Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Baryy

Kontrolka motoru - nouzovy rezim

    Doporučené příspěvky

    Zdravim,

    zhruba pred peti dny se mi na me fabii zvysila spotreba cca o litr a snizil se mi vykon, zadna kontrolka mi ale nevyletela, az dnes - kontrolka motoru, ponorka. Po vypnuti motoru mi problemy pretrvavaji. Vubec netusim o co by se mohlo jednat, jen ze jde o system vyfukovych plynu. Auto mam necele dva roky, takze bych to mohl uhrat na zaruku, ale i tak by me zajimalo, jestli s tim ma nekdo zkusenosti. Je mozne ze tyto problemy muzou vzniknout spatnym palivem? Diky. 

    Skoda fabia 1.2 TSI, 81kW

    Editováno na Baryy

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mam ten istý motor ale zatial som tento problém nemal. Myslim ze palivo na to vpliv mat nebude. Ja tankujem striedavo OMV a Slovnaft. Aky mas styl jazdy ? Jazdis prevažne v nižších otackach ?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jezdim usporne, nehonim to, mam 6 stupnovou prevodovku, takze i na dalnici kdyz jedu tech 130-140 tak nemam zadne vysoke otacky. Nepodtacim to, radim ve vhodnych chvilich. V tomhle problem nebude. Do servisu se dostanu az v utery.

    Editováno na Baryy

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jeste me napadlo, jestli to neni zanesenym vzduchovym filtrem. V tydnu jsem se na nej dival, mam najeto 47.000 a jeste se ani jednou nemenil. Filtr mi ale prisel cisty, pro jistotu jsem ho jemne vyfoukal kompresorem. Nemohl jsem ho tim nejak poskodit? Je i normalni ze ty plastove trubky sani v motoru jsou po jizde docela dost horke? Jsem celkem lajk na auta, tak si mozna vsimam blbosti. Diky za rady.

    Editováno na Baryy

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Neřeš nesmysly a mazej do servisu - bez řádné diagnostiky a výpisu z ní je tato debata irelevantní.

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Poptam se kdo by me ted v nedeli ve skodovce vzal :wallbash: Potrebuju s tim ujet dnes 300km domu, zitra s tim do servisu samozrejme zajedu, jen se ptam jestli s tim ma nekdo zkusenosti, abych vedel co mam dnes popripade po ceste cekat nebo necekat..nic vic.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Čekat můžeš cokoliv, od toho že v pohodě to ujedeš až že vyzkoušíš asistenční službu Škodovky

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

     Co je na tom k nepochopení, že bez řádné diagnostiky ti tady skutečně nemůže nikdo nic poradit? Různých závad tam může být celá řada. Toto opravdu není Škoda 120.

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Hele v pohodě na starem Tsi  mě to svitilo cca 8tis km prvni ESP Potom i vyfukove plyny nejspiš lamba sonda (na 2x emise) nebo olej v sani to byl ale nebylo to v zaruce tak sem to neřešil  az vesele dale jezdil 8tis/km nakonec sem promazal jednotku a auto prodal:))))))) 

    Editováno na Jan tsi
    • Negativní 7

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No to sou mi rady:angry:. To je mi už moc vedle tohoto tématu.

    • Pozitivní 2

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    :blink::blink:

    Zitra volam do servisu, nejdriv v utery se tam s tim dostanu, bohuzel, tak snad mi tam potom neco zjisti. Jen doufam ze to pujde pres zaruku :(

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    1) nechápu jak to, že není měněn vzduchový filtr když při výměně ve 30tk se mění i filtr. Pokud si tam nebyl nepočítej se zárukou mobility

    2) Pokud máš záruku mobility a jsi mimo bydliště, škoda Ti zajistí půjčení auta na 3 dny stačí si zavolat na škoda assitance

    3) Pokud jsou v nouzáku nikam s tím nejezdi

    4) Napiš o co šlo a jak si zjistil, že jde o system vyfukovych plynu, Máš ELM327?
     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Takze kdyz sis to tak hezky rozbodoval

    1) Na servisky jezdim tak, jak mi to palubni pocitac ukazuje a jak mam stanoveno, tzn ze jsem tam byl a zadny vzduchovy filtr mi nemenili. A co jsem tak koukal, nikdo poradne nevi kdy by se mel menit a je to asi opticka vec. Nekdo jezdi loukama a meni ho po 15-30, nekdo po dalnicich a po 30 je zbytecne ho menit. Vymenil jsem ho preventivne, sam, a bylo mi receno, ze to je zbytecne, ten problem ktery mam to nevyresi..

    2) Na nouzovku jsem to dojel do servisu, auto jelo normalne, mensi vykon, ale ja to nehnal ani.. V servisu si ho nechali a daji mi vedet co se bude dit a co s tim je.

    3) Nemam, ale co mi bylo receno, tak kontrolka motoru je prevazne emisni zalezitost.. 

    4) Prosil jsem jen o zkusenosti, komu se tohle stalo, jen pro klid v dusi. Chytre reci jak mam jet do servisu a ze nemam vymeneny vzduchac nepotrebuju cist, jsou mi az dost jasne. 

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 2 hodinami, vejbuch napsal:

    4) Napiš o co šlo a jak si zjistil, že jde o system vyfukovych plynu, Máš ELM327?

     

    Na to nepotřebuješ žádnou diagnostiku, jde přece o tuto kontrolku.

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 15 hodinami, Baryy napsal:

    Takze kdyz sis to tak hezky rozbodoval

    1) Na servisky jezdim tak, jak mi to palubni pocitac ukazuje a jak mam stanoveno, tzn ze jsem tam byl a zadny vzduchovy filtr mi nemenili. A co jsem tak koukal, nikdo poradne nevi kdy by se mel menit a je to asi opticka vec. Nekdo jezdi loukama a meni ho po 15-30, nekdo po dalnicich a po 30 je zbytecne ho menit. Vymenil jsem ho preventivne, sam, a bylo mi receno, ze to je zbytecne, ten problem ktery mam to nevyresi..

     

    Toto mi nejak nesedi

    Pri dvojrocnej prehliadke (alebo pri 30 000 km) je predpisane menit vsetky filtre a este ze to nikto nevie povedat, to je co za servis?? Asi to odpoveda na otazku, preco chyba reakcia k tej zaruke mobility, pretoze normalne z vyroby, pri dodrzani servisnych intervalov, je beznou sucastou. Potom by si tu tieto otazky vobec neriesil a rovno volal asistencnu sluzbu, ktora je zadarmo :blink:

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No dnes ma neprijemne prekvapila moja kombi F3 - MR2015. Po naštartovaní mi blikla oranžová kontrolka motoru - MIL a súčasne na panely PORUCHA start stop. Motor som po cca minúte vypol a opäť naštartoval po cca minúte. Opäť hláška PORUCHA start stop, no bez MIL. Opäť som zopakoval tento postup. Na štvrtý pokus bez hlásenia poruchy. Po cca 45 minútach cesta domov bez uvedenej hlášky a signalizácie. Motor mal normálny ťah, nemal som pocit že by stratil výkon. No ani sa nebudem pýtať na Váš názor ale zmierim sa s Vašimi reakciami a dám si poradiť čo a ako ďalej. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud svítila kontrolka, měla by být zapsaná závada v paměti, takže asi nechat někde vyčíst na diagnostice co tomu je.

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    V 23. 8. 2017 na 9:24, Armyk napsal:

     

    Toto mi nejak nesedi

    Pri dvojrocnej prehliadke (alebo pri 30 000 km) je predpisane menit vsetky filtre a este ze to nikto nevie povedat, to je co za servis?? Asi to odpoveda na otazku, preco chyba reakcia k tej zaruke mobility, pretoze normalne z vyroby, pri dodrzani servisnych intervalov, je beznou sucastou. Potom by si tu tieto otazky vobec neriesil a rovno volal asistencnu sluzbu, ktora je zadarmo :blink:

    Jo a to jsi četl kde? Já mám taky Fabinu, 1,2 81 kW a filtr vzduchu v servisním plánu na první prohlídce 30 tkm není požadováno měnit. Vzhledem k tomu, že to považuju za nezbytnost, nechal jsem filtr vyměnit zároveň s olejem na 23500 km.

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Já se trochu obávám že tázající si plete vzduchový filtr s pylovým. Mě vzduchový filtr zaškrtli jako vyměněný při servisní kontrole po 30 tisících km. Jestli to ale udělali netuším, protože pylový filtr také zaškrtli ale nevyměnili.. Jak já nesnáším ty šmejdy v AS.. Každopádně co mě tak napadá jestli dotyčnému nějaká kuna nepřehryzla kabel k lambda sondě. Mě nějaká taková krysa u něj nahlodala izolaci když se mi tam předloni v zimě zabydlela.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jestli to nebylo na faktuře ten “nevyměněný” filtr tak by mě to žíly netrhalo. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    já byl přítomen u garančky v 30t a byl měněn pouze pylový, nebavím se o oleji a jeho filtru, tam je to jasné. Co vím z F I, tak vzducháč byl v servisce po 60t km stejně jako svíčky, pochybuji že by to teď ŠA měnila na kratší interval

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Byl ještě u MR2015 nějaký chronický problém s přestavovačem vačkové hřídele?

     

    Dneska se mi rozsvítila kotrolka EPC a porucha Start/Stop. Motor táhnul normálně, ale měl omezovač na 3000 ot/min.

    Na diagnostice je jedna závada:

     

    2795 - Bank 1: Camshaft A (Intake) 
              P0011 00 [229] - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    On 10/26/2018 at 9:43 PM, rody.t said:

    Zdravím borci,

     

    moje zkušenost s Fobií 3 r.v. 2015 1,2 66kw. 

     

    Najeto 48 000+km, před 500km olejový a inspekční servis vše Ok podle autorizaku. 

     

    Po celou dobu tankováno jen na Shell, přidávání aditiva a olej měněn po 15 000km/1rok.

     

    Aktuálně svítí kontrolky EPC, motor, auto jede na nouzak. 

     

    Načteno svoji diagnostikou - kod P0011

     

    označuje součásti VVT (variabilní časování ventilů) nebo VCT (variabilní časování vačkového hřídele. 

     

    Nesprávné načasování vačkového hřídele Problémy se zapojení (kabeláž / kabeláž) v elektromagnetickém systému řídicího ventilu časování řídicích ventilů sání Průběh průtoku oleje do komory pístu VCT Chybný ovládací ventil časovacího ventilu (otevřený)

     

    i objednání auta do servisu v zaruce, nemají teď čas, nejdříve za tři týdny. Přezouvají zimní pneu. =D 

     

    Uplatnění mobility + , servisní technik se tvářil jak kdyby nikdy nic takového neslyšel.

    Strašně se divil, že je na autě najeto 48000+, jak kdyby to auto mělo být po smrti snad.

    =D 

     

    Po vyšumneni do mobilů, technik změnil názor a jednání. Okamžitě auto přivezte. 

     

    Bohužel naivně jsem si myslel, že koncern za něco stojí, ale je to opravdu tragédie, když tady čtu ty příspěvky. Tohle opravdu není motor. 

     

    Známý mi rozmlouval ať do tobo nejdu a já marně věřil, že nové auto něco vydrží, když se o něj člověk stará. 

     

    Dnes mi měl volat servisní technik, nezavolal. 

     

    Takže jsem zvědavý s čím ti chytráci z Porsche Smíchov přijdou. 

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Stačí chvilku pohledat a zjistíš, že se to týká i MR 2015.

    Editováno na Johny.z

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×