Přejít na obsah

OII předface 2006 - po výměně za MF volant netroubí


Martin114

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny, poradí někdo? Po výměně volantu za MF volant (předface za předface) následné výměny kabeláže a podvolantové jednotky (AQ) fungují tlačítka na volantu, ale přestal troubit, poradí někdo jak opět zprovoznit klakson? Díky moc za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Posilovač mi po výměně jednotky taky nešel, stačilo nastavit přes Vag snímač úhlu řízení a nastavit limit řízení (rejdy)... kablík je ok, s jednotkou, která nebyla pro multifunkci to troubí, s podvolantovou jednotkou na multifunkci už ne, konektor je správně, zkoušel sem kabliky i spojit a pořád nic... ani necvakne relé... Neví někdo jestli není potřeba kvůli novému volantu / podvolantové jednotce něco přenastavit??? Napadlo mě jestli se také nemění kroužek pod volantem, ale ten co sem koupil s jednotkou má stejně pinů jako ten, který tam mám teď..

Díky za případné podněty / rady!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kroužek jsem taky měnil, měl jsem typ 1. K tvé nové jednotce je potřeba typ 2, liší se písmenem C na konci. Tady: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Steering_Wheel_Control_Module_Versions

Pokud jsi kupoval z vrakáče, nemusí být třeba funkční. Nastavení kroužku asi 3,5 (nebo 3+3/4) otáčky od levého konce jsi před montáží udělal? Může se utrhnout ten plochý káblík, když to není správně nastavené před montáží. Možná jsi to měl aretované plíškem, já koupil bez toho plíšku, tak podle starého kroužku jsem si otestoval, kolik otáček doleva jsem ve správné pozici, na původním kroužku si ji označil fixou.

 

Jinak to nastavení snímače úhlu mi nešlo, louskal jsem postup v angličtině a snažil se to nějak dát dokupy, měl půjčenou originál diagnostiku, ale nešlo mi to. Když jsem jel pak do servisu, že mi to nastaví, tak se to po cestě samo chytlo, asi si to data načetlo samo z provozních informací.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted jsem koukal do prilozeneho odkazu... predtim jsem mel jednotku af, menil jsem za jednotku aq.. obe maji krouzek typ 2.. tak tim by to byt nemelo.. jeste zajimavost kdyz jednotku zpet nakoduju na volant bez multifunkce auto zacne samo troubit aniz bych mel zmackly airbag nez vypnu klicek, po chvili prestane ale na zmacknuti airbagu troubeni nereaguje:)))  tak jsem nakodoval zpet multifunkci a proste netroubi.... nevim ale bez klaksonu se mi jezdi blbe... :( a jak pises nastaveni krouzku jsem nedelal, nebylo potreba..  nevyndaval jsem jej, menil jsem jen jednotku a krouzek zustal ve stejne poloze

Editováno: , autor: Martin114
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To troubení na jednotce AQ je vlastnost softu v jednotce. Také jsem to tak měl, potřeboval jsem přečalounit MF volant tak jsem vrátil obyč ale nakódovaný jsem musel mít multifunkční jinak to při zapnutém klíčku pořád troubilo. Problém je spíš od bagu k jednotce, projít kablím jestli je správně zapojený k bagu a zkontrolovat piny na kroužku. Jednotka AQ a kroužek s C se mi válí doma tak kdyby byla nějaká možnost, mohl bych zapůjčit na zkoušku ale určitě bych zkontroloval důkladně kablík co je ve volantu jestli nejsou zlomené dráty po nesprávném založení

Odesláno z mého SM-N930F pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...