Pawouk Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 Obecné informace o tomto motoru. S variantou 96 kW se údajně do OIII nepočítá. Takže tím pádem tam variabilní geometrie regulace turba nebude. Motor 1.5 TSI (EA211 evo).pdf SM - 1.5 TSI.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerfayt Posted September 18, 2017 Share Posted September 18, 2017 (edited) Dost technicky i materiálově náročný motor. Jako funkční bude super. Líbí se mi možnost práce v Mullerově cyklu. Hlavně mě ale zajímá jak bude spolehlivý během nájezdu 250000 km a u 250000 kusů aut.... obávám se že zákazníci budou testovacími jezdi. Edited September 18, 2017 by Clerfayt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Habi001 Posted September 19, 2017 Share Posted September 19, 2017 výhoda je, že Škodovka ho nestala mezi hned. Už jezdí u VW. Jinak náběh do výroby je pro O3 je 27KT2018 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerfayt Posted September 19, 2017 Share Posted September 19, 2017 Jakpakto víš? Do té doby bude k mání 1.4TSI? A nevíte co nyní dělení s cenikama? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Habi001 Posted September 19, 2017 Share Posted September 19, 2017 ano, do tě doby běží 1.4TSI. U Octavie se nyní v ceníku nic nemění. Změny se týkají jiných modelů. Více tady nebudu psát, zde se týká vše pouze motoru 1.5TSI. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadimX11 Posted September 30, 2017 Share Posted September 30, 2017 (edited) Potvrzuji informaci uvedenou výše od Habi001. Podle více zdrojů opravdu 1.5 TSI do Octavie v ČR přijde až v polovině roku 2018. A to rovnou s novou verzí obsahující filtr pevných částic. Edited September 30, 2017 by RadimX11 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redboss007 Posted October 9, 2017 Share Posted October 9, 2017 Na slovensku už je v ponuke sam ju mam už vyše mesiaca objednanú. Ta 96kw verzia by mala dojsť ale až v priebehu roku 2018. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
15degren Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 V 30. 9. 2017 na 10:41, RadimX11 napsal: Potvrzuji informaci uvedenou výše od Habi001. Podle více zdrojů opravdu 1.5 TSI do Octavie v ČR přijde až v polovině roku 2018. A to rovnou s novou verzí obsahující filtr pevných částic. filtr částic u benzínu nebude takový problém, jeho výroba je mnohem levnější než u dieslu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerfayt Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 tak si na ten bezproblémový provoz počkáme. osobne budu jen pozorovatel a ne provozovatel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
15degren Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 u TDI CR s DPF není problém provoz je naprosto v pohodě, problém je že po 250K km když to někdo koupí v bazaru tak cena za originální filtr původně 50K byla prostě smrtící, aktuálních 12 tisíc economy už je podle mě naprosto v pohodě, není důvod se bát u benzínu jsou výrobní náklady mnohem nižší, takže jestli bude stát 5K tak proč neměnit s rozvody preventivně ? Navíc s benzínem se filtr bude vypalovat mnohem snáze proto tam není tolik drahýh kovů. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadimX11 Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Celkově je tenhle motor složitý a nabitý technologiemi jen kvůli splnění emisního limitu (jak jinak). Jsem zvědav jak to bude s poruchovostí a výdrží tohoto motoru. Podle mě kdo uvažuje o koupi, tak brát 1.4 TSI a nečekat na 1.5 TSI. Nejde jen o filtr pevných částic... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Přesně 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LukášCBR Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Ona to Škoda-auto otestuje, jak jinak, opět na zákaznících. Doufejme, že se nebude opakovat průser jako s prvními TSI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerfayt Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 (edited) To bude jako např. s EGR u motorů CAYx. A motory euro 6 ho mají naprosto spolehlivý. A výrobce ho nemohl dát od začátku spolehlivý. To by to se spolehlivostí přehnali a zákazníci by se nudili spolehlovým provozem takových příkladů by se našlo mraky. Ono se něco na te 1.5 najde.... takze 1.4 pro mě bylA jasná volba Edited October 10, 2017 by Clerfayt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bikes Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 ja se napr. u te 1.5 obavam tech povlaku pracovnich ploch valcu misto vlozek. U 2,5 a 5,0 TDI se jim to pekne loupalo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerfayt Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 ojniční ložisko je to samé + odlehčené ojnice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
15degren Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 věřím že to 5 let /150k najezdí pak už je to stejně fuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mati78 Posted February 22, 2018 Share Posted February 22, 2018 Jak bylo výše uvedeno, tento motor má naběhnout do výroby od poloviny tohoto roku. Ví prosím někdo, od kdy se bude moci reálně objednat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 Zajímavostí na tomto motoru je rozvodový řemen. Jak se uvádí ve SM, každý řemen má své číslo, které se po výměně zavádí do ŘJ což pomocí variabilního časování koriguje výrobní tolerance jeho délky. U zážehových motorů údajně naprosto ojedinělé. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerfayt Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 Nějaká novinářská kachna. Testují čtenáře, čemu jsou schopni věřit. Finální fáze bude, že uvěříme tomu, jak to s námi a s emisním šílenstvím myslí unie dobře. Navíc každé zadávání čehokoliv do ŘJ něco stojí i když je to jen na oko. A to je pro servisy fajn.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oct Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 (edited) No mě se to také nezdá. To existuje databáze všech vyrobených řemenů, kde je k výrobnímu číslu přiřazena nějaká naměřená hodnota z měření před expedicí? A co třeba druhovýroba? Takový výrobce asi mít přístup do DB VW (ŠA) přístup. Jak by se to řešilo? Žě by na každém řemenu byla naměřená hodnota, která by se zadávala do ŘJ? Vše mi to připadá jako utopie nebo blaf. Edited February 27, 2018 by oct Překlep Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted February 27, 2018 Author Share Posted February 27, 2018 Nic nového pod sluncem, něco podobného dávno existuje u vstřikovacích ventilů některých dieselových motorů. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal Hapstak Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 Páni mám doma novu Octaviu Extra 1,5 Tsi,v návode nieje nijaká zmienka o filtre pevných častíc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 ten teprve přijde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stanmar Posted February 27, 2018 Share Posted February 27, 2018 Tak tak, zřejmě s novým MR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.