Přejít na obsah

Motor 1.0 TSI


18lubi81

Doporučené příspěvky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Hlavne si to treba vyskusat... Ja som do toho isiel iba s tym ze vyskusam obe verzie 1.0 aj 70 aj 81kW. Ja som bol velmi milo prekvapeny... Kupil som a nemozem povedat krive slovo zatial... Samozrejme ukaze cas ako bude s neakymi vadami chybami a zivotnostou... Ale uz tu boli htp a div sa svet jazdia dodnes a poniektory do toho nacapili aj plyn. Ja mam rocny najazd 12 az 15tisic... Jazdim prevazne kratke trasy mesto aokresky a sem tam neaky vylet, navstivit rodicov. Na to je to uplne postacujuce. Nestrati dych ani na dialnici, ale keby tocim casto dialnici, by som isiel do vacsieho objemu urcite a aj vacsieho auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Ja som tiez spokojny, mam 1.0 TSI 81 kW DSG7, a motor je tichsi ako 1.2 TSI 66kW k kratkej Fabii 3, a ked si dam sportove radenie pri DSG, tak je jazda vyslovene prijemna. Pri DSG je pouzity aj dvojhmotny zotrvacnik, podla dostupnych informacii, aj pocitovo je motor velmi kultivovany, a ma podla mna krajsi (hlbsi) zvuk ako 1.2 / 1.4 TSI.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, on ten motor je docela dobrá volba, kór třeba ve srovnání s 1.0 T-GDI od Hyundai/Kia, a v kombinaci s DSG kde je dvouhmota částečně odpadá i dunění v nízkých otáčkách, což je třeba důvod proč jsem ho nevzal já a vzal poslední 1.2 TSI co široko daleko ještě bylo (naštěstí ve výbavě co jsem chtěl). Ale jinak bez přímého přesednutí 99% lidí nepozná rozdíl a Fabii oba motory dávají víc než slušnou dynamiku :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...

Pokud používáš StartStop, žádné dochlazování po jízdě řešit nemusíš, stejně ten motor dostal už zabrat dostatečně jízdou. Ono stejně to dochlazování je jen v extrémních situacích, při běžné jízde než člověk zaparkuje tak se motor stihne dochladit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím motor na volnoběh a pak se posunovat v koloně, nebo nechat auto plachtit? Ne, to motoru nijak nevadí. Moderní automatické převodovky DSG dokonce sami vyřazují na nautrál, říkají tomu "mód plachtění" a funguje když se převodovka přepne do ECO módu (od Octavie výše s možností přepínání jízdních režimů).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...