe motorů o tom byl článek viz druhé foto, prostě tvrdě reklamovat a žádat nové dveře.

 

rez SPZ Fabia.jpg

výměna zadních dveří Michal Potluka.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, epo napsal:

Zaruka na proreziveni by mela byt 10let a na lak 3 roky. Nejlepe objet AS a konzultovat tam... 

to je fakt rada jak stehno, záruka je 12 let samozřejmě za dodržění stanovených podmínek. Není co konzultovat, ale vyžadovat řešení reklamace vyplývající ze záruky výrobce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To pravé neviem či mi to uznajú keď je tam asi toľko hrdze ako na tom obrázku, keď 12 rokov je na neprehrdzavenie karosérie, či nemusí byť tej hrdze viac. A nevadí že som druhý majiteľ?  Nemám žiadnu skúsenosť s autorizovaným servisom. Servisnú knižku mám, predchádzajúci majiteľ bol na prehliadku naposledy tohto roku vo februári. Fakt teraz neviem či si tu hrdzu opraviť sám a dať ledky, alebo sa oplatí naťahovať zo servisom. Dosť ma to štve že som si to nevšimol pri kúpe, teraz v lete auto potrebujem každý deň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@juraj79m že jsi druhý majitel nevadí....já bych si nic sám neopravoval..jakmile je tam rez, bude už tam pořád a bude se to jen zhoršovat..něčím to zamázneš a za nějakou dobu bude venku znovu a bude to stále horší..ale to už samozřejmě záleží na tobě, jak se dokážeš nebo nedokážeš dodahadovat ze servisem..

 

samozřejmě, že nebudou nadšení, když tam s tím přijedeš a budou se tě možná snažit odpálkovat a zbavit se tě apod..ale pamatuj si jedno, v servisu, když je auto v záruce nerozhodují o tom, jestli v tomto případě vymění nebo ne..o tom rozhoduje jen fabrika, ne oni v servisu, na to pozor, protože zákazníci tohle samozřejmě neznají a oni na to spoléhají.

 

Pokud to máš orezlé tak, jako na tom obrázku, vůbec bych se s nima nebavil a postupoval bych takto : na každou reklamaci s tebou musí sepsat reklamační protokol, musí to zaevidovat, v tomto případě vyfotit a tuhle reklamaci musí !!!!! poslat na posouzení do fabriky na reklamační oddělení a tam rozhodnou, jak se to bude řešit, nikoliv nějaký technik v servisu.ale jak už jsem psal předtím, tak někomu už to vyměnili, takže jak je vidět, někomu už to škodovka bez problému schválila a dveře vyměnila za nové..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No v tom MORIS servisu snad měli při pravidelné garančce kontrolovat taktéž antikorozní neporušenost karosérie a měli dát majiteli vědět, že nějaká koroze tam bují. Navíc, když o té korozi 5-tých dveří AS vědí z interních materiálů Škodovky. Takže nevím, jestli bych to šel řešit zrovna tam, ale jak tak čtu, tak na Slovensku máte asi ještě větší potíže s neochotou AS Škodovky, než u nás v ČR. Rozhodnutí bude jen na tobě. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@juraj79m myslím, že je úplně jedno kam pojedeš..jak už jsem psal v předcházejícím mém příspěvku, sepsat s tebou reklamaci a zaprotokolovat ji s tebou musí udělat každý servis a jak už jsem psal, žádnej technik v jakémkoliv servisu nebude o tvé reklamaci rozhodovat, protože to musí poslat na vyjádření do škodovky a jen tam rozhodnou o výsledku, takže je to dle mého úplně jeno kam pojedeš..hlavně se případně nenechat otrávit případnou neochotou technika v servisu, vše je jen o lidech a jejich přístupu a někdy se tam chovají, jako by ti technici to měli platit ze své kapsy..rozhoduje jen škodovka, který jim to případně schválí a následně proplatí..oni sami v tomto případě nesmí rozhodovat, ačkoliv někteří se tak chovají a odmítají lidi sami od sebe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@juraj79m no podle těch fotek je to dle mého názoru na jasnou výměnu dveří , když porovnám tu fotku, co jsem zvěřejňoval výše, kdy taky došlo k výměně..takže jak jsem říkal, nedat na jejich případné kecy a trvat na sepsání reklamace a vyfocení a poslání na reklamační do fabriky a myslím, že to dobře dopadne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určite ako prvé choď do Morisu, kde bolo auto kupované, ideálne aj servisované. Ak tam nepochodíš, môžeš skúsiť Todos a Gabriel... v krajnom prípade ti ešte ostáva Qalt. A škodováckym autorizovaným servisom je aj Vlasatý a hneď oproti Automobilové opravovne MVSR na Priemyselnej. Snáď sa aspoň jeden chytí.. potom daj vedieť ako si dopadol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute, pridam moju skusenost... par tyzdnov dozadu som si vsimol hrdzu pri osvetleni SPZ. Nasledne som zasiel do autorizovaneho servisu... auto mi ani nepozreli, hned vypisali papiere na reklamaciu (mozno som nebol prvy s podobnym problemom)... Prisiel som o tyzden a musel som tam nechat auto 5 dni. Nasledovala vymena celych 5 dveri za faceliftovy model - ina klucka, led osvetlenie a miesto loga napis skoda. Samozrejme vsetko bezplatne, zaruku som si uplatnoval 4 a pol roka po kupe auta ako 2. Majitel, avsak auto bolo cely cas servisovane vyhradne v autorizovanom servise. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto ani nevideli, ale poznaju ma tam... je mozne, ze fotky spravili dodatocne neviem. Len som prisiel, nahlasil, vypisali papiere a dali mi termin na servis. Nevedeli mi povedat ci mi to len opravia, alebo vymenia cele dvere, o tom ma informovali v priebehu toho ako bolo auto v servise (5 dni).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak práve som sa vrátil z Morisu, priebehalo to presne tak ako písal @palecpunk Povedal som technikovi že chcem reklamovať hrdzu okolo osvetlenia ŠPZ, a rovno ma objednal na 7.9., že vymenia celé piate dvere s už ledkovymi svetielkami,  a že tam ale auto bude 4 až 5 dní. Vôbec ani nevidel auto, nechcel žiadne doklady, ani nezistoval či bolo pravidelne servisované, nič, len sa spýtal či je to Fabia a chcel moje meno a ŠPZ. Išlo to až prekvapujúco hladko. A nepoznali ma, bol som tam prvý krat v živote. Som si istý že nič nefotili, odparkoval som trochu ďalej, a dokopy som tam bol 5 minút. 

Editováno: , autor: juraj79m
Doplnenie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...