Přejít na obsah

Kontrolka motoru - nouzovy rezim


Baryy

Doporučené příspěvky

Zdravim,

zhruba pred peti dny se mi na me fabii zvysila spotreba cca o litr a snizil se mi vykon, zadna kontrolka mi ale nevyletela, az dnes - kontrolka motoru, ponorka. Po vypnuti motoru mi problemy pretrvavaji. Vubec netusim o co by se mohlo jednat, jen ze jde o system vyfukovych plynu. Auto mam necele dva roky, takze bych to mohl uhrat na zaruku, ale i tak by me zajimalo, jestli s tim ma nekdo zkusenosti. Je mozne ze tyto problemy muzou vzniknout spatnym palivem? Diky. 

Skoda fabia 1.2 TSI, 81kW

Editováno: , autor: Baryy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdim usporne, nehonim to, mam 6 stupnovou prevodovku, takze i na dalnici kdyz jedu tech 130-140 tak nemam zadne vysoke otacky. Nepodtacim to, radim ve vhodnych chvilich. V tomhle problem nebude. Do servisu se dostanu az v utery.

Editováno: , autor: Baryy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jeste me napadlo, jestli to neni zanesenym vzduchovym filtrem. V tydnu jsem se na nej dival, mam najeto 47.000 a jeste se ani jednou nemenil. Filtr mi ale prisel cisty, pro jistotu jsem ho jemne vyfoukal kompresorem. Nemohl jsem ho tim nejak poskodit? Je i normalni ze ty plastove trubky sani v motoru jsou po jizde docela dost horke? Jsem celkem lajk na auta, tak si mozna vsimam blbosti. Diky za rady.

Editováno: , autor: Baryy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poptam se kdo by me ted v nedeli ve skodovce vzal :wallbash: Potrebuju s tim ujet dnes 300km domu, zitra s tim do servisu samozrejme zajedu, jen se ptam jestli s tim ma nekdo zkusenosti, abych vedel co mam dnes popripade po ceste cekat nebo necekat..nic vic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele v pohodě na starem Tsi  mě to svitilo cca 8tis km prvni ESP Potom i vyfukove plyny nejspiš lamba sonda (na 2x emise) nebo olej v sani to byl ale nebylo to v zaruce tak sem to neřešil  az vesele dale jezdil 8tis/km nakonec sem promazal jednotku a auto prodal:))))))) 

Editováno: , autor: Jan tsi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) nechápu jak to, že není měněn vzduchový filtr když při výměně ve 30tk se mění i filtr. Pokud si tam nebyl nepočítej se zárukou mobility

2) Pokud máš záruku mobility a jsi mimo bydliště, škoda Ti zajistí půjčení auta na 3 dny stačí si zavolat na škoda assitance

3) Pokud jsou v nouzáku nikam s tím nejezdi

4) Napiš o co šlo a jak si zjistil, že jde o system vyfukovych plynu, Máš ELM327?
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze kdyz sis to tak hezky rozbodoval

1) Na servisky jezdim tak, jak mi to palubni pocitac ukazuje a jak mam stanoveno, tzn ze jsem tam byl a zadny vzduchovy filtr mi nemenili. A co jsem tak koukal, nikdo poradne nevi kdy by se mel menit a je to asi opticka vec. Nekdo jezdi loukama a meni ho po 15-30, nekdo po dalnicich a po 30 je zbytecne ho menit. Vymenil jsem ho preventivne, sam, a bylo mi receno, ze to je zbytecne, ten problem ktery mam to nevyresi..

2) Na nouzovku jsem to dojel do servisu, auto jelo normalne, mensi vykon, ale ja to nehnal ani.. V servisu si ho nechali a daji mi vedet co se bude dit a co s tim je.

3) Nemam, ale co mi bylo receno, tak kontrolka motoru je prevazne emisni zalezitost.. 

4) Prosil jsem jen o zkusenosti, komu se tohle stalo, jen pro klid v dusi. Chytre reci jak mam jet do servisu a ze nemam vymeneny vzduchac nepotrebuju cist, jsou mi az dost jasne. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, Baryy napsal:

Takze kdyz sis to tak hezky rozbodoval

1) Na servisky jezdim tak, jak mi to palubni pocitac ukazuje a jak mam stanoveno, tzn ze jsem tam byl a zadny vzduchovy filtr mi nemenili. A co jsem tak koukal, nikdo poradne nevi kdy by se mel menit a je to asi opticka vec. Nekdo jezdi loukama a meni ho po 15-30, nekdo po dalnicich a po 30 je zbytecne ho menit. Vymenil jsem ho preventivne, sam, a bylo mi receno, ze to je zbytecne, ten problem ktery mam to nevyresi..

 

Toto mi nejak nesedi

Pri dvojrocnej prehliadke (alebo pri 30 000 km) je predpisane menit vsetky filtre a este ze to nikto nevie povedat, to je co za servis?? Asi to odpoveda na otazku, preco chyba reakcia k tej zaruke mobility, pretoze normalne z vyroby, pri dodrzani servisnych intervalov, je beznou sucastou. Potom by si tu tieto otazky vobec neriesil a rovno volal asistencnu sluzbu, ktora je zadarmo :blink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

No dnes ma neprijemne prekvapila moja kombi F3 - MR2015. Po naštartovaní mi blikla oranžová kontrolka motoru - MIL a súčasne na panely PORUCHA start stop. Motor som po cca minúte vypol a opäť naštartoval po cca minúte. Opäť hláška PORUCHA start stop, no bez MIL. Opäť som zopakoval tento postup. Na štvrtý pokus bez hlásenia poruchy. Po cca 45 minútach cesta domov bez uvedenej hlášky a signalizácie. Motor mal normálny ťah, nemal som pocit že by stratil výkon. No ani sa nebudem pýtať na Váš názor ale zmierim sa s Vašimi reakciami a dám si poradiť čo a ako ďalej. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 23. 8. 2017 na 9:24, Armyk napsal:

 

Toto mi nejak nesedi

Pri dvojrocnej prehliadke (alebo pri 30 000 km) je predpisane menit vsetky filtre a este ze to nikto nevie povedat, to je co za servis?? Asi to odpoveda na otazku, preco chyba reakcia k tej zaruke mobility, pretoze normalne z vyroby, pri dodrzani servisnych intervalov, je beznou sucastou. Potom by si tu tieto otazky vobec neriesil a rovno volal asistencnu sluzbu, ktora je zadarmo :blink:

Jo a to jsi četl kde? Já mám taky Fabinu, 1,2 81 kW a filtr vzduchu v servisním plánu na první prohlídce 30 tkm není požadováno měnit. Vzhledem k tomu, že to považuju za nezbytnost, nechal jsem filtr vyměnit zároveň s olejem na 23500 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se trochu obávám že tázající si plete vzduchový filtr s pylovým. Mě vzduchový filtr zaškrtli jako vyměněný při servisní kontrole po 30 tisících km. Jestli to ale udělali netuším, protože pylový filtr také zaškrtli ale nevyměnili.. Jak já nesnáším ty šmejdy v AS.. Každopádně co mě tak napadá jestli dotyčnému nějaká kuna nepřehryzla kabel k lambda sondě. Mě nějaká taková krysa u něj nahlodala izolaci když se mi tam předloni v zimě zabydlela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Byl ještě u MR2015 nějaký chronický problém s přestavovačem vačkové hřídele?

 

Dneska se mi rozsvítila kotrolka EPC a porucha Start/Stop. Motor táhnul normálně, ale měl omezovač na 3000 ot/min.

Na diagnostice je jedna závada:

 

2795 - Bank 1: Camshaft A (Intake) 
          P0011 00 [229] - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 10/26/2018 at 9:43 PM, rody.t said:

Zdravím borci,

 

moje zkušenost s Fobií 3 r.v. 2015 1,2 66kw. 

 

Najeto 48 000+km, před 500km olejový a inspekční servis vše Ok podle autorizaku. 

 

Po celou dobu tankováno jen na Shell, přidávání aditiva a olej měněn po 15 000km/1rok.

 

Aktuálně svítí kontrolky EPC, motor, auto jede na nouzak. 

 

Načteno svoji diagnostikou - kod P0011

 

označuje součásti VVT (variabilní časování ventilů) nebo VCT (variabilní časování vačkového hřídele. 

 

Nesprávné načasování vačkového hřídele Problémy se zapojení (kabeláž / kabeláž) v elektromagnetickém systému řídicího ventilu časování řídicích ventilů sání Průběh průtoku oleje do komory pístu VCT Chybný ovládací ventil časovacího ventilu (otevřený)

 

i objednání auta do servisu v zaruce, nemají teď čas, nejdříve za tři týdny. Přezouvají zimní pneu. =D 

 

Uplatnění mobility + , servisní technik se tvářil jak kdyby nikdy nic takového neslyšel.

Strašně se divil, že je na autě najeto 48000+, jak kdyby to auto mělo být po smrti snad.

=D 

 

Po vyšumneni do mobilů, technik změnil názor a jednání. Okamžitě auto přivezte. 

 

Bohužel naivně jsem si myslel, že koncern za něco stojí, ale je to opravdu tragédie, když tady čtu ty příspěvky. Tohle opravdu není motor. 

 

Známý mi rozmlouval ať do tobo nejdu a já marně věřil, že nové auto něco vydrží, když se o něj člověk stará. 

 

Dnes mi měl volat servisní technik, nezavolal. 

 

Takže jsem zvědavý s čím ti chytráci z Porsche Smíchov přijdou. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stačí chvilku pohledat a zjistíš, že se to týká i MR 2015.

Editováno: , autor: Johny.z
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...