Přejít na obsah

Aktivace rozšíření nastavení DCC v rámci volby Individual


ferda25

Doporučené příspěvky

V 18. 12. 2017 na 12:23, omicron napsal:

Ani po několika měsících nikdo, kdo by již rozšířené režimy z Arteonu otestoval?

 

Já to mám na Kodiaqu :-) Docela dobrý, jen mě trošku vadí že když přepnu režim dcc tak se vždy zapne již předem vypnutý start-stop systém..

Ferdo - jde ještě doupravit tak,  aby si toho start -stop systému nevšímalo a nezapínal se při přepnutí režimu dcc ?

Díky.

Editováno: , autor: jindrous
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

@omicron tak na SuperB III za mne zatím celkem spokojenost.

Nové režimy mám mimo standardních :

Offroad

ClubSport

Race

 

Zatím nemohu zcela posoudit Offroad a Race, jezdím aktuálně na volbu Individual s ClubSport (cca 400km). Čekal jsem, že to bude tvrdší než Sport, ale naopak pro své auto s R18 koly jsem našel pro mne zcela ideální kompromis, protože na NORMAL bylo auto příliš "rozhoupané/měkké" na SPORT pro změnu příliš tvrdé - každý výmol "bolel". ClubSport ? Nevím jak je to možné, ale zcela ideálně někde mezi Normal a Sport - ani měkké, ani tvrdé, přesný kompromis, který jsem hledal.

 

Offroad a Race bych musel vyzkoušet až na to budou podmínky popř. možnosti...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
před 2 hodinami, BUBUBU napsal:

@Shaarky : můžeš poskytnout aktualizované info o praktickém využití takto nastaveného podvozku včetně režimů "race a offroad"?

 

Offroad jsem použil asi 3x na opravdu rozbité cestě - pokud člověk jede opravdu po velkých dírách a pomalu, zdá se mi to lepší volba, než Comfort. Jinak s tím nejezdím.

Clubsport vs Race - stále si nejsem jist, jezdím 90% nastaven na Clubsport, jelikož Race se mi zdá trochu měkčí resp. pro změnu až moc. Což mi trochu nedává smysl, už jsem to chtěl i nějak proměřit, např. projíždět konstantní rychlostí nějaký retardér a měřit na mobilu výkyvy, ale k tomu jsem se nikdy nedostal, takže dávám spíše na pocit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Daňové doklady? To snad ne...?

Přesně takový rozsah nastavení je v Arteonu jak psal Ferda. Všem zájemcům mohu jen doporučit, lze najít skvělý kompromis pro každou situaci.

Například v létě na 20"kolech mám comfort plus (posuvník zcela vlevo)

Teď v zimě jezdím na 17" kolech něco mezi normal a sport

A v létě když si chci zablbnout v serpentinách použiju sport plus (posuvník zcela vpravo)

Dnes na Pustevny přes Soláň použit comfort plus a na ledových jazycích se jelo velmi pohodlně ale pomaleji, asi jen 130km/h do Soláně??

Až vyměním superba,  tato úprava bude jedna z prvních, pozvedne to podvozek na vyšší úroveň. Doporučuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, bojler napsal:

Omlouvám se, Igor/160R v Bratislavě zřejmě není tak dokonalý jako Strakonický Ferda. Prostě mně stále chybí seznam toho, co umí, co umí jen on, kolik za to chce a jestli vystavuje daňové doklady.

 

Myslím, že je obecně známo, že DCC rozšíření je know-how Ferdy (stačí se podívat, kdo toto vlákno zakládal), a je kontraproduktivní to dále dehonestovat takovými poznámkami...:(

@ferda25 jak to Jirko vidíš s tou implementací rozšíření na mé DCC, které se tehdy nepodařilo na mé nové auto? Už to půjde? Jinak jsem rád, že tvé jméno tu lze opět vyslovit :D Máš něco nového? Můžeš i do SZ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel posuvník ve Škodovkách nikdy správně fungovat nebude. To jsi mě špatně pochopil. U Škodovky lze jen výběrové menu a protože tvé nároky na bezchybnou funkci jsou velké a MIB jednotka u tebe bude ve výběru nabízet ClubSport a pak bude ukazoval volbu ECO++, tak jsem Ti to nikdy už nenabízel. 

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 16 minutami, omicron napsal:

 

Myslím, že je obecně známo, že DCC rozšíření je know-how Ferdy (stačí se podívat, kdo toto vlákno zakládal), a je kontraproduktivní to dále dehonestovat takovými poznámkami...

 

Nezlob se, ale pokud to ve vláknu nezazní, tak to těžko může být obecně známo. Jak už jsem jednou psal - způsob ferdovy nabídky služeb je dost nešťastný. Spousta nedorozumění by se nekonala, když by ferdova firma (pokud nějaká existuje, nevím, jestli vlastně oficiálně podniká) měla jednoduchý výčet služeb. Úplně zbytečně se tady lidé pořád dokola a ve spoustě sekcí duplicitně ptají, co lze upravit a co ne. Na polovinu odpověď není žádná, na polovinu neúplná. Část lidí zjišťuje po Briskodě atd. Ve výsledku by jednotné vlákno á la Ferdova poradna přineslo užitek všem. A prosím, hlavně se neberme všichni tak vážně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechcem sa do tohto moc miesat, ale mam pocit, ze tu uz nejde iba o to, ze co sa da a co sa neda.....  ;)

Ja som na zaklade VIN od Ferdy dostal jasnu odpoved, co sa na mojom aute da dokokovat (dorobit) a co nie.....

Ma viac ako vyrazne know-how v tejto oblasti a ako nalozi (a za kolko) so svojimi vedomostami je len na nom....  :-)

Peace :-)

 

  • Líbí se mi 4
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak. Možnosti kódovania sa líšia od auta k autu (výbava, modelový rok, konkrétny HW apod.)
Zároveň je rozdiel medzi niekým, kto si kúpi kábel a nájde nejaké návody na internete, pričom nie úplne do hĺbky rozumie, čo presne robí a niekým, kto je v tomto odborník a dokáže si sám nájsť, vyskúšať a overiť viac možností ako len toto fórum alebo briskoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...