Podzimní 25.sraz SKODAHOME v novém - 21.10.2017 v tradičním prostředí Triocampu Praha 8 / Více informací zde>>>
vkonvalinka

Egr sensor 2 - low signal

15 příspěvků k tomuto tématu

Ahoj,

mam takový problém ... rozsvítila se kontrolka žhavení a auto přešlo do nouzového režimu. Po ujeti cca 10 km, vypnutí motoru a znovu nastarovani je vše OK .. nicméně vada se objevuje ob den zase a zase.

 

Diagnostika hlasi chybu: 7343 Egr Sensor 2 - Low signal p040700

 

Egr ventil jsem vyndal a vycistil ale nepomohlo to. Neví někdo co by to mohlo dělat? Děkuji

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

O jaký motor se jedná? Myslím tím kód motoru.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Takže 1,6 TDI CR. Výměna EGR ventilu Tě patrně nemine. Normálka při tomto nájezdu.....

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já ti asi neporadím, ale díval jsem se na ten výpis, máš motor CAYB, takže jsi měl psát do 1.6 TDI CR.

 

Ale o to nejde. Zaujalo mě že jsi vyndal a vyčistil EGR. To jako opravdu jsi ho měl venku celý i s chladičem? Měl jsi venku nápravnici?

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Já se omlouvám, teď jsem si všiml, že jsem to dal do 1.4 ... bohužel zvyk - dřív měla manželka 1.4 TDI a nějak jsem si zvykl. 

 

Vycistil jsem jen klapku a část potrubí, ale zaneseny to bylo fakt málo ... celý i s chladič atd. sem venku neměl .. i když jsem viděl videa jak i chladič byl zaprasenej ... nicméně po tom klapka byla spinava malo (cca 0.5 cm nanos po obvodu) a procistil jsem to a nakalibroval ... tak sem si říkal že asi nemá cenu to rozebírat dál ...

 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 32 minutami, Jarda-k napsal:

Takže 1,6 TDI CR. Výměna EGR ventilu Tě patrně nemine. Normálka při tomto nájezdu.....

To už při cca 120.000 odchází EGR jo? ty bláho ... a já sem ho v životě nemusel u jinych aut měnit ... trochu v šoku ... ale asi mě to nemine ... mas pravdu ... děkuji

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 10 minutami, vkonvalinka napsal:

Já se omlouvám, teď jsem si všiml, že jsem to dal do 1.4 ... bohužel zvyk - dřív měla manželka 1.4 TDI a nějak jsem si zvykl. 

Téma přesunuto. ;)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 26 minutami, Pawouk napsal:

Téma přesunuto. ;)

Děkuji :)

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

V šoku možná budeš až zjistíš jeho cenu a o "snadnosti" jeho výměny nemluvě.....

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
před 18 minutami, Jarda-k napsal:

V šoku možná budeš až zjistíš jeho cenu a o "snadnosti" jeho výměny nemluvě.....

Teď koukám ... včetně chladiče za 7.000,- ... asi se jdu podívat jak je to se zaslepením .... protože demontáž je mnohem horší než ta cena ... ach jo ... ještě chvíli budu doufat, že ta chyba bude v něčem jiném ..

 

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Obávám se, že zaslepení není dobrý nápad, protože jsi tím zaděláš na problémy do budoucna.

V první řadě STK, pokud tedy nebude nějak ošéfovanej rediness kód a následně problémy s DPF. Pak jsou tu také možné problémy při (resp. po) návštěvě autorizáku, třeba z jiného důvodu, kdy mají někdy tendenci nahrát automaticky nejnovější SW do řídící jednotky pokud už tam není. Tím by ale smazaly úpravu SW aby se funkčnosti EGR nedožadovala.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Jarda-k:

A co se tomu egru vlastně stane, po ujetí x km. Když pominu závadu na elektronice, nebo nějaké mechanické opotřebení samotného ventilu. Je to ucpání toho chladiče, nebo co?

Já sám jsem po zhlédnutí nějakých videí na youtubku, se preventivně podíval do té trubky, co je přivedena k sání. Byl tam hodně takový mastný marast. Ale jen těsně u toho sání. Opačný konec trubky, co je na bloku, byl docela čistý. Taky ta díra co vede do bloku čistá. Mírně saze na stěnách, ale né nánosy. Znamená to že se zatím nemusím obávat ucpání egru (chladiče)?

Ten marast u sání jsem vyčistil, včetně klapky. Šlo to pěkně benzínem.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Problém bude v elektronice, případně v mechanickým převodu. Ta chyba P040700 znamená snímač polohy EGR, příliš slabý signál.

Myslím, že ty EGR ventily postupně vylepšovaly, kvůli jejich velké poruchovosti. Proto by nebylo vhodné ho kupovat z nějakých starých zásob.

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

1. EGR se nechá částečně odstavit jen když je ucpaný, u černého měchu kde je stavítko se odpojí tyčka a egr se pernamentně otevře aby obcházel chladič, tj plyny se vůbec nechaldí a jdou rovnou přes elektroventil zpět do sání... docela to funguje vedlejší účinky neznám.

2. EGR kde se odstaví tak že se uzavře a nazdar nefunguje, zasviní se velmi rychle DPF a dojezdíš, protože se špatně ohřívá filtr a není se schopný vyčistit.

3. Když jsi vyndal elektromotor zkoušel jsi hýbat klapkou do absolutních hodnot ? Ta závada totiž vypadá přesně na to že se ti ten ventil seká v absolutních hodnotách, stačí do něj nalít čistič a rukou rozhýbat dokud se nepřestane zasekávat, zatím v okolí co jsem měl tu čest to funguje na interval výměny oleje se pročistí znova a takhle najede obvykle dalších 30-60K než se zanese samotný chladič...

 

Nicméně v žádném případě egr nenech zaslepit, budeš z toho mít víc problému než užitku, už to odstavení toho chladiče ti rapidně zvedne spotřebu...

0

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!


Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.


Přihlásit se