Přejít na obsah

Volnobeh - spotreba, studeny motor skube


zdenci22

Doporučené příspěvky

Ahoj chcel by som poradiť mám Superb combi 2011 1.6 TDI CR motor CAYC.

Mám problém pri studenom motore mám na volnobeh spotrebu od 1,0 - 1,3 l/h a motorom aj autom strasne sklbe.

Spotreba je bez klímy a svetiel otáčky sú 780 ot/min.

Po zohriaty je spotreba na volnobeh 0,6l/h autom na volnobeh už nesklbe.

Pozorujem aj vyššiu priemernú spotrebu ako pred dvomi tromi mesiacmi.

 

Rozvody som menil 2 mesiace dozadu a raz mi vyhodilo chybu EGR ventilu priblizne v rovnakom čase ktorú som resetol a od vtedy to nevyhodilo.

 

Chcem sa opýtať či to môže byť zle nastavenymi rozvodmi alebo skôr EGR ventilom.

Ďakujem za každú odpoveď.

Editováno: , autor: Pawouk
Upraven název tématu.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tu su hodnoty vstrekov ked je studeny motor ak by sa vedel niekto na to pozret

 

Středa,20,Září,2017,10:13:31:59064
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 12.12.2.0
Verze dat: 20131014

 


                Addresa 01: Motor  (03L 906 023 JJ)

10:13:28
  033   Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 °
  080   Řízení energie válce 1; integrální podíl-I_CTL_EGY[0] 0.201 %
  081   Řízení energie válce 2; integrální podíl-I_CTL_EGY[1] 0.479 %
  082   Řízení energie válce 3; integrální podíl-I_CTL_EGY[2] -0.018 %
  083   Řízení energie válce 4; integrální podíl-I_CTL_EGY[3] 0.101 %
  084   Řízení energie injektoru 1; požadovaná hodnota-EGY_INJ_SP[0] 43.993 mJ
  085   Řízení energie injektoru 2; požadovaná hodnota-EGY_INJ_SP[1] 43.993 mJ
  086   Řízení energie injektoru 3; požadovaná hodnota-EGY_INJ_SP[2] 43.993 mJ
  087   Řízení energie injektoru 4; požadovaná hodnota-EGY_INJ_SP[3] 43.993 mJ
Středa,20,Září,2017,10:15:02:59064
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 12.12.2.0
Verze dat: 20131014

 


                Addresa 01: Motor  (03L 906 023 JJ)

10:15:01
  033   Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 °
  092   Otáčky motoru 783 /min
  171   Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 0.5839 mg/stroke
  172   Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 1.0776 mg/stroke
  173   Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 -1.7170 mg/stroke
  174   Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 -0.1848 mg/stroke
  176   Vstřikovací ventil 1; napětí-V_INJ_MAIN[0] 125.78 V
  177   Vstřikovací ventil 2; napětí-V_INJ_MAIN[1] 123.59 V
  178   Vstřikovací ventil 3; napětí-V_INJ_MAIN[2] 129.22 V
  179   Vstřikovací ventil 4; napětí-V_INJ_MAIN[3] 126.82 V
Středa,20,Září,2017,10:16:03:59064
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 12.12.2.0
Verze dat: 20131014

 


                Addresa 01: Motor  (03L 906 023 JJ)

10:16:02
  033   Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 °
  092   Otáčky motoru 777 /min
  180   Vstřikovací ventil 1; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[0] 5.5955 µF
  181   Vstřikovací ventil 2; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[1] 5.6944 µF
  182   Vstřikovací ventil 3; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[2] 5.4637 µF
  183   Vstřikovací ventil 4; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[3] 5.4554 µF
Středa,20,Září,2017,10:16:34:59064
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 12.12.2.0
Verze dat: 20131014

 


                Addresa 01: Motor  (03L 906 023 JJ)

10:16:33
  033   Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 °
  092   Otáčky motoru 782 /min
  201   Naměřená energie hlavního vstřikování válce 1-EGY_INJ_MAIN[0] 43.052 mJ
  202   Naměřená energie hlavního vstřikování válce 2-EGY_INJ_MAIN[1] 43.403 mJ
  203   Naměřená energie hlavního vstřikování válce 3-EGY_INJ_MAIN[2] 44.528 mJ
  204   Naměřená energie hlavního vstřikování válce 4-EGY_INJ_MAIN[3] 44.496 mJ
Středa,20,Září,2017,10:17:35:59064
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 12.12.2.0
Verze dat: 20131014

 


                Addresa 01: Motor  (03L 906 023 JJ)

10:17:33
  033   Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 °
  092   Otáčky motoru 776 /min
  263   Dovstřikování 1; trvání buzení-TI_POST_BAS[0] 0.0000 ms
  264   Dovstřikování 1; počátek buzení-SOI_POST_SP[0] 1.99 °
  265   Dovstřikování 2; trvání buzení-TI_POST_BAS[1] 0.0000 ms
  266   Dovstřikování 2; počátek buzení-SOI_POST_SP[1] 1.97 °
  267   Dovstřikování 3; trvání buzení-TI_POST_BAS[2] 0.0000 ms
  268   Dovstřikování 3; počátek buzení-SOI_POST_SP[2] 1.99 °
  269   Předběžná kontrola regulačního ventilu tlaku paliva-PCV_PCTL 14.328 %
Středa,20,Září,2017,10:18:08:59064
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 12.12.2.0
Verze dat: 20131014

 


                Addresa 01: Motor  (03L 906 023 JJ)

10:18:07
  033   Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 0.750 °
  092   Otáčky motoru 778 /min
  271   Předvstřikování 1; trvání buzení-TI_PREV_BAS[0] 0.0000 ms
  272   Předvstřikování 1; počátek buzení-SOI_PREV_SP[0] -28.03 °
  273   Předvstřikování 2; trvání buzení-TI_PREV_BAS[1] 0.2840 ms
  274   Předvstřikování 2; počátek buzení-SOI_PREV_SP[1] -10.59 °
  275   Předvstřikování 3; trvání buzení-TI_PREV_BAS[2] 0.3032 ms
  276   Předvstřikování 3; počátek buzení-SOI_PREV_SP[2] -5.02 °
Středa,20,Září,2017,10:18:58:59064
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 12.12.2.0
Verze dat: 20131014

 


                Addresa 01: Motor  (03L 906 023 JJ)

10:18:56
  033   Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 0.750 °
  092   Otáčky motoru 779 /min
  350   Napěťové plnění hlavního vstřikování válce 1-CHR_INJ_MAIN[0] 705.4 µAs
  351   Napěťové plnění hlavního vstřikování válce 2-CHR_INJ_MAIN[1] 710.7 µAs
  352   Napěťové plnění hlavního vstřikování válce 3-CHR_INJ_MAIN[2] 691.9 µAs
  353   Napěťové plnění hlavního vstřikování válce 4-CHR_INJ_MAIN[3] 700.0 µAs
  354   Napětí sondy lambda řady válců 1; sonda 1 (širokopásmová sonda) 0.503 Lambda / 0.000 V
Středa,20,Září,2017,10:23:52:59064
VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator
VCDS verze: SVO 12.12.2.0
Verze dat: 20131014

 


                Addresa 01: Motor  (03L 906 023 JJ)

10:23:51
  171   Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 0.4799 mg/stroke
  172   Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 0.7337 mg/stroke
  173   Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 -1.3285 mg/stroke
  174   Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 0.3287 mg/stroke

 

Editováno: , autor: zdenci22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vstřik 2 a 3 bude nejspíš K.O nicméně odchylky VAGu jsou informativní, bylo by je třeba dát na stolici otestovat. Nech si zkontrolovat palivový filtr na kovové piliny. Jestli žádné nebudou, tak bych vyměnil celou sadu za repas z německa dáš za to 12 tisíc, garantují ti přesnost nového vstřiku, je tam i záruka, je to jednoduší než zjišťovat který vstřik je reálně špatný, oni nejspíš budou mít odchylky mimo toleranci už všechny. VAG ti tvrdí že hodně špatně je na tom 3 vstřik a špatně druhý. 

 

Hodnota 3 vstřiku už ti může způsobit skubání motoru. Jestli řešíš peníze tak tam zkus nalít na jednu nádrž tohle:

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g001790m3-viceucelove-aditivum-1-6tdi-skoda-29148.html

1.6 TDi vstřikovačům to často pomůže. Když ti to pomůže, tak to tam dávej při každé výměně oleje pro zachování efektu. (do nádrže ne do oleje)

Efekt by se měl dostavit po vyjetí poloviny nádrže...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Po vymene 3 vstreku za novy original su hodnoty za studena taketo.

 

033   Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.500 °
  080   Řízení energie válce 1; integrální podíl-I_CTL_EGY[0] 0.195 %
  081   Řízení energie válce 2; integrální podíl-I_CTL_EGY[1] 0.742 %
  082   Řízení energie válce 3; integrální podíl-I_CTL_EGY[2] -0.275 %
  083   Řízení energie válce 4; integrální podíl-I_CTL_EGY[3] -0.256 %
  171   Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 0.8886 mg/stroke
  172   Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 1.4449 mg/stroke
  173   Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 -2.0484 mg/stroke
  174   Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 0.3331 mg/stroke

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...