Jump to content

Koupě ojetého SIII


Pawouk

Recommended Posts

Praveze to vidim opacne a asi aj preto som volil prave uvedenu motorizaciu,ale samo pisnem,ked ho budem raz predavat:-)

Ja som praveze mal 140kw 4 kolku a teda som z nej vobec neodpadaval.Leniva,tarbava,nie usporna,hlucna a narocna na servis.

A 110 kw v benzine je malo?Ved presne tolko ponuka aj dizel,len z 2 litrov

Ak sa praveze nieco nezacne na tych motoroch casom srat,budu praveze v autach viac a viac preferovanejsie a ako jazdenky vyhladavanejsie.

Pre mna osobne je tam iba jeden nedostatok,ktory v tejto triede ludom skor vadi a to je manualna prevodovka.

Edited by Patrik1971
Link to comment
Share on other sites

To je právě otázka. Ono se to právě teď dost mění, počet zastánců benzínu roste, jenže na trhu jsou samý nafty. Mně tedy naopak příde, že benzinové auto se v kategorii, kde převládá diesel, prodává velmi, velmi dobře. Když se v bazarech začaly objevovat první O2 1,4 TSI, tak to bylo neskutečný terno.

Link to comment
Share on other sites

Patrik, ja to vidim ako ty a  tiez suhlasim ze tych 110kw do superba staci. Ale vseobecne na zaklade reakcii mojho okolia ako aj tu na fore, su nazory skor opacne.....

Ved 1.5TSI v superbe nie je ani taky predajny bestseller, ako v ostatnych koncernovych autach....

Aj co sa tyka prevodovky, tiez s tebou suhlasim, ludia preferuju ze do takej limuziny DSGcko.....

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Tak bestsaler....samo ze  nie,ved to vacsinou kupuje firemna a podnikatelska klientela a ta kvoli meganajazdom aj cez 50000 rocne samo inklinuje k nafte a tam to aj svoje opodstatnenie ma.

Ale na sukromne jazdenie s malym najazdom 1,5tka idealne a viac ako dostojna volba,bohuzial v triede a cenovke tohoto auta bohuzial bude celkom ojedinela.

Link to comment
Share on other sites

A to je právě ono 75 procent nových aut kupují firmy s ty mají nějaké preference, Po určité době ta auta skončí v bazaru, kde je kupují už běžní lidé, kteří mají často úplně jiné priority a masivní nabídka se tak ne vždy setká s poptávkou.

Link to comment
Share on other sites

Být tebou a dle tvé konfigurace bych volil koupě nového Superbu, který si zajedeš sám a slevu cca 6 procent ti dá každý, ale spíše více... Mrkni na konfiguraci níže:

https://cc.skoda-auto.com/cze/cs-CZ/summary-scenic?activePage=summary&color=8X8X&configurationId=C6MANF1F&extraEquipments=GPJ2PJ2%7CGPK0PK0%7CGPKYPKY%7CGWC1WC1%7CMMFA9S0%7CMZFM0TD%7CGYA1YA1&id=CZE%3Bskoda%3B2020%3B3V33N5%3B0%3BGYOQYOQ%3Bmda20190624121743%3Bcs-CZ%3B%3B69000%3B69000&interior=LA&modifiedPages=trimlines%7Ccolors%7Cwheels%7Cengines%7Cextraequipments&snapshotVersion=7b4c8794-d4b6-486c-9c89-ab06909463a8&trimline=3V3%7CAmbition6900069000&visitedPages=trimlines%7Ccolors%7Cwheels%7Cinteriors%7Cengines%7Cextraequipments%7Cservices

Link to comment
Share on other sites

@petercheco mozna kdyby sis precetl cely clanek, ktery jsem napsal, tak by si pochopil, ze ja prave novy superb budu kupovat, ale zajima mne cena po roce... - dostanu rozhdone vetsi slevu nez 6 procent. 

Prave si rikam, ze TSI 1,5 bude ve vysledku na prodej lepsi, nez klasicky diesel.

Link to comment
Share on other sites

před 6 hodinami, 5icz napsal:

Ja ted koupil rocniho Superba s najezdem 8tis km s puvodni cenikovkou 1.125.000 za 700 tisic, takze tuhle zakladni vybavu za 650tis budes prodavat tezko.

 

tak to je pekna cena. nevim, kde si sebral zakladniho, ale chapu, ze pokud budes porovnavat vybavu za 1,1M vs style za 800k, tak to bude pro tebe zakladni.

Link to comment
Share on other sites

Zdarec,

 

jak dopadla moje koupě superba

 

Původně zvažovanej superb z porsche brno jsem odvolal.

Potom jsem si nasel jiny v lepsi vybave, ale nasledne po kompletnim vypisu z cebie jsem zjistil ze tam byla pojistna udalost za necelych 200 tisic, taky jsem to nakonec odvolal (zajimavy ale bylo, ze do posledni chvile prodejce zapiral ze by auto bylo kdy havarovane ..).

 

Nakonec jsem narazil na moc pekne vybavenej L&K z roku 2017 - dneska jsem si vuz vyzvedl.

IMG_2841.thumb.JPG.f7999c302eb60aa0b46a8ef84cc0902c.JPG

 

 

  • Líbí se mi 2
Link to comment
Share on other sites

před 9 hodinami, Patrik1971 napsal:

Praveze to vidim opacne a asi aj preto som volil prave uvedenu motorizaciu,ale samo pisnem,ked ho budem raz predavat:-)

Ja som praveze mal 140kw 4 kolku a teda som z nej vobec neodpadaval.Leniva,tarbava,nie usporna,hlucna a narocna na servis.

A 110 kw v benzine je malo?Ved presne tolko ponuka aj dizel,len z 2 litrov

Ak sa praveze nieco nezacne na tych motoroch casom srat,budu praveze v autach viac a viac preferovanejsie a ako jazdenky vyhladavanejsie.

Pre mna osobne je tam iba jeden nedostatok,ktory v tejto triede ludom skor vadi a to je manualna prevodovka.

Keď som kupoval auto, bral som vrchol LaK, priplatil som k tomu skoro všetko, ale predajcovi vravím - v prvom rade tam bude manuál!, viem, že je nás menej, mám aj druhé auto s automatom, ale nie, pokiaľ sa ešte bude vyrábať manuál, ja ho proste chcem, ale súhlasím asi pri predaji bude dopyt po automate

Edited by Badura
Link to comment
Share on other sites

Tuším v dubnovém Autotipu byl porovnán prodej verzí Superba dle motoru. U TDI tam bylo 44% prodejů 110kw, 33% prodejů 140kw. To se celkem dalo cekat.

 

Ale zajimavy byly prodeje benzinu, podle vykonu. Když se sečetly 1.4tsi a 1.5tsi, tak to dávalo cca. 10%. A kdy se sečetly nejvykonejsi 2.0tsi 200-206kw, tak to vyšlo lehce nad 10%. Benziny 1.8 132kw, a 2.0 162kw paberkovaly kolem procenta.

 

V tomto kontextu bylo videt, ze nejvic se prodava benzin cca. 206 (nově 200)kw a prakticky stejny zastoupeni ma benzin 110kw. To je hodne vyrovnany. Tech 1,4 a 1,5 jezdi patrne vic, nez si myslime…

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Wittmann musí být snad zvyklý i na výlez z tanku.

 

U těch panoram bacha, mně dost vrže a na nerovnostech je to hlučné. Líbí se mi spíš ten první ještě by mohl mít tu prodlouženou záruku na 5 let. Zašel bych si s VINkama do škodovky, auta už musí mít elektronickou servisní knížku.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dobrý den, 

 

zvažuji koupi automobilu Škoda Superb III Combi (vyrobeno 10/2016). Jedná se o 2.0 TDI 110kw s automatickou převodovkou. Vozidlo je od známého, který s ním jezdil povětšinou dálnice (tím myslím skoro jen ty dálnice) a je v pěkném stavu (na pohled). V nabídce bazarů není, má ho doma, respektive ve firmě. Budou kupovat nové a tohle chtějí prodat.

Vozidlo servisováno pouze v autorizovaném servisu. 

Auto má najeto 200 000 km. Dle výpisů ze servisní knížky a servisů by se mělo jednat o skutečné kilometry.

 

Zajímalo by mě, zda se bát auta s 200k km, či nikoli a jaké investice mě v nejbližších letech asi tak čekají.

 

Moc Vám všem děkuji za odpovědi a přeji pěkný den.

Link to comment
Share on other sites

zalezi na cene, ale dialnicne kilometre su pre auto tie najlepsie si myslim, kezde napr dsg nedostava tak zabrat ked nepreradzuje hore dole. Ja som kupoval s3 s tymto motorom pri 240 000 km a vacsiu investiciu som mal az pri okolo 290 000 kde som menil spojku a dvojhmotny zotrvacnik. Ak je dobra cena asi by som sa tych 200 000 km nebal, su tu auta aj s ovela vyssim najazdom km

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...