Přejít na obsah

Hodnota vstřiků za studena.1.6tdi


Beri84

Doporučené příspěvky

budou všechny dej je na stolici. Ale jestli ti auto nic nedělá tak to m*dej a jezdi dál, takového hodnoty můžeš naměřit u auta s 20K km ale i u auta s 250k km. Dokud ty vstřiky nenecháš fyzicky otestovat tak  to nemá moc smysl řešit.

Jestli ti to zlobí bude to dost možná kvůli vstřikům a otestování všech vstřiků tě vyjde na 3K, není lepší 3K pošetřit a nechat si tam rovnou namontovat všechny 4 repasované vstřiky z německa kde prodejci dávají záruku na absolutní přesnost jako u nového za 12 tisíc ?

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 21 hodinami, 15degren napsal:

budou všechny dej je na stolici. Ale jestli ti auto nic nedělá tak to m*dej a jezdi dál, takového hodnoty můžeš naměřit u auta s 20K km ale i u auta s 250k km. Dokud ty vstřiky nenecháš fyzicky otestovat tak  to nemá moc smysl řešit.

Jestli ti to zlobí bude to dost možná kvůli vstřikům a otestování všech vstřiků tě vyjde na 3K, není lepší 3K pošetřit a nechat si tam rovnou namontovat všechny 4 repasované vstřiky z německa kde prodejci dávají záruku na absolutní přesnost jako u nového za 12 tisíc ?

Ahoj. Máš stránku kam se mam obrátit. Diky za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chceš 1-2 tak zde :

Injector

 

Pokud celou sadu tak zde:

SADA

 

Můžeš je kontaktovat i přímo přes WEB, portál využívají jen k prodeji.

Můžeš k nim i po domluvě zajet, vymění, je to na počkání.

Můžeš vstřiky dát svému servisákovi, jestli nemáš a nechceš jezdit k prodejci, tak se musíš domluvit s nějakým servisem ve tvém okolí, obvykle nemají problém vyměnit dodané vstřikovače, protože je dost neautorizovaných servisů má problém sehnat za rozumné ceny.

 

Když ti to bude dělat někdo z neautorizovaného servisu je třeba pamatovat, že po osazení vstřiků je nutné jednotce nastavit nové vstřiky a udělat kalibraci, jinak to nebude fungovat dobře.

Nevim o firmě v ČR která by uměla dělat opravu Siemens vstřikovacího systému, aniž by to stálo raketu (protože tam samozřejmě narvou vše nové od škodovky)

Taky je dobré udělat před výměnou kontrolu na piliny v palivovém filtru, aby jsi je neměnil zbytečně...

 

přímý web:

http://www.hsg-international.de/

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
Návštěvník

Uplne nove???

Zaujimave no...

Napada ma ci to je tym dieselgate SW, kde je vyssi tlak?

stale by som najradsej nic neriesil a dal stary SW, no nemam istotu, ze vstreky su OK, toho roku som dal do auta 2000e a dalsich volnych 1000 na nove vstreky nemam...

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dokud bude auto v záruce na podporu důvěry tak SW neřeším, jak jsem řekl nový mi chodem vyhovuje podstatně víc než starý, zasadně vyšší spotřebu nepozoruji, jediný co mi vadí že auto je od té doby víc v servisu než na dálnici, je sice fakt že má dost najeto na druhou stranu nový SW selhávání zcela jistě urychlil, samozřejmě oni mi nejspíš v rámci té záruky do 258K km nejspíš vymění vše co je na seznamu záruky, už vlastně zbývá jen pár položek a budu mít celý emisní a vstřikovací systém nový, vše co zatím vyměnily, mělo zásadní vliv na chod motoru a všechen pozitivní, je jasné že až záruka končí tak tam jde okamžitě původní SW samozřejmě jejich průser dotovat nebudu, nicméně než záruky skončí tak mi třeba to auto někdo ukradne to by byla vůbec nejlepší varianta, mám to pořád ještě dobře pojištěné.

 

To je další věc, těch aut je ted takový přetlak, že se na 99 % stanou nejméně kradeným modelem vozu vůbec, proč tedy taky není nižší pojištění na vozy ? I přes to že moje auto má pro zloděje stejnou hodnotu jako Felicie na vrakáči, tak pořád platím velmi slušnou českou přirážku na pojištění za český vůz.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Taky isty nazor mam aj ja...

V rami tej zaruky na novy SW je aj skrtiaca klapka?

Od nahratia noveho SW skoro vzdy auto po vypnuti zatrasie a vidim to na klapku...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

za 100e to kupuješ čínu ne ? To bych radši zkusil tu původní vyčistit, než tam dát čínu a když to nepomůže tak originál, nebo na vrakáč, přece jen už se ty auta dělají 10 let vraků bude hodně a klapky u 1.6 prostě neodchází, proto bych se nebál dát tam jetou z vraku.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Takze len pre info...

Valeo - original sa da kupit od 115€.

Bazos - pouzivane okolo 80€ /takze sa to neoplati/.

Zatial nekupujem, rozoberie sa to a uvidi...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Zdravím,

obnovým toto téma svým příspěvkem.

Nechávali jsme s mechanikem čistit vstřiky a hoidlo mi to tyto údaje (viz priloha)

chci se zeptat jestli ty hodnoty odpovídaji tomu jak ma vstrik pracovat. Jinak dle hodnot myslite ze je to na vymenu ci na opravu?

diky

 

test vstřiků škoda octavia 1Z 1.6 TDI 77kw.pdf

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...