Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
jackmccool

Cukání auta po startu za studena

    Doporučené příspěvky

    Zdravím.

     

    Objevil se mi u O2 TDI 2.0 takový malý, ale nepříjemný problém. Po startu a rozjetí auto začne při 1500-2000 otáčkách znatelně cukat (obdobné jako když chce chcípnout). Po ujetí cca 500 metrů však cukání ustane. Objeví se zase až se studeným motorem. V čem by mohl být problém? Špatná nafta, žhaviče, EGR, váha vzduchu, nebo jinde? 

     

    Díky za radu.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    nemusí to tak být, ale dost možná by to mohlo dělat čerpadlo, to se často projevuje špatným chodem po nastartování. Když protočíš párkrát motor tak se to zlepší ?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    motor ani moc protacet nemusim..proste jedu chvili kolem 1500 otacek a za cca 500 metru je to OK.. Vic to cuka do kopce nez na rovine, ale to je asi dany tim, ze motor musi vice zabirat..

    Editováno na jackmccool

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    V 9. 7. 2017 na 19:36, jackmccool napsal:

    Zdravím.

     

    Objevil se mi u O2 TDI 2.0 takový malý, ale nepříjemný problém. Po startu a rozjetí auto začne při 1500-2000 otáčkách znatelně cukat (obdobné jako když chce chcípnout). Po ujetí cca 500 metrů však cukání ustane. Objeví se zase až se studeným motorem. V čem by mohl být problém? Špatná nafta, žhaviče, EGR, váha vzduchu, nebo jinde? 

     

    Díky za radu.

    Tak dneska jsem s tim jel do servisu a jako na potvoru to nedelalo.. Ale od nas to bylo mirne z kopce, takze to dela jen do kopce..to je dost divny..

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak info z origo Skoda servisu, ze jeden vstrik ma mirne jine hodnoty nez ostatni. Co radite? Vymenit, repase, vycistit?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mam rovnaky problem s cukanim auta za studena, zacalo to robit po vymene vadneho egr, dodatocne vymenene aj zhavice a vaha vzduchu, tankujem iba omv max motion

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    U mě nakonec asi špatná nafta - Benzina Říčany. Dával jsem pak chvíli VIF a nechal pro jistotu vyčistit vstřiky a od té doby klid.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    U me ten samy problem co popisujes. Je to neprijemne, ale opravdu po par set metrech je klid. Nicmene minuly tyden se mi poprve rozsvitila kontrolka - zhaveni. Auto do nouzaku nespadlo, jen svitila tato kontrolka. Ve vypisu zavad byl EGR ventil, 7 zavad a vsechny se tykaly EGR. Zavady jsem smazal, jezdim dal a vse se jevi v poradku, ale mirne cukani za studena pretrvava. Tankuju pouze Vervu ne Benzine a pridavam pro jistotu odmerku VIFu. Ted jsem na zkousku natankoval bez VIFu. Pred par mesici jsem zkusil tankovat OMV MaxxMotion a cukani bylo stejne...Motor CFHC, najeto poctivych 132 tisic.  Pro jistotu pocitam v nejblizsi dobe s vymenou EGR. 

    Screenshot_20181016-174114.thumb.jpg.5a13f4ab1a424e86e0ff6fa05dfc2699.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ja kdyz mel vadny EGR tak to do nouzaku spadlo. Vidim to spis za vic zanesene vstriky kde uz ani vif nepomuze.. Co je nechat vycistit?

    Editováno na jackmccool

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nevim, zas tak do toho nevidim, ale kdo vi co leze z motoru kdyz je vadny/zaneseny vstrik.. 

    Editováno na jackmccool

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Bezprostředně předcházející příspěvek se necituje - viz pravidla fora.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Asi blbost ale moze mat vplyv na cukanie auta dosluhujuca baterka? Mne to cuka par metrov pri rozjazde ale ked po nastartovani pozapinam vselijake spotrebice tak to necuka....neviem co to moze byt nerobi to stale a zacalo to robit po vymene egr, vymenena aj vaha vzduchu....rozmyslam aj nad vstrekmi ale to by robilo aj pred vymenou egr....

    Editováno na Vlady25

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak u me cukani neustalo ani po vymene EGR. Nanestesti EGR jsem vymenit musel, protoze to zaclo padat do nouzaku uz docela casto a nemel jsem nervy na to, abych porad mazal zavady EGR... V kazdem pripade po vymene EGR a kontrole skrtici klapky cukani za studena neustalo. V servisu mi ale rekli, ze mam spatnou jednu zhavicku. Muze to byt tim ? Davalo by to smysl, protoze co jsem cetl, tak jeste chvili od zacatku jizdy pry zhavicky u techto aut ,,dozhavuji" 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jestli tato auta maji funkci dozhavovani po nastartování nevim ale dnes uz je to běžný jev,  bohužel mi to auto uz několikrát taky udělalo,  vzdy jen studený motor (kdyz jsem ho nechal minutu dvě na volnobeh tak ne)  po rozjeti jak seslapnu vic jak 1/3 plynu cca tak cuka jako by šel na 3 válce zkratka se mu nechce do otáček..... uz to nekdo vyřešil? 

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Beru zpet, EGR se asi nejak prizpusobilo, protoze cukani po vymene prestalo. Cca tyden po vymene jsem ho jeste pozoroval, ale ted absolutne v klidu. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    V 22. 10. 2018 na 15:19, jan.machalik napsal:

    U me ten samy problem co popisujes. Je to neprijemne, ale opravdu po par set metrech je klid. Nicmene minuly tyden se mi poprve rozsvitila kontrolka - zhaveni. Auto do nouzaku nespadlo, jen svitila tato kontrolka. Ve vypisu zavad byl EGR ventil, 7 zavad a vsechny se tykaly EGR. Zavady jsem smazal, jezdim dal a vse se jevi v poradku, ale mirne cukani za studena pretrvava. Tankuju pouze Vervu ne Benzine a pridavam pro jistotu odmerku VIFu. Ted jsem na zkousku natankoval bez VIFu. Pred par mesici jsem zkusil tankovat OMV MaxxMotion a cukani bylo stejne...Motor CFHC, najeto poctivych 132 tisic.  Pro jistotu pocitam v nejblizsi dobe s vymenou EGR. 

    Screenshot_20181016-174114.thumb.jpg.5a13f4ab1a424e86e0ff6fa05dfc2699.jpg

    Ahoj mne to robi to iste ale nemam ziadne chyby..vymenil som aj palivovy filter,egr je nove a robi to stale vyriesil to uz niekto

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud cuka za studena tak je to vstrik, koupit druhý, výměnu zvládne člověk sám doma pokud není úplná lama 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Taky často cuká nová verze EGRu (tuším DQ) pokud jej používáte bez ucpávky v sání, tj. i bez DG SW, dokud SW nepřepne na podváděcí režim...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    U mne to delal vstřik,  za studena spatne a nepravidelně hoří nafta, diky tomi cuka a rachta  ( našel jsek si video jak testují spatne vstriky a byl to ten samy zvuk, tak jsem věděl po čem jít. Vyměnil jsem všechny 4 a ted půjdou otestovat... 

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×