Přejít na obsah

Koupě ojetého SIII


Pawouk

Doporučené příspěvky

Na adrese https://www.kontrolatachometru.cz lze nějaké záznamy najít podle VINu. Hned u evidenční prohlídky ten záznam úplně nesedí. Je otázka, jak tečou informace mezi světem a Cebií, ale nemůže se jednat o chybu? Nejezdí dvě auta se stejným VIN, apod.?

 

484199992_Screenshot_20210210-0732462.thumb.png.2355e9911fe6d1667764e946e1007f31.png

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, pánové, chystám se koupit svojí první škodovku, Superb III 2.0 110kw, 7/2015. Je možné dle VIN zjistit něco ohledně výbavy, atd...? Jestli to má virtuální pedál, hlasové ovládání, atd ... Měla by to být výbava Style Plus.  Případně co se dá pomocí diagnostiky povolit, "odemknout", atd ...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

premyslam nad tym, ze nastal cas predat moje auto (BMW 330d 2009). Zacinaju sa mi pacit Superby a tak by som sa chcel spytat na co si mam dat pozor pri kupe?

Rocnik chcem 2016+. L&K alebo Sportline.

 

- aka je realna spotrebna pri benzinovom dvojlitri?

- sportline - aky je rozdiel oproti L&K? Je auto tvrdsie?

- je benzinovy motor spolahlivy alebo mam radsej ist do naftoveho?

 

Do prace to mam cca 20km takze kazdy den spravim minimalne 50km. Cez vikendy zvykneme chodit prec, takze za vikend kludne aj 200km. Obcas cesta na zapadne slovensko, takze dialnice.

 

Vdaka za kazdu cennu radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, laguna1505 napsal:

Zdravím, pánové, chystám se koupit svojí první škodovku, Superb III 2.0 110kw, 7/2015. Je možné dle VIN zjistit něco ohledně výbavy, atd...? Jestli to má virtuální pedál, hlasové ovládání, atd ... Měla by to být výbava Style Plus.  Případně co se dá pomocí diagnostiky povolit, "odemknout", atd ...?

 

Podle VIN jde ziskat seznam tzv. PR kodu. Jde o sirsi seznam "vybavy". Co jde dodelat ale zalezi na vic vecech. Napr. Lane Assist na osazeni celni kamery u vnitrniho zrcatka apod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahoj, jak jsou na tom Superby po 150kkm? Ať už motoricky, tak celkovým stavem (vrzání interiéru apod.). Bude to stále normální auto, anebo už na tom bude dost okatě vidět stáří? Pokukuju po novém/novějším a docela mě zaujala nabídka od Autodraftu, viz 

https://www.autodraft.cz/detail/4724-skoda-superb-3-combi-2-0-tdi-140kw-webasto.html

Tj. combi L&K s manuálem.

 

Trochu jsem v rozpacích, jestli dát 500 kKč za ojetinu a zase se (možná) spálit, anebo dát skoro 3x tolik a doufat, že to bude bez starostí.

Minimálně z článku v 1. příspěvku to vypadá docela dobře (nepočítáme li brzdy, které stejně nepoužívám..), ale jsou to furt jen dvě zkušenosti. Takže jak, vzít ojetinu po záruce, anebo radši připlatit za nové?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte, jazdim kazdy den 2km do prace a 2km spat.

Po praci a cez vikendy jazdim aj dalej, priemer rocne 20 000km.

Aky motor vybrat, aby zvladal tie 2km trasy?

Teraz som jazdil do prace na Toyote Avensis 1.8 benzin a mimo na Octavii 1.6 TDI, no zistil som, ze je nezmysel drzat dve auta.

Chcem novsie 2018+ na jedno aj druhe.

Pozeral som 1.8 TSI 132kW, odradza ma to DSG s 250Nm, co poradite?

1.4 TSI nebude slabe?

Chcel by som automat, vdaka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Muzes zkusit najit jehlu v kupce sena - slabsi verzi 2.0TSI. Jestli ti nevadila Octavia 1.6TDI, tak 1.4TSI a nebo 1.8TSI v Superbu zklamani nebude.

 

Nemyslim to ted zle, ale na 2 km cesty by byla nejlepsi misto auta motorka.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, pokud máš v plánu jezdit takhle krátké trasy, bral bych určitě motor s kombinací přímého a nepřímého vstřikování (určitě ne jen přímý vstřik, který bude s tímhle tvým ježděním trpět na karbonizaci). A pokud je ti 110 kW málo, ber 2.0 TSI 140 kW, jen počítej s tím, že se na krátkých trasách se spotřebou pod 9 l / 100 km nedostaneš... S touhle motorizací jezdím přes rok a jsem s ní opravdu spokojený, jen jak bylo uvedeno výše - takových aut bude jako šafránu (třeba na ŠkodaPlus aktuálně 14 ks SIII a nejlevnější začíná na nějakých 600 tis. Kč).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, cayc napsal:

A ten 1.8 TSI je onicom alebo preco ho kazdy odsudzuje?

Kvoli tej slabsej DSG?

 

On jej nikdo neodsuzuje, za mě to taky není špatná volba (i tenhle starší typ má duální vstřik), jen jestli jsi zvyklý na krouťák dieslu a chceš zachovat dynamiku, tak z 250 Nm asi úplně odvázaný nebudeš, ale stále to bude táhnout líp než atmosférický Avensis (pokud máš 1.8 108 kW, tak u něj je krouťák 180 Nm)... Navíc podle Tvých požadavků (2018+) těch aut bude ještě méně (na ŠkodaPlus jsem našel aktuálně 3 ks SIII).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 18 minutami, cayc napsal:

Nemam kde nabijat, byvam v bytovke.

V praci nemam vyhradenie miesto, niekedy som aj 200 metrov od budovy.

On se umi dobijet sam i za jizdy na benzin, u obchodaku muzes nabijet zdarma. Navic diky baterce si neznicis motor na kratkych presunech 2km..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, whitecoat napsal:

 

On jej nikdo neodsuzuje, za mě to taky není špatná volba (i tenhle starší typ má duální vstřik), jen jestli jsi zvyklý na krouťák dieslu a chceš zachovat dynamiku, tak z 250 Nm asi úplně odvázaný nebudeš, ale stále to bude táhnout líp než atmosférický Avensis (pokud máš 1.8 108 kW, tak u něj je krouťák 180 Nm)... Navíc podle Tvých požadavků (2018+) těch aut bude ještě méně (na ŠkodaPlus jsem našel aktuálně 3 ks SIII).

V manuálu má SIII 1.8 TSI 320 Nm. Otázka, je zda je vůbec k sehnání. Asi jich moc nebylo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 minutami, Pawouk napsal:

V manuálu má SIII 1.8 TSI 320 Nm. Otázka, je zda je vůbec k sehnání. Asi jich moc nebylo.

DSG ma vraj len 250Nm

 

co mna udivuje, ze chipuju to zo 132kW na 170kW a hlavne z 250Nm na 360Nm, tak ja nerozumiem, preco vyrobca dal len 250

 

GTE bude tazky plus ja nemam fakt kde nabijat kablovo a plugin hybrid jazdeny nikdy.

Editováno: , autor: cayc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, s DSG je to 250 Nm. Točivý moment je právě kvůli DSG snížen na tuto úroveň. Takto to tvrdí ŠA. Čipovat si může kdo chce a co chce, na to se nemůžeš spoléhat. Tady asi nikdo na 100% neví, kolik ta převodovka ve skutečnosti dlouhodobě snese. Navíc ne vždy záleží na maximální hodnotě  točivého momentu, ale i na jeho průběhu. A to je o čipování v tomto tématu všechno. Dále se věnujte výběru auta. Témata o čipování na foru již jsou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 51 minutami, cayc napsal:

20 000eur

Hmm, takže řekněme v přepočtu nějakých 500 tis. Kč. S Tvými dalšími požadavky (2018+, automat, výkon nad 110 kW, ...) to bude volba poměrně jednoduchá (a to nemyslím vůbec zle) :) Na ŠkodaPlus se mi podařilo podle těchhle parametrů najít jen 1 auto :D (a to navíc není ani Superb, takže to tady nebudu dál plevelit...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za tie prachy ber 2.0 tsi 220 koni 6kvalt DSG, vyborny motor aj automat pokial nepotrebujes 4x4. Daju sa najst pekne kusky a su lacnejsie ako 280 koni 4x4. Malo by to brat o 1-2 l menej ako silnejsi bracha co znamena 7-8 l dlhodobo ked nejazdis ako prasa. Motor z prvych verzii  oktavie III RS a nemal by mat zasadne problemy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...