Miloš Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Ahojte, včera se mi rozsvítila kontrolka ESP na přístrojovce (a také vypínač na středovém panelu) bez zjevné příčiny: help: a nejde vypnout! Měnil jsem volant a asi jsem ho nedal úplně přesně. (S autem jezdí 95% času manželka a tak ani nevím, že tomu tak je.) Je možné, že to může dělat čidlo natočení volantu? Ještě jsem to nestačil připojit na VAG, takže nevím, co vypíše. Moc dík všem za každou radu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p2p Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Dle meho jsi spatne nasadil tek krouzek s paskou a prorvala se ti.... Asi ji budes muset vymenit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miloš Posted September 11, 2008 Author Share Posted September 11, 2008 Tak asi máš pravdu. Dle VAGu je to : 1 Fault Found: 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 003 - Mechanical Failure Což je opravdu snímač úhlu natočení. Do... Neví někdo kde a za kolik se dá sehnat? Moc díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 ale prd, kroužej je určitě OK, jen je chybné základní nastavení Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miloš Posted September 11, 2008 Author Share Posted September 11, 2008 To rolbař: Moc prosím a jak ho mám správně nastavit? Volant jsem nastavil do správné polohy a zkoušel jsem vynulovat chybové hlášení, ale fur se to objevuje. Prosím, můžeš mi poradit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p2p Posted September 11, 2008 Share Posted September 11, 2008 Myslim ze ma trhly pasek v krouzku... Jenom asi promerit jesli je OK nebo KO.. Tot muj nazor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirik.DC Posted September 13, 2008 Share Posted September 13, 2008 Pkus se mění jen volant, tak se se snímačem nehýbe a nesundavá se, jen se odšroubuje šroub a volant se vymění. Jiné je, pokud se např. mění i podvolantová jednotka v souvislosti s výměnou za MF, řekl bych, že tato informace zde chybí. Pokud se mění, tak se rozsvítí uvedená kontrolka a musí se provést základní nastavení. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miloš Posted September 13, 2008 Author Share Posted September 13, 2008 Měnil jsem za kožený volant, ne za MF. Jen jsem sundal starý volant a nasadil nový i když na špatnou pozici. Podvolantovka je samozřejmě stejná. Když manželka jela druhý den dále rozsvítila se kontrolka ESP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
automoto Posted September 14, 2008 Share Posted September 14, 2008 Panove najskor si nakupte vag704 v ceskom vydani a nie v anglictine Najskor odpoj baterku na 1 minutu a potom skus pojazdit ak to nepomoze vojdi vagom do serva daj do opravneni pristupu login 31857 potom daj zakl.nastaveni 04 tam vloz 60 ale daj pozor aby si mal volant a kolesa rovno ked tych 60 potvrdis.potom vytoc uplne dolava podrz 1 sec. doprava a vyrovnaj podrz v rovnej polohe malo by to byt spravne skalibrovane ak to nezhasne pojazdi trochu s tym ze povytacas kolesa do krajnych poloh.predtymto nez to budes robit zhod volant a skus pozret ci je kruzok spravne nastaveny do kazdej strany sa musi pootocit priblizne o rovnake otacky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miloš Posted September 14, 2008 Author Share Posted September 14, 2008 Moc díky za každou radu. Ano, mám VAG v angličtině a až do teď to stačilo, ale musím se vážně zamyslet, jestli by opravdu nebylo lepší pořídit ho v češtině. Dnes se na to podívám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miloš Posted September 18, 2008 Author Share Posted September 18, 2008 (edited) Tak vyřešeno - díky Rolbařovi. Sám jsem na to opravdu nestačil, ale Jarda je opravdu machr. I když musím přiznat, že kontrolka zhasla sama po delší jízdě. Rolbař však vše uvedl do správných poloh a vymazal, uved na pravou míru vše co bylo potřeba. Moc děkuji Edited September 18, 2008 by Miloš Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato14 Posted May 26, 2009 Share Posted May 26, 2009 ESP - samovolne vypinanie esp pocas jazdy OCT II 11/2005 MR2006 2,0 TDI 103kw BKD pocas jazdy sa samovolne vypne esp a ostane svietit kontrolka na pristrojovke, vypinacom uz nejde zapnut. po zhasnuti a nastartovani motora nesvieti nic a tlacidlo funguje do cca 10 km sa esp rozsvieti a nejde vyp, je absolutne jedno akou rychlostou idem a ci brzdim prave ked sa porucha objavi. nema to s tym ziaden suvis, proste sa rozsvieti kedy len chce na VAG je len jedna zavada v motore -presne hlasku neviem ale nieco v zmysle /neplatny alebo ziaden signal D+/ cize akoby nebol signal od alternatoru -moze to mat s tym suvis? za odpovede dakujem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vorlajz Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 a funguje ti ABS??? zkoušel jsi to? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato14 Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 abs funguje do toho momentu nez sa rozsvieti kontrolka , potom uz nefunguje nic , ani protismyk ani abs najhorsie je ze vag nepise ziadnu zavadu , rozsvieti sa to kedykolvek a potom ho uz neviem zapnut naspat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 dělala se diagnostika při svítící kontrolce??? pokud nevyhazuje chybu, musí se hladet v blokách měřených hodnot, například odchylky snímačů kol atd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato14 Posted May 30, 2009 Share Posted May 30, 2009 dělala se diagnostika při svítící kontrolce???pokud nevyhazuje chybu, musí se hladet v blokách měřených hodnot, například odchylky snímačů kol atd praveze toto sa nikdy nespravilo , musim to vyskusat , povozim sa na aute a pockam kym sa rozsvieti kontrolka a vtedy sa spravi test , vysledok vam sem pak napisem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
otam Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 skontroluj si kable od alternatora, tie dva tenke, myslim, ze niekde pod bateriou bude zalomeny alebo predraty, stavim sa, ze tam mas zapisanu chybu cosi s budenim alternatora... u mna to bol prave tento problem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato14 Posted June 8, 2009 Share Posted June 8, 2009 skontroluj si kable od alternatora, tie dva tenke, myslim, ze niekde pod bateriou bude zalomeny alebo predraty, stavim sa, ze tam mas zapisanu chybu cosi s budenim alternatora... u mna to bol prave tento problem je tam tato zavada - pernamentne , nejde ju ani vymazat , test pri rozsvietenej kontrolke sa este nespravil . otam - ako sa u teba prejavovala zavada?myslim ten kabel od altenatora /inac mas pravdu na konektore na alternatore su dva kable / mato Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
otam Posted June 15, 2009 Share Posted June 15, 2009 je tam tato zavada - pernamentne , nejde ju ani vymazat , test pri rozsvietenej kontrolke sa este nespravil .otam - ako sa u teba prejavovala zavada?myslim ten kabel od altenatora /inac mas pravdu na konektore na alternatore su dva kable / mato presne tento problem som mal aj ja... myslim, ze som mal problem s tym modrym, jednoducho sa neboj, vyber si tie kable z tej plastovej trubky a skontroluj ich po celej dlzke az po ostatne kable, stavim sa, ze niekde bude seknuty... niekde pod baterkou a blizkom okoli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mato14 Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 presne tento problem som mal aj ja... myslim, ze som mal problem s tym modrym, jednoducho sa neboj, vyber si tie kable z tej plastovej trubky a skontroluj ich po celej dlzke az po ostatne kable, stavim sa, ze niekde bude seknuty... niekde pod baterkou a blizkom okoli vyriesene. kabel bol predraty pri motore , {modry} kabelaz pod baterkou bola OK .... pre info :pri rozsvietenej kontrolke psala diagnostika to iste ako pri zhasnutej , nejak som si to nechcel davat do suvisu aby alternator mal vpliv na ASR ale opak bol pravdou ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
otam Posted June 18, 2009 Share Posted June 18, 2009 vyriesene.kabel bol predraty pri motore , {modry} kabelaz pod baterkou bola OK .... pre info :pri rozsvietenej kontrolke psala diagnostika to iste ako pri zhasnutej , nejak som si to nechcel davat do suvisu aby alternator mal vpliv na ASR ale opak bol pravdou ;-) aka blbost, ze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILI Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 EPS VYPÍNÁ ZA JÍZDY, KDYŽ VYPNU MOTOR OPĚT ZAPNU VŠE JA OK. NA VAGU ZAVADA ESP FRONT MK60,ZAVADA 01314-ŘÍDÍCÍ JEDNOTKA MOTORU.PROSÍM PORADTĚ CO STÍM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 a koukal si do závad RJ motoru? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILI Posted February 9, 2010 Share Posted February 9, 2010 a koukal si do závad RJ motoru? RJ MOTORU JE OK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BiGGy Posted May 8, 2012 Share Posted May 8, 2012 Potřebuju od Vás poradit.. Mám škodu octavii II před face 1.9tdi 77kw r.v. konec 2005 A mam problém a nevím čim to muže byt.. při rozjezdu mi zacne blikat ESP i když se klidne rozjiždim.. ale nejlepší je natom že to udela jen rano kdyz odjizdim do práce .. sepne se na par vteřin ESP pak zhasne a mužu jet jak dlouho chci a už to neudelá.. jen vždy při prvnim startu když je auto studene ... byl jsem na diagnostice a zadnou chybu to tam nevypisuje takže čidlo je asi OK.. dnes jsem si byl udelat geometrii ale pořad problem přetrvava už opravdu nevím cim to muže byt.. byl bych moc rád kdyby jste mi dali nejakou radu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.