Jump to content

Recommended Posts

Posted

No já jsem ji (Fl, 2003) taky nevěnoval péči a mám ji za předními koly rezavou jak lišku. Mám přední zástěrky. Proto už zástěrky nikdy.:blink:

  • Pozitivní 2
Posted

Zajimavy, jak se meni doba a s ni nahled na problemy. 

Kdyz jsem mel pri mych studiich Favorita, jednoho dne mi hever udelal diru do prahu. Favoritu v tu dobu bylo 10 let a do te doby byl dost opecovavanej. 

Ted mate FI, kterym tahne (nebo uz je) 15 let a resite vicemene kosmetickou rez... :D 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Posted (edited)

Teď tohle řešíme i na FB Rapidu, člen skupiny přidal fotku své OII 2007, radost pohledět když teď vytahoval  ten bordel. 

FB_IMG_15238055892736369.jpg

Edited by Durannn
Posted

ten prostor za podbehem jsem kontroloval loni a bylo tam jen "par listecku". Prislo mi, ze uz to maji lepe resene, kdy za tim je hned "dira", tak to muze prubehne vypadat.

  • 2 weeks later...
Posted

Dnes som kamosovi daval na Combi LED osvetlenie SPZ... A s hrozou som zistil, kolko tam je oxidacie a hlavne hrdze :( ma sa ist pytat, co s tym. Nebyt LED, tak na to ani nepride

 

IMG_20180425_151520.thumb.jpg.e7f213418a8c5f5a0cc7abe1a00ed2e9.jpg

Posted

To bude stejně znamenat dohadování s autorizovaným servisem,který bude argumentovat,že záruka je na prorezivění a ne na rezivění a že je vše vlastně v pořádku.Případně bude ještě další problém,pokud by chybělo v servisní knížce nějaké razítko.Pak jsou lidé,kteří si takové auto jako ojetinu za výhodnou cenu koupí a ti už nedostanou nic.Tohle na té fotce je ta známá elektrolytická koroze u osvětlení RZ.Jestli není lepší než se dohadovat se servisem,denně tam volat a stěžovat si,kdyby každý preventivně rovnou když si tu Škodovku koupí si koupil také jeden sprej s voskem na dutiny a preventivně tohle místo zevnitř důkladně vystříkal a zvenku rezistinem podbarvil místo,kde jsou ty lampičky.Korozi by tím minimálně oddálil a v noci by mohl klidně spát...

Posted

auto je tuším 2016, súkromník, má ho od novoty. ak sa niečo dozvie, tak snáď mi dá vedieť. to bolo iba tak pre info. najazdené si pamätám presne, 33733 km :D 

Posted

Je zajímavé jak se to táhne všemi modely. Tole jsem řešil na mé OII 2010 a přišli na to přímo technici ŠA, kteří přijeli do autorizáku kontrolovat rez na 5-tých dveřích, kde byly 2 pupínky, to my řekli, že je to proražená vrchní vrstva laku a tudíž se na to nevztahuje záruka na prorezavění, ale prej abych nebyl "smutnej" tak odmontovali osvětlení SPZ a bylo tam to samé co řešíte. Vyměnili mi komplet nové 5-té dveře. Auto bylo 5 let staré, jezdilo na servis do autorizáku. S tím lakem asi taky šetří v době OII byla záruka 6 let, teď je jen 3 roky, asi vědí proč...

Posted (edited)

jak pise wirer je na to TPI. ja menil na sve F2 pred 2 mesici po 10letech taky na zaruku. Nove 5 dvere. Akorat pro F2 to jeste neni led svetylko.

Edited by lumirnavrat
Posted

Já vezu F2 z 06/2008 příští týden na výměnu pátých dveří do servisu, také na záruku, stačila řádně vyplněná servisní knížka.

Posted
V ‎25‎.‎04‎.‎2018 na 19:24, DAVID7001 napsal:

To bude stejně znamenat dohadování s autorizovaným servisem,který bude argumentovat,že záruka je na prorezivění a ne na rezivění a že je vše vlastně v pořádku.Případně bude ještě další problém,pokud by chybělo v servisní knížce nějaké razítko.Pak jsou lidé,kteří si takové auto jako ojetinu za výhodnou cenu koupí a ti už nedostanou nic.Tohle na té fotce je ta známá elektrolytická koroze u osvětlení RZ.Jestli není lepší než se dohadovat se servisem,denně tam volat a stěžovat si,kdyby každý preventivně rovnou když si tu Škodovku koupí si koupil také jeden sprej s voskem na dutiny a preventivně tohle místo zevnitř důkladně vystříkal a zvenku rezistinem podbarvil místo,kde jsou ty lampičky.Korozi by tím minimálně oddálil a v noci by mohl klidně spát...

Záruka snad přechází na nového majitele ne?

Posted

Jistěže záruka přechází. Nicméně po silnicích jezdí spousta aut,která o tu záruku z nějakého důvodu přišla.Někdo si třeba koupí dovezené auto bez servisní knížky,nebo prostě auto,se kterým někdo na garanční prohlídku nejel.Třeba nějaký důchodce,který najezdil tisíc km za rok,jinak auto stálo v garáži na špalkách s kolíčky pod stěrači.Stačí si přece projít jakékoli inzeráty a snadno zjistíte,že spousta aut je prodávána bez servisní knížky a je na kupujícím,jestli takové auto koupí,nebo ne.Kdyby byli všichni majitelé zodpovědní,tak by se přece auta bez servisní knížky vůbec neprodávala.Takhle se snadno může stát,že se vám zalíbí zrovna auto,které bude mít jen tu vadu,že bude bez tovární záruky,vy si ho koupíte a potenciální problém je na světě.

Posted

U dnešních aut už je serviska elektronická, kupříklad, já ji ke svému Rapidu (04/2017) už ani nedostal. Na dotaz u dealera "proč?" mi bylo odpovězeno, že už je to vše v databázi a cokoliv budu chtít, mohou mi vyjet. Tzn, případný zájemce o ojeté auto uvidí, zda byly u auta dodržené garanční prohlídky. Nicméně, i tak, to co je nafoceno výše, to si nejsem jistý jestli by Škodovka uznala vzhledem k termínu "prorezavění". Dejte vědět, jsem zvědavý.

Posted

tak výsledok je taký, že na tej bielej F3C sa budú meniť kufrové (5-te) dvere na záruku. nemal som veľmi čas s ním kecať, no aspoň nejaké info

Posted

Tady na  tom fóru by spíš dávalo smysl vytvořit nějaký seznam problematických míst,na které by se měl majitel auta zaměřit,ať už když si chce ta místa nějak preventivně ošetřit,nebo když si chce to auto koupit.Rozhodnutí je samozřejmě na každém.A představa,že všechna auta budou mít navždy záruku je sice krásná,ale podívejte se do jakékoli inzertní rubriky,kolik aut se prodává bez servisní knížky a i tak si je někdo bez té záruky koupí.Takovým lidem by právě tyhle informace pomohly.

  • Pozitivní 1
  • 4 weeks later...
Posted

Tak jsem vlezl pod svoji Fabii, abych si prohlédl podvozek, jak po roce vypadá. Téměř vše vypadalo jako nové, akorát povrchová koroze na kulových čepech. Ale co mě zarazilo a naštvalo: poprasakaný a odlupující se plastisol na předních plechách pro zvedání - auto bylo asi dvakrát v servisu, kdy bych předpokládal zvedání na zvedáku a pak jsem na jaře přezouval kola. Nicméně praskliny nebyly na viditelné části plechů, ale přesně podélně s koncovou hranou plechu - uvažuju, jestli jsou v "mém" servisu dobytci nebo inženýři ve Škodovce něco nedomysleli. Máte to také tak?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...