Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Beri84

Hodnota vstřiků za studena.1.6tdi

    Doporučené příspěvky

    Dobrý den.Dneska jsem si dělal test vstřiků.Octavia II 1.6tdi-77kw.Někdy je slyšet jak stará 120.Když byla vůle u ventilů.Můžete mi dát info jak jsou na tom?

    20170917_143453.jpg

    20170917_143112.jpg

    20170917_143128.jpg

     

    20170917_143112.jpg

    20170917_143052.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 2 hodinami, tomxass napsal:

    Vsetko nad +- 1 je zle.

    Díky za info.Tak 1 a 4 vstrik je ko.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    budou všechny dej je na stolici. Ale jestli ti auto nic nedělá tak to m*dej a jezdi dál, takového hodnoty můžeš naměřit u auta s 20K km ale i u auta s 250k km. Dokud ty vstřiky nenecháš fyzicky otestovat tak  to nemá moc smysl řešit.

    Jestli ti to zlobí bude to dost možná kvůli vstřikům a otestování všech vstřiků tě vyjde na 3K, není lepší 3K pošetřit a nechat si tam rovnou namontovat všechny 4 repasované vstřiky z německa kde prodejci dávají záruku na absolutní přesnost jako u nového za 12 tisíc ?

    Editováno na 15degren

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Presne tak ako pise kolega vyssie.

    Kym s autom nemas problemy kasli nato.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 21 hodinami, tomxass napsal:

    Problém zatím není .Najeto mam 280km už. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    280 000?

    To je uz riadny naklad km.

    To uz by som menil davno auto.

    Ale tak kazdy ma ine priority, pokial ho planujes mat dalsich xxx km tak investuj a vymen.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    vyměň rovnou ty dva krajní za repasy a uvidíš co to udělá, ale ty vstřiky vydrží i 700K km když je něco nelízne...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 21 hodinami, 15degren napsal:

    budou všechny dej je na stolici. Ale jestli ti auto nic nedělá tak to m*dej a jezdi dál, takového hodnoty můžeš naměřit u auta s 20K km ale i u auta s 250k km. Dokud ty vstřiky nenecháš fyzicky otestovat tak  to nemá moc smysl řešit.

    Jestli ti to zlobí bude to dost možná kvůli vstřikům a otestování všech vstřiků tě vyjde na 3K, není lepší 3K pošetřit a nechat si tam rovnou namontovat všechny 4 repasované vstřiky z německa kde prodejci dávají záruku na absolutní přesnost jako u nového za 12 tisíc ?

    Ahoj. Máš stránku kam se mam obrátit. Diky za info

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chceš 1-2 tak zde :

    Injector

     

    Pokud celou sadu tak zde:

    SADA

     

    Můžeš je kontaktovat i přímo přes WEB, portál využívají jen k prodeji.

    Můžeš k nim i po domluvě zajet, vymění, je to na počkání.

    Můžeš vstřiky dát svému servisákovi, jestli nemáš a nechceš jezdit k prodejci, tak se musíš domluvit s nějakým servisem ve tvém okolí, obvykle nemají problém vyměnit dodané vstřikovače, protože je dost neautorizovaných servisů má problém sehnat za rozumné ceny.

     

    Když ti to bude dělat někdo z neautorizovaného servisu je třeba pamatovat, že po osazení vstřiků je nutné jednotce nastavit nové vstřiky a udělat kalibraci, jinak to nebude fungovat dobře.

    Nevim o firmě v ČR která by uměla dělat opravu Siemens vstřikovacího systému, aniž by to stálo raketu (protože tam samozřejmě narvou vše nové od škodovky)

    Taky je dobré udělat před výměnou kontrolu na piliny v palivovém filtru, aby jsi je neměnil zbytečně...

     

    přímý web:

    http://www.hsg-international.de/

    Editováno na 15degren
    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj, niekde som videl kalibraciu vstrekovacov (nejaky postup zrychlovania a spomalovania na 4ke???).

    Pomoze to niecomu aj ked mam povodne???

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    mas to v pohode, najviac pridavy prvy, druhy vyrovnava

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)

    Mám úplně nové vstřikovače od škodovky a stejně to háže odchylky i 0.8 nárazově... Ve vagu je ta údaje silně informativní ale vůbec nic ve finale neřekne :-)

    Editováno na 15degren

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)

    Uplne nove???

    Zaujimave no...

    Napada ma ci to je tym dieselgate SW, kde je vyssi tlak?

    stale by som najradsej nic neriesil a dal stary SW, no nemam istotu, ze vstreky su OK, toho roku som dal do auta 2000e a dalsich volnych 1000 na nove vstreky nemam...

    Editováno na tomxass

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dokud bude auto v záruce na podporu důvěry tak SW neřeším, jak jsem řekl nový mi chodem vyhovuje podstatně víc než starý, zasadně vyšší spotřebu nepozoruji, jediný co mi vadí že auto je od té doby víc v servisu než na dálnici, je sice fakt že má dost najeto na druhou stranu nový SW selhávání zcela jistě urychlil, samozřejmě oni mi nejspíš v rámci té záruky do 258K km nejspíš vymění vše co je na seznamu záruky, už vlastně zbývá jen pár položek a budu mít celý emisní a vstřikovací systém nový, vše co zatím vyměnily, mělo zásadní vliv na chod motoru a všechen pozitivní, je jasné že až záruka končí tak tam jde okamžitě původní SW samozřejmě jejich průser dotovat nebudu, nicméně než záruky skončí tak mi třeba to auto někdo ukradne to by byla vůbec nejlepší varianta, mám to pořád ještě dobře pojištěné.

     

    To je další věc, těch aut je ted takový přetlak, že se na 99 % stanou nejméně kradeným modelem vozu vůbec, proč tedy taky není nižší pojištění na vozy ? I přes to že moje auto má pro zloděje stejnou hodnotu jako Felicie na vrakáči, tak pořád platím velmi slušnou českou přirážku na pojištění za český vůz.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Taky isty nazor mam aj ja...

    V rami tej zaruky na novy SW je aj skrtiaca klapka?

    Od nahratia noveho SW skoro vzdy auto po vypnuti zatrasie a vidim to na klapku...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    není, ale pochybuji že škrtící klapku má na svědomí nový SW

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    nic to klapka 100e, vymenime a ideme dalej...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)

    za 100e to kupuješ čínu ne ? To bych radši zkusil tu původní vyčistit, než tam dát čínu a když to nepomůže tak originál, nebo na vrakáč, přece jen už se ty auta dělají 10 let vraků bude hodně a klapky u 1.6 prostě neodchází, proto bych se nebál dát tam jetou z vraku.

    Editováno na 15degren

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Takze len pre info...

    Valeo - original sa da kupit od 115€.

    Bazos - pouzivane okolo 80€ /takze sa to neoplati/.

    Zatial nekupujem, rozoberie sa to a uvidi...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×