Přejít na obsah

Zvýšení výkonu motoru - úpravy sání a další


moralles

Doporučené příspěvky

V 24. 8. 2017 na 12:24, moralles napsal:

@Eric_ koukni prosim na statistiky kolika % se podili automobilova doprava na celkovem CO2 na planete a zjistis ze to je pouhych par % 

a pokud jite treba maso tak „Vyprodukování jednoho kilogramu hovězího masa uvolňuje tolik CO2 jako stokilometrová jízda v BMW 118.“

nebo "Průměrný automobil, který ročně najede 15 tisíc kilometrů, vyprodukuje 101 gramů oxidů síry. Největší současná nákladní loď Emma Maersk s motorem o výkonu 109 tisíc koní (tedy přes 80 MW) při svém ročním provozu vyprodukuje 5 000 tun stejné škodliviny.

Jenže když za tou "dekatovanou" Fabií pojedu, tak mi na rozdíl od Emmy Maersk bude smrdět rovnou do xichtu. A nemám na mysli zdravotně neškodné CO2, které katalyzátor naopak produkuje. Nic moc pokus o omluvu takových prasáren.

Editováno: , autor: Twisted
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak Twisted, keď som chcel vyšší výkon, dal som to chipnúť a nie vykuchať DPF filter, stačí mi, keď musím ísť za vykuchaným dízlom čo pri každej akcelerácii dymí ako lokomotíva!! A točák mám až 234Nm a zatiaľ to vydržalo už 50k km. Dúfam, že aj ďaľších 100k km!;)

A inak dalo by sa asi aj viac koní, ale ja hlúpi som chcel väčší výkon v najčastejšie používanom spektre otáčok. Ale tých 95kW je celkom dobrých, zatiaľ do každého kopca aj naložený som kľudne šiel na 5. stupeň, dosť tam chýba 6ka! Takže to kuchanie filtra neschvaľujem.

PS: na celkovom CO2 planéty to nie je ani 0,2% od osobných áut!

Chip_1.2TSI_66@95kW.png

Chip_1.2TSI_66@95kW_popis.png

Editováno: , autor: mimoxx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Hm tak zkusim neco prispet taky at nežeru :-D ... Videl nekdo jak vypadaji saci kanali v hlave valcu ? Ja jo... Joko bys vyblil hlinikovou slitinu... Turbo je restricke o tom zadná.. Ale tlačí vzduch do hlavy valců podotykam čistý ! Povrch kanalu s velikou drsnosti ma negativni vliv na plneni valce, vic se projevuje u atmosferickych motorů, to znamena vylesteni sacich kanalů a umoznit turbu lip tlacit. Podotykam, do zrcadloveho lesku (nemame směs pouze vzduch) negativem muze byt i kdyz si to nemyslim pri zvyseni rychlosti proudeni vzduchu k snizeni teploty vzduchu a tvoreni kondenzu na stenach sacich kanalů. Co se tyka spalovacich prostorů. Opet vylestit. Na drsnych plochach se uklada vice karbonu. Vylestenim se bezvyznamne znizi kompresny pomer co ma za nasledok vic vzduchu ve valci. Opakuju, bezvyznamne. Vliv ale ma mene karbonu ! Pak bych sel do uprav RJ.. El. Wastegate otevira pri urcitych ot. aby se neznicilo turbo, prepousti vyfukove spaliny.. Posun hranice ot výš. Zaroven bych ale jako opatreni nainstaloval blow off aby prebytecny vzduch mohl rychle uniknout pryc... Ne uzavrenout obtokovou vetvou... Kdo vi jak je dimenzovana, na jakej objem vzduchu...

záver : :-D ... Vylestit vyfukove kanali... Zacmudi se tak ci tak, no je rozdil jestli vice nebo mene na hladsim povrchu..

 

Vyfuky: minule jsem videl hezky delany na fabii combi mc s dsg.. Hezky bublal.. Prinos ? Kdo vi... Pokud chci zvuk, prepichnu tlumic :-) ... Pokud chci vykon... Naladim vyfuk tak aby rezonancni vlneni a jeho špičky napomahali vyprazdnovani valce od spalin... Kdo tohle umi, je borec... 

 

Hough, můžete se domne pustit :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem CHIP na TDI a tam to mělo význam. Teď mám benzín 1,2 TSI 81kw a čím víc mám najeto, tím lépe to jede (teď mám 70 tis.) Takže za mě, tak trochu nechápu proč  CHIP u tohoto motoru. Výkon dostatečný a jedině co by mě možná zajímalo je nechat to změřit kolik to doopravdy má. Popravdě, teď už ani nevím ale myslím že do těch 20 tis jsem ji nějak šetřil a když jsem chtěl motor vytočit tak se to tak trochu dusilo ale pak  jsem to párkrát opakoval  a v tu chvíli to začalo jet. Od té doby, spokojenost. Občas když se svezu s manželky autem 1,2 TSI 66 KW (55tiskm)  tak si říkám že to ani 66Kw není jak to letí. Holt u každého je jiná převodovka a tak i 66 jede na tu 5 suprově. A to jsem byl zvyklej na výkonná auta a vůbec mi to nechybí. Ta třetí (81Kw) má dnes najeto cca 14 tis  ale zatím se sní moc nelítá.  Teď mě bude čekat trochu zajet novou taky  81Kw.

Editováno: , autor: Hkubes
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...