trek11 Posted December 14, 2018 Share Posted December 14, 2018 Dakujem za postrehy. Ja som sa s tym motorom presiel a ako som uz pisal davnejsie vyssie mne sa pozdaval. Ale moze to byt tym ze prechadzam z 1.2tsi 63kw. Tak isto som vychadzal aj moznosti financii. 1.5tsi mi prisiel ako zlata stredna cesta (snad je to o trochu zivsie ako 1.0 :D). 1.8 respektive 2.0 by ma pri mojej nakonfgurovnej vybave (style+) vysiel o dost viac ako povoloval moj rozpocet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AjvenSG Posted January 4, 2019 Share Posted January 4, 2019 Ja som mal moznost vyskusat 1.5 bez filtra v manuali a ta cakacia doba kym motor zaberie po plnom zoslapnuti plynu je ozaj niekde medzi 1-2 sekundami, je to ako nejaky softwarovy delay, potom uz motor taha. Novinari v recenziach to vacsinou pripisuju DSGcku ale ja som skusal manual a tam sa motor spraval rovnako.. Nakoniec som sa rozhodol pre 1.4, ktora reaguje podstatne lepsie. Co sa mi na 1.5 pacilo oproti 1.4 bola nieco ako funkcia autoplynu. Pri pusteni spojkoveho pedala si motor sam pridal otacky na 1250. Zvukovo sa mi zdal testovany 1.5 tichsi ako moja 1.4, ktora znie skor ako sijaci stroj :). Mimochodom, toto oneskorenie plynoveho pedalu na plne zoslapnutie sa objavuje aj pri diesloch 2.0 a 3.0. V podstate v kazdej novej YT recenzii na vw,skoda, audi sa na to niekto stazuje.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
\Petr\ Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 Já mám zhruba 2 měsíce novou O3, MR2019 s tímto motorem v manuálu a musím říct, že jsem byl docela zklamaný právě z vlažné reakce na sešlápnutí plynu. I samotná akcelerace mě přijde tak nějak přidušená, ikdyž mám pocit, že by motor zvládl mnohem víc. Chápu, že je to způsobeno emisními normami a filtrem pevných částic, ale čekal jsem víc. Možná za to může to, že jsem přesedl z 03 1.6 TDI 77Kw a tam ten průběh výkonu je hodně odlišný, když to zatáhne kolem 2000 ot. mnohem razantněji... Říkal jsem si, že po zajetí se to třeba trochu vylepší, ale mám teď najeto cca 4500 km a žádnou velkou změnu nepociťuju. Jinak nevím jak to přesně popsat, ale občas při plném sešlápnutí plynu motor jakoby zacuká. Připadá mi to, jakoby motor chtěl jet, ale software ho brzdil a je z toho taková kostrbatá akcelerace. Máte to někdo stejně? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 Všichni co znají 1.4tsi se 110kW byly z 1.5 tsi zklamáni a teď to má navíc filtr....nejede to a škube to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rayx Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 před 32 minutami, \Petr\ napsal: Jinak nevím jak to přesně popsat, ale občas při plném sešlápnutí plynu motor jakoby zacuká. Připadá mi to, jakoby motor chtěl jet, ale software ho brzdil a je z toho taková kostrbatá akcelerace. Máte to někdo stejně? Koukni sem, stejný motor, stejný problém ... https://forum.skodahome.cz/topic/145119-15-tsi-opf-dsg-škubání-při-rozjezdu/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
\Petr\ Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 Pročetl jsem teď celé vlákno o škubání a pochopil z toho, že je problém pouze při rozjezdech. Já mám problém s tím, že to cukání pociťuju hlavně při požadavku na prudkou akceleraci. Například když najíždím na dálnici a rozjíždím na plný plyn trojku nebo čtverku, tak to cuká. Jakoby na čtvtinu každé sekundy byl motor bez výkonu, nebo nevím jak to líp popsat S rozjezdy jsem zatím žádný problém nezaznamenal... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ferda25 Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 T-ROC s tím samým motorem neškube. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trek11 Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 Tak teraz neviem po precitani karoq sekcie a problemov so skubanim 1.5ky pri rozbehu mam zmiesane pocity. Vela ludi s tym ma problemy ci s filtrom alebo bez ale su aj taki co nemaju (v karoqu). Tak isto mi pride ako by to bol hlavne problem u karoqu. Ten motor sice bez filtra je na slovensku v O3fl uz rok a pol a nejak som nezaznamenal ze by sa ludia na to stazovali. A pred tym uz bol vo vw. Tu v sekcii vase o3 je asi len jedna o3 s 1.5tsi a dotycny problem s tym nema (aspon sa na to nestazoval). Niekto tu zase pisal ze motor si automaticky pri rozbehu nahodi 1200 otacok aby sa auto normalne rozbehlo. Tak ja uz neviem. Kazdopadne som zvedavy na piatok ked si idem preberat moju krasotinku :D urcite dam vediet skusenosti ci uz tu alebo v mojom vlakne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
\Petr\ Posted January 8, 2019 Share Posted January 8, 2019 To přidávání otáček mě hlavně na začátku dost rušilo, přijel jsem na křižovatku, prošlápl spojku, vyřadil a otáčky vylítly na těch cca 1200. Postupem času už to asi nevnímám a nemůžu si ani uvědomit, jestli to dělá jen se studeným motorem nebo pořád. Zkusím dát případně info... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal B. Posted January 11, 2019 Share Posted January 11, 2019 (edited) Já mám Kodiaqa 1,5Tsi MR2019 s OPF a nastartuji, nechám otáčky spadnout na cca.600-700ot/min. Trvá to cca.do 45s než otáčky spadnou. Ty vyšší otáčky při zastavení bych řekl že jsou způsobené dobíjením baterie, jede alternátor. Mi to dělá u služebního golfu a je to prej nabíjení-alternátor. Pokud jezdíš kratší trasy tak se baterka nestačí dobíjet a fičí alternátor aby to dohnal..... To cukání a škubání je nemilé - viz.vlákno Karoq. Edited January 11, 2019 by Michal B. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
omicron Posted January 12, 2019 Share Posted January 12, 2019 Do Kodiaqa lze konfigurovat motor 1.5TSi? Opravdu? To jsem netušil, myslel jsem, že se největší Škoda SUV dodává s odpovídajícími motorizace, to už mě zní i jako Superb 1.5TSi... Nic ve zlém. A je to opravdu i 4x4?Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted January 12, 2019 Author Share Posted January 12, 2019 Aktuálně je 1.5 TSI v Kodiaqu k dispozici v těchto konfiguracích: 1,5 TSI | 7°A 4x4 | 110 kW 1,5 TSI | 6° M | 110 kW 1,5 TSI | 7° A | 110 kW A to je v tomto tématu o Kodiaqu vše. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobil-man Posted July 25, 2019 Share Posted July 25, 2019 Ahoj, četl jsem v článku ve SM, že TSI mají na brzdě vyšší výkon než je výkon papírový. Nemáte někdo k dispozici graf, jak je na tom 1.5 tsi? Např. v porovnání s 1.4 tsi, obojí papírových 110 kw. Díky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skyjko Posted July 25, 2019 Share Posted July 25, 2019 hned v sekcii tohto motoru je tema 1.4 vs 1.5 a graf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobil-man Posted July 25, 2019 Share Posted July 25, 2019 Díky, graf či tabulku výkonu jsem samozřejmě hledal, ale žádné takové spojení mi forum nenašlo. Díky za odkaz na PDF s článkem, ten mi unikl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mahlpo Posted July 27, 2019 Share Posted July 27, 2019 V 11. 1. 2019 na 13:30, Michal B. napsal: Já mám Kodiaqa 1,5Tsi MR2019 s OPF a nastartuji, nechám otáčky spadnout na cca.600-700ot/min. Trvá to cca.do 45s než otáčky spadnou. Ty vyšší otáčky při zastavení bych řekl že jsou způsobené dobíjením baterie, jede alternátor. Mi to dělá u služebního golfu a je to prej nabíjení-alternátor. Pokud jezdíš kratší trasy tak se baterka nestačí dobíjet a fičí alternátor aby to dohnal..... To cukání a škubání je nemilé - viz.vlákno Karoq Je to automaticky sitic. Kdyz je auto studene,tak potrebuje vyssi otacky a palivo. Drive u skodovek byl manualni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JiVi Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 https://www.autosalon.tv/novinky/bonusy-k-tv-poradu/skodovka-uznala-potize-benzinoveho-turbomotoru-1-5-tsi-chysta-svolavaci-akci Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hkubes Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 (edited) Od začátku škodovka věděla, že ty motory cukají a prodejci o tom mlčeli jen aby byl zisk. A navíc nebrala ohled na zákazníky co si na to stěžovali. Až se o tom začalo psát na internetu, že auta osazená tímto motorem cukají a uvedl to autosalón tak to škoda přiznala. Ale už je nezajímá, jak vlastně trpěl motor, spojka a další . Navíc škodovce nevadilo, že majitelům prodává předražená auto s vadou, bezva. Ale co taky od škody čekat, hlavně, že se za každou blbost připlácí. Jsem zvědav kdy dojde na to, že motoru škodí vypínání válců. Edited August 30, 2019 by Hkubes 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Bednář Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Neřekl bych, že to přiznala Škoda, spíš to přiznal (konečně) koncern VW. Týká se to všech značek, tj. kromě Škody také Audi, VW a Seatu. Dle mého motoru samotnému nic není, za tím nepříjemným projevem bych hledal emisní maniaky. Jenom nechápu, proč jim to tak dlouho trvalo, s tím něco udělat...? A vypínaní válců je technologie provozovaná v koncernu od roku 2012/2013, kdyby to zlobilo, už by se o tom něco vědělo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hkubes Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Vím, že to byl celý koncern VW a psal jsem to takto, že se tu píše o škodě. A pokud mi auto cuká apod. tak bych neřekl, že motor a spojka netrpí. Ale to je každého názor!! A, že to to trvalo tak dlouho, že to prodávali tak dlouho a věděli, že to blbne to je už drzost ze strany koncernu. A není to jediný problém, Já si užil s infotainmentem svoje se škodovkou a nedokázali to vyřešit za 4 roky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Clerfayt Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 před 40 minutami, Martin Bednář napsal: A vypínaní válců je technologie provozovaná v koncernu od roku 2012/2013, kdyby to zlobilo, už by se o tom něco vědělo. Však on o tom koncern moc dobře ví. Jsem zvědav na první vlašťovky na fóru. U 1.4 TSI s tím problémy nejsou. Problémy jsou až s rolnama vaček u 1.5 TSI. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gabuliatko Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 A to teprv až dojde k výměnám řemene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mzp Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 Ohledně škubání - je možné, že se to projevuje jen v zimě? Já musím zatím zaklepat, že moje čerstvě převzatá O3 MR2020 s tím problémy zatím nemá. Ještě jsem to teda moc neprojel, ale po prvních 50 km po Praze si nemám na co stěžovat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted August 30, 2019 Author Share Posted August 30, 2019 https://www.autorevue.cz/motor-15-tsi-problem-cukani-svolavaci-akce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vladimír55 Posted August 30, 2019 Share Posted August 30, 2019 To je přece jasné. V zájmu co nejmenších emisí a spotřeby je motor naladěn tak na hranu, že při určité teplotě, vlhkosti a pod. může mít problém. Takže by stačilo jen trochu povytáhnout knot. No a to je ten kámen úrazu. Celé je to naměřeno podle WLTP, což je mimochodem nejen finančně ale i časově náročná procedura a jakékoliv překročení homologovaných hodnot je nyní nepřijatelné! To si dnes, zvláště po dieselgate nikdo nelajzne. Proto ty tanečky okolo a skutek utek. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.