Přejít na obsah

Baterie K.O.?


Losky83

Doporučené příspěvky

Ahoj, koupil jsem starší HTP BZG a asi po 10 minutách svícení auto nešlo natočit. Za pár minut to tak nějak chytlo. Baterku jsem vybral a dal na nabijecku z Lidlu. Po třech hodinách byla nabitá. Druhý den ráno voltmetr ukazoval 12,5V. Při startu napětí kleslo na 10,2V a auto jakoby lenivě naskočilo. Otáčky hned stabilní, asi 900 ot/min. Na volnoběh bylo na baterce 13,8V, při cca 2-2,5 tis ot/min 14,2V. V čem může být zrada? Dnes jsem koupil veškeré filtry, náplně a svíčky NGK. Může to být jima či spíše baterkou? Je mi divné, že baterka byla po třech hodinách nabitá desetinou, takže max dobila 12 Ah. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Starter může být unavený. Jednak zanesený uhlíkovým prachem, který dělá svod a výkon jde do tepla. Jestli má permanentní magnety na statoru, tak ty taky můžou být unavené. Nevím jestli má HTP stator vinutý, nebo permanentní magnety.

Ale prvně prohlídni všechno tlusté vedení od AKU ke startéru. Mínus jde přes karoserii. Jestli z lisovaných ok neleze měděnka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Objednal jsem si u Ebaye tu diagnostiku přes BT. Odhalí nějaké tlaky vstřikovačů nebo tak něco? Případně nevíte, kolik auto má mít spotřebu na prázdno a zda po startu v těchto teplotách běží sytič a jak dlouho? U F3 myslím, že chvíli jsou otáčky nad 1000, ale to je jiný motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...