Přejít na obsah

Fabia III koroze


Bikes

Doporučené příspěvky

nevím, jak ho máš dlouho, ale i v Německu zřejmě jezdilo auto na prohlídky, minimálně v záruce a je otázkou, jak dlouho byla, jestli jen základní nebo prodloužená..takže bych zajel do AS a dle VIN ti řeknou, kolikrát bylo auto v servisu, já mám auto z Rakouska a taky mi to řekli..a je úplně jedno, kde auto na ty prohlídky jezdilo..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měl OII kombi koupenou v Rakousku a normálně mi taky tenkrát vyměnili zadní víko se stejným případem koroze. Důležité je jestli chodilo pravidelně na garančky. Pokud ano tak bych to zkusil reklamovat, za to nic nedáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@jirka toledotak tohle kdyby mi měl říci můj známý, tak už to bude můj bývalý známý :-)  je to pár týdnů, možná ani ne měsíc, co jsme tohle řešili na FB ve skupině F3, kdy si kluk čerstvě dovezl F3 z Německa a když si chtěl vyměnit ty světla za led, tak zjistil korozi..šel reklamovat a pravidla byla pořád stejná, absolvované všechny prohlídky, reklamace byla uznána,akorát že mu to vyreklamovali jen opravou, nikoliv výměnou, jako u jiných, protože každej AS se prostě chová jinak..takže asi tak..jsme součástí EU, takže tohle všechno automaticky přechází..vše je online propojené..podívá se do systému a dle VIN ihned zjistí historii prohlídek a kde to bylo... takže na závěr, pokud vozidlo má splněno všechny předepsané prohlídky, tak se na něj vztahuje 12 letá záruka na prorezavění karoserie a reklamace musí být uznána a vyřešena, bud opravou-přelakováním, jako u výše popsaného nebo výměnou celých dveří jako u mnoha ostatních, bez ohledu, jestli je auto z ČR nebo z jiné země EU.

Editováno: , autor: ski1961
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Postup je nasledujici co rikal pravidelne prohlidky coz nebyly veskere auta si servisuji sam takze posledni servis muj, predtim tak nejak byly. 

Co rika automobilka rozbrousit kam to saha vse dokumentovat a posilat jim to a oni na zaklade jak postupuje brouseni a koroze reknou jak opravit but nove dvere nebo opravit.. 

Muzou to i vratit rozbrousene ze je to bez zaruky... Zase nemuzu chtit zaruku na auto co je 6let stare... 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@jirka toledo Co to pořád někteří komplikujete. Napřed řekneš, že známý ze servisu tvrdil, že na dovezená auta se záruka nevztahuje a pak z tebe vyleze, že auto nemělo všechny předepsané prohlídky. To co napsal @Martab je jasné a přehledné jak facka. Kdybych jim přivezl  do autorizovaného servisu  Fabii III, hypoteticky kupovanou před 11 roky a 11 měsíci s rezavými pátými dveřmi a mělo všechny předepsané prohlídky, tak jsou povinni to v rámci záruky řešit a přes to nejede vlak. Je to tak u Fabie III a i u všech současně vyráběných Škodovek. Jen na dřívější typy, jako např. Octavia I apod., tam byly na prorezivění kratší záruky, asi to tehdy bylo 10 let. Nakonec si to dle typu auta a roku výroby na webu Škodovky, nebo v AS může zjistit každý.  Co je na tom tak nepochopitelného, že stále a pořád a roky tady někteří tvrdí opak a polemizují, jestli je to tak, nebo jinak!

  • Díky 1
  • Pozitivní 3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to máš pravdu, nic by jsi stejně nevyřešil.  Pokud máš prošvihlou, předepsanou prohlídku v AS, tak Ti asi nic jiného nezbývá, než dát něco staršího v dobrém stavu. Tedy pokud to nechceš v novotě všechno sám zaplatit,  což by bratru dalo tak  odhadem 25.000,- Kč a i více, někdo to tady na fóru již psal na kolik ho to v novotě přišlo. 

A že to rezne u skoro zánovních Škodovek a že je to smutné, tak to máš určitě 100% pravdu. Nevím jak to dělají dnes Francouzi, kde i u obyčejných malých aut jim to drží a drží a přitom koncern VW AG  má pořád nějaké přešlapy v tomto směru. Bohužel nejenom v tomto!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady konkrétně se nepoučili třeba z O1, kde byl do FL stejný problém a lze částečně řešit žárovkama místo 5W dát 3W nebo nějaký LED. Snad to LED osvětlením u F3 a Rapidu už taky skončilo. Nicméně podmínky záruky jednoznačně nedodrženy tak není co řešit a na koho plivat. Když už jsem vzpoměl O1 tak 10 let jsem jezdil na prohlídky do AS a koroze po 12 letech je stále NULA i za předníma zástěrkama😀. U dalšího auta mám běžnou záruku 5 let a do AS na prohlídky jezdím. Na záruku jsem úspěšně reklamoval nekorozní závady.

Editováno: , autor: ben06
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Přidám svoje zkušenosti, Fábie r.v. 2009 rez od osvětlení v 8 letech,  jenže já jsem přestal jezdit do autorizovaného servisu v 5 letech protože jsem koupil roomstra že? :D no budiž, poučen z této věci roomstrem jen do autorizovaného servisu r.v. 2014 rez kolem osvětlení už v 7 letech (ale taky jsem to bedlivě sledoval) no a tak tedy budou letos měnit páté dveře na záruku …ale často si říkám zda při tech cenách dílů z vrakoviště to mělo cenu… No a fabie po 12 letech…rezaví dveře u řidiče a na obou stranách hnijí prahy, praskla totiž  ztvrdlá antikorozní ochrana podvozku a jede to jak blázen… auto parkuji na sidlíšti na asfaltu … očekával jsem že to vydrží více ..už bych úplně nové nekupoval… člověk jim na těch garančkách nakonec zaplatí všechny ty „záruční opravy“ ... jen nechápu proč to  nevyřeší jinak, hodně automobilek vrazilo SPZ do plastového nárazníku, nebo tam má nacvaknutou plastvou lištu ve které je teprve uchyceno osvětlení SPZ. ale oni ne ...FIII koukám rezaví ještě dříve.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Přidám jednu zkušenost z tohoto týdne. při sundavaní zadního nárazníku (kvůli montáži tažného) mechanik objevil na obou zadních lemech puchýřky koroze. Auto je rv 9/2016, takže cca 5 let staré. Příčinou nejspíše bude držení bordelu, jemného blata za podběhem v tomto místě. Sám jsem byl překvapen, kolik bordelu odtud dostal. Podbeh má totiž v tom místě takovou kapsu, na které to muže držet, tak určitě stojí za kontrolu. Stačí povolit 3 šrouby, co drží podbeh s naraznikem a pak odehnout plast. 

80A220C5-C2D4-48AC-9260-71044DCBB036.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, mám otázku. Možná se ptám hloupě ale dnes při mytí auta na wapce jsem si všiml malých teček, jakoby koroze na blatníku.. když jsem to doma prohlídnul pořádně, zjistil jsem že mám tyto tečky i na nárazníku. Tedy otázka zní co by to mohlo být a popřípadě jak to řešit? Přikládám i foto

IMG_20220111_144247.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď, celkem mě ty tečky vyděsily :D Je možné, že jsem je měl i na starém autě ale asi jsem si nevšiml, bylo černé. Teď na té bílé to bije do očí 
Tím IronOutem se to může čistit i když pár stupňů nad nulou a vysvitne sluníčko nebo mám radši počkat až se oteplí víc? :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

klidne i kdyz je par stupnu..jen se to nesmi nechat zaschnout.. takze je lepsi kdyz slunicko nesviti.. nastrkas, nechas par minut pusobit..to zvidis az to zfialoví a pak splachnout..jen nepocitej ze to pujde hned vse pryc.. poradne to das dolu spis tim clayem..ale clovek na tom necha ruce 🙂 ja to delam pravidelne kazdy rok a clovek se pak tak nenadre..kdyz to je pak ve stavu jako to mas ty, tak to uz je dost pracny no 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...