Přejít na obsah

Motor 1.0 TSI


Pawouk

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, chtěl jsem se jménem mého souseda zeptat na vibrace motoru 1.0 TSI 70kw v Rapidu 2017. Kolem otáček 2200-2400 jsou cítít docela silné vibrace až do volantu. Nezáleží jestli jedu nebo ne, klidně jak stojím a vytočím tyhle otáčky. Zkoušeli jsme můj Rapid 1.2 TSI 66kw a ten to nedělá. Je něco špatně s tím Rapidem ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 24 minutami, bobanHTP napsal:

Zdravím, chtěl jsem se jménem mého souseda zeptat na vibrace motoru 1.0 TSI 70kw v Rapidu 2017. Kolem otáček 2200-2400 jsou cítít docela silné vibrace až do volantu. Nezáleží jestli jedu nebo ne, klidně jak stojím a vytočím tyhle otáčky. Zkoušeli jsme můj Rapid 1.2 TSI 66kw a ten to nedělá. Je něco špatně s tím Rapidem ?

Ano. Trpí zjevně vibracemi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem v časopise Svět motorů našel zajímavý odstavec o couvání a rozjezdu s 1.0 TSI 81 kW. Bylo tam hodně napsáno o prokluzující spojce při couvání a nakonec i menší rada. Není potřeba vždy mačkat plyn, auto si samo přidá na 1300 otáček. Hned jsem to zkusil a opravdu je to tak. Funguje, jak na zpátečku, tak na 1. Na rovině, tedy není potřeba mačkat plyn například při parkování, nebo popojíždění. Auto si samo přidá, aby motor nezdechl. 

Editováno: , autor: Lukitos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je dost hulvátské řešení. Nemaj šetřit, ale dát větší skříň, aby se do ní vešly lehčí převody. To by mě zajímalo, jak s takovou jedničkou, nebo nedej Bože zpátečkou nakládají nová auta na kamion. Kor jestli je to blbečkovi, který auta nakládá šumák. Zákazník pak dostane auto, kde je spojka ohořelá jak Palachova vesta. A dneska ještě navíc dělají mezivykládku na poli. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ohledně převodovky a spojky už byl i nedávno článek. Dost to kritizovali a dokonce se jím podařilo odrovnat spojku v 30 000 km. Táhli karavan k moři. Dostali novou a lepší verzi spojky, už nevím kdy šla do výroby. Bylo to tam taky napsáno. Jinak krátká 1 a zpátečka se snad kritizována v každém SM, kde se píše o 1.0 TSI 81 kW. Já jsem s Rapidem 1.0 spokojen i když mě pár věcí štve, ale rozhodně si nechám auto pouze 4 roky a před konce záruky prodej. Po roce používání, jsem i došel k názoru, že jsem si radši měl vzít půjčku a připlatit si 200 000 za vybavenou Octavii. Než kupovat vybavený RAPID za 400 000.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak mam Rapida 1.0 Tsi 81 Kw rok, najeto jen 12 tisic a uz mi u studeneho motoru po startu zacla rachotit prevodovka.

A zhorsuje se to.  Je to v prevodovce, protoze po zmacknuntl spojky to ihned prestane.  To jsem zase zvedavy co mi budou vykladat za hovadiny pri reklamaci.  Protze zatim jsem si zavady musel resit sam za sve. Nastesti jsem si vzdy poradil za par kc a jednou pomohla I izolepa.... Ve skode mne vzdy odbyli, ze je to ok atd a ze mi nepomuzou..

Ale jak budu sam resit prevodovku to nevim..

Jinak se mi jeste  odlepilo pate okno a po ranu mam na skle zevnitr kapky vody. Dale vrze spojkovy pedal a taky mi blbme spinac na zapinani vyhrivani zrcatek. A to jsou jen zavady za posledni mesic.

Editováno: , autor: s-tony
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nebude asi převodovka ale spojka.

To okno si myslím nebude odlepeno, ale vysráží se vnitřní vlhkost. Pokud mám mokré na podlaze gumy a nebo vleze vlhkost do auta, tak to tak dělá.

Zrovna na dnešek jsem nechal u Cíga do rána pootevřené okna a vlhkost je fuč, krásně to vymrzlo (-6 stupňů), ale nesmí začít chcát :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem se díval jak se otvárá airbox se vzduchovým filtrem, mám na mysli samozřejmě 1,0 tsi. Nevíte někdo?

Jsou tam asi nějaké šrouby zespoda, ale nechce si mi věřit, že by se to rozebíralo takhle pitomě...

Díky

Editováno: , autor: tom01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Lezl tedy někdo k tomu zatracenému filtru? Chci si nechat vyměnit olej v 12000 a sám si chci vyměnit vzducháč. Zatím jak píšou kolegové, tak jsem zjistil že kolem airboxu jsou šroubky... to je vše co se mi povedlo vyzkoumat. Jak se teda k té mrše dostat a vyměnit?????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Až se trochu ojaří a naběhnou ještě nějaké km, tak budu měnit olej a chci se taky kouknout na ten vzduchový filtr. Postup jem si našel v DP na OIII pro motor 1.2 TSI, ale mělo by to být úplně stejné a musím říct, že mě teda celkem nadzvedla ta složitost - to ze starších aut opravdu neznám... :doh

image.thumb.png.767405477a6ccf897539d4f11d90ff30.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...