Jump to content
Pawouk

Kouřivost při měření emisí 1.9 TDI PD, BXE

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By chipik
      Prodám náhradní díly z motoru BXE z Octavie, r.v. 04/2009. Ve 2013 při 212000km praskla ojnice - klasika. Vozidlo ale jezdilo převážnou většinu cest z Prahy do Bratislavy, takže motor byl i přes velký nájezd km naprosto v pořádku.
      Na prodej: vstřikovače, lišta, turbodmychadlo, pokud by někdo sháněl písty, vačka, hadice okolo motoru, el. instalace, tandemové čerpadlo, váha vzduchu, všechny ostatní čidla a snímače, setrvačník, alternátor, dále mám k dispozici velký setrvačník, spojkovou lamelu a přítlačný talíř..
      Pokud si ještě na něco vzpomenu, ještě dopíšu. Leží mi to doma v garáži od 2013 a zatím jsem neměl čas to rozebrat, nafotit a nacenit. V případě zájmu o některý díl napište dotaz spolu s cenovou nabídkou a po dohodě daný díl demontuji.
      Kontakt prosím do SZ.
      Děkuji.
       
      Je na tom ještě chladič spalin, EGR ventil, škrtící klapka sání, atd...
    • By semirr96
      ahoj dnes po studenom starte a prejdeni asi 200 metrov na oktavii II 1.9 TDI 77KW BXE mi zasvietila kontrolka motora (zlta nalavo vedla zhavenia) a na maxi dote sa objavil napis EMISE DO DILNY a auto ide na nudzak vie mi niekto povedat co je v prdeli na VAG som nebol a dokonca zajtra je statny sviatok do haja tu moze sa autom jazdit????
    • By Lukasino.
      Ahoj,
      prodám motor BXE 1.9TDi 77kW 105k, najeto skutečných 176tis.km - doložím.

      Typ BXE - možná náhrada za BKC a BJB co jsem se dočetl.

      Stále v pojízdném autě, možné vyzkoušet, projet, načíst diagnostikou, atd. Vyzkoušení je ale už na omezeně dlouhou dobu, cca do měsíce se potřebuji auta zbavit a motor půjde ven.

      Původně z Passatu B6 rok 2007 z Anglie.

      Cena za holý motor 15.000,-Kč

      Se vstřiky 20.000,-Kč

      Kompletní 23.000,-Kč

      Případně jakékoliv další díly z Passatu 3c5.

      Lukáš
      603 4sedmsedm 854

    • By fix
      Sháním motor 1.9 TDI  77 kw BXE do Octavie II, najeto do 150 000 km.
       
      Kdyby byl z auta se serviskou, samozřejmě by mne to potěšilo.
       
      Cenu prosím nabídněte.
       
      Volejte, pište :).
       
      Díky za nabídky.
    • By 21let
      Zdravím Vás,

      prosím o informaci. Mám scouta r.v. 2009. Dovezeno z Německa (do ledna servisováno v autorizovaném servise v Německu). V lednu autu odešlo turbo, v ČR jej prodejce vyměnit za repasované, které se mu neodbornou montáží rozsypalo, nechal jsem jej vyměnit za originál a ptám se. Od prvopočátku při nastartování vyletí z výfuku černý dým, když se jede autem a sešlápne se plyn, tak opět černý dým (oblak). Ve výfuku jsou saze. Mikrokamerou mi v servise kontrolovali, zda-li není odstraněn DPF a zjistilo se, že nikoli, ale póry jsou trošku zaneseny. Vyměnil jsem i váhu vzduchu, problém je stejný. Připadá mi, že auto má pomalejší nástup turba, jako by to bylo "přicpané" a pak se to rozjede. Jak bylo staré turbo rozsypané, vytekl snad i nějaký olej do výfukového potrubí - mělo být proplachováno a je to již asi 5.000km a kouřivost stále. Diagnostika nic nepíše. Dokážete mi prosím poradit jak dále postupovat? Zatím si s tím nikdo neví rady. Filtry a olej nový. Děkuji
×
×
  • Create New...