Přejít na obsah

Dym z pod kapoty


Doporučené příspěvky

Zdravím Vás, mám menší problém.  Predvčerom sa mi stala situácia, že som prešiel asi 4 km zastavil som a všimol som si slabučký dym z pod kapoty. Ako sa nachádza naľavo hore výfuk a napravo od neho až tak sa nevyznám či je turbo alebo nejaké čerpadlo paliva, tak z pod neho mi vychádzal dym ako keby ste zahasili zápalku a vychádza z nej dym tak to malo podobnu konzistenciu. na fotkách je to trošku priblíženie z ktorej časti to ide. Vlastne pod tým čerpadielkom či čo to je je jedna hadica taka ako keby poliata s niečim a pravdepodobne to šlo stamať. po chvíľke státia to prestalo a potom už nedymilo, viete mi povedať čo by mohla byť príčina či niekde presakuje olej alebo nafta alebo či to môže byť vážne?

20170629_174735.jpg

20170629_174802.jpg

Editováno: , autor: matkojajo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

ano je to možné že je to dym z DPF filtra, ale vec je taká že ten dym by nemal ísť od z motorovej časti takže predpokladam že je možnosť že nejake tesnenie je tam už zlé a okolo neho to preniká ja to zistim že dymí tak že za jazdy mi to nasaje do kabiny a smrdi mi ako keby horel motor ....

- druhá vec je to čo je šípka na tu hadicu niečo na ňu kvapká z hora a neviem odkial a čo to je či olej či nafta či čo, a časom ta tekutina môže prepáliť hadicu. Nad nou je asi vysokotlakové čerpadlo pokiaľ sa nemýlim je možné že je v nom taka teplota, že ked znekadial kvapka na tu hadicu dole že je ta tekutina taka horúca?

 

šiel som nedávno do chorvátska a po takých cca 700 km pri jazde 135 km/h vkuse to znovu zadymilo, čo si myslím že pri takej rýchlosti sa nemá prečo naraz toľko sadze vypaľovať v DPF keďže pri takej rýchlosti sa to vypaľuje priebežne, či sa mýlim?

 

 

 

Editováno: , autor: matkojajo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se opravdu mýlíš. Saze průběžně přibývají za všech jízdních režimů, jen na té dálnici nejpomaleji. Objednej si nějaký bluetooth adaptér do OBD zásuvky, nainstaluj VAG DPF a uvidíš sám. Při dálničním provozu se DPF vypaluje každých cca 800 km, při městském klidně po 300 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...