Přejít na obsah

Motor 1.5 TSI


Pawouk

Doporučené příspěvky

vše je napsáno na plechovce (cca 2x odměrka co je v zátce) . já do tohoto motoru dávám cca 1,5x tolik, víc nevadí a je to víc znát. tyto motory jsou tak trochu švýcarský hodinky, je potřeba je držet v čistotě, potlačit biosložky a mazat. Lej pravidelně. jen tomu prospěješ

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 59 minutami, prase66 napsal:

není zač. těch článků je víc (byť ne přímo pro TSI jako ten první ale pro ilustraci taky dobrý), i  s fotkama. https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/vif-super-benzin-aditiv-overeni-cisticich-ucinku-6499  Jen to tam lej. A protože jsme v sekci motoru 1,5 TSI tak reálně můžu potvrdit lehký (ale opravdu jen lehký) nárůst výkonu ale docela mě překvapila u tohoto motoru spotřeba která šla tak o cca 0,3 l dolů. 

 

Když si to takhle člověk přečte, tak je to hodně přesvědčivý o učinku toho aditiva..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ono je na tom dobrý, že VIFem auto nemůžeš předávkovat. Já jsem zvyklý už z O3 1.6TDI dávat 1 víčko na 10L. Do benzínu to liju taky. Sice pozoruji nižší spotřebu, ale to může být dáno i postupným zajetím motoru (aktuálně 8tis).

 

Ale dost o VIF a zpět k tématu, jinak nás Pawouk degraduje všechny :-)

Editováno: , autor: michal.vrbka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Jaký máte názor na nástřik plazmy ve válcích (APS) ? Je to potenciální strašák do budoucna v případě většího nájezdu ? Existuje nějaký způsob, nebo třeba aditivum, jak tomu předejít ? Protože přeci jen, jak dojde k "oloupání" tohoto nástřiku, už asi není jak moc tomu pomoci... ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

Poslední dobou si občas všímám toho, že když stojím na červené, tak autem prochází vibrace, tak jako ve vlnách. Klid a najedou takové lehké zhoupnutí od motoru. Nesetkal jste se s tím někdo? Dělá to kdykoliv, ať už je motor studený nebo po delší jízdě, ale je to cítit jen v těch chvílích, kdy to auto stojí. Startstop vypínám vždy po startu, takže motor jede pořád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...

Ahoj,
mám takový dotaz mám oktavii 1.5 DSG 110 KW rok 2019 najeto 39K a první rok jsem tam nalil 1L oleje proběhla vyměna oleje na garanční prohlídce  v Květnu 2021 a od garanční prohlídky jsem tam nalil už skoro další litr oleje slovy v servisu to je normální .
Vím že na toto motor trpí kort když je v zajezdu ale už se mi to zdá moc. 
díky za odpovědi 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 20 hodinami, dan17b napsal:

Ahoj,
mám takový dotaz mám oktavii 1.5 DSG 110 KW rok 2019 najeto 39K a první rok jsem tam nalil 1L oleje proběhla vyměna oleje na garanční prohlídce  v Květnu 2021 a od garanční prohlídky jsem tam nalil už skoro další litr oleje slovy v servisu to je normální .
Vím že na toto motor trpí kort když je v zajezdu ale už se mi to zdá moc. 
díky za odpovědi 

Známý má to samé, akorát manuál L&K a také neustále dolívá... Dle servisu normální...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Přidám se k vyjadření k motoru 1.5 TSI. Má jednu největší chybu a to je vypínání válců. Totálně vám po čase zničí hlavu válců. Ve škodovce vám řeknou že jste používal špatný benzín ale pravda je někde jinde. Ovšem popisuje pan. Ing. Janda na stránkách cimbu autosport. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

A už se to někomu stalo, nebo to jsou zase ty hospodské řeči a propagace těch co dělají deaktivaci? Vypínání válců je zde někdy od 80. let minulého století. Koncern tento systém používá cca od 2012, pokud by tam byl nějaký systémový problém, nejspíše už by se projevil a byla toho plna fóra. Pokud má někdo odkaz na problém tohoto druhu, budu jen rád za jeho nasdílení.

Potom je zde projev při aktivaci, někdo to slyší, někdo ne. Naštěstí pro ty co chtějí to lze deaktivovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen pro zajímavost.... Táta má 1.5 v Karoqu a tam když jede na 2 válce, tak je slyšet strašné dunění a je to vyloženě nepříjemné... Oproti tomu kolega má 1.5 v Octavii 3 FL a tam vypínání válců není slyšet/cítit skoro vůbec, ale za to zase motor žere 1L oleje na 3-4k km.... 🤷‍♂️

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevěřil bych tomu, kdybych to nevyzkoušel, ale značný vliv na zvukový projev motoru při vypnutí válců má použitý benzín. Už jsem to tady jednou psal. Mám výbornou zkušenost s MaxxMotion, při jehož použití není vypnutí válců vůbec znát, na rozdíl od Vervy. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...