Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
24.mara.masa

Zatékání do motorové části

    Doporučené příspěvky

    Zdravím,

    měl jsem problém s rychlým mizením vody do ostrikovačů, skončilo to výměnou trubky trysky. Ale když jsem měl oddělanou látku (koberec?) v motorové části, tak jsem si všimnul, že když stéká voda po skle do meziprostoru, kde jsou uchyceny sterače, tak velká část vody odtéká odtokovými kanálky do podběhů, ale pokud prší více, tak voda teče i do motorové části, je to v pořádku? Ptám se proto,že tam je další látka, která je od toho mokrá, ta horní mi už začala plesnivět, tak jsem jí musel vyčistit.

    Přidávám fotky kudy teče do motorového prostoru.

    IMG_20171014_180819.jpg

    IMG_20171014_180802.jpg

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Na spodní části té plechové přepážky je takový žlábek a v něm je z druhé strany těsnění, které již zpuchřelo. Dělal jsem to před cca 2 lety, staré oškrábal a vlepil nové.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Díky, tak jsem to rozdělal a těsnění jsem se zbavil, nevíte ještě jak se tohle těsnění jmenuje? Hledal jsem na internetu a nemůžu ho nikde najít.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Myslím, že to těsnění se přímo nanáší na ten plech. To zatékání pokud nepřekročí neúnosnou mez jen normální. Nikdy to stoprocentně netěsní, většina vody by ale měla odtéct do podběhu.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    To bych neřekl. Je to takové základní plné pěnové těsnění, kdysi jsem se s ním setkal, ale dnes jsem narazil pouze na samé tvarované a duté. Ono ale na tom moc nezáleží, chce si to vybrat takové, co nějak zapadne do toho žlábku.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dej tam silikon a přitáhni šrouby - stejně jako už si buď opravoval, nebo brzy budeš stahovačku dveří. Ostatně je to stejný typ těsnění - na plech se natáhne housenka čehosi a ono to takto vypění. Časem se ovšem ztratí pružnost, voda začne téct a těsnění hnít.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak jsem tam dal to těsnění na okna a dveře - typ D. Už tam zatéká pouze po kabelech v nejnižším místě odtokového prostoru. Okolo nich dám časem asi silikon.

     

    Dveře jsem naštěstí řešit zatím nemusel.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    • Podobný obsah

      • Od Krtek6
        Prodám nové nepoužité 14" poklice originál na Citigo (myslím, že název je ARIES). Dostal jsem je kdysi jako vánoční dárek, ale do dnešního dne jsem je nepoužil. Nejdou mi nasadit na můj typ plecháčů (zavazí závaží kol). Osobní odběr nebo dobírka
      • Od Beyksson
        Nové nepoužité a zabalené :)
        Na ceně se můžeme domluvit :)
      • Od PTiCA
        Rozhodl jsem si na své Fabii r.v. 2003 s komfortní jednoutkou 443E dodělat komfortní stahování oken pomocí dálkového ovládání a rovnou jsem celý proces nafotnil.
         
        Vycházel jsem z tohoto návodu za který děkuju @Tomas_ek
         
        1) Nejprve jsem musel sehnat kabel pres COM1 port a rozchodit starý počítač který má port COM1 a funguje na něm DOS 6.22.
        Viděl jsem video že to funguje i pod Windows 7 a nějakou bootovací disketou ale ja jsem použil klasický počítač.

         
         
        2) Další krok byl program VDS-PRO přes který se všechno nastavuje. Stáhnout ho můžete zde
         
        3) Vše zapojit, zapnout zapalování a program VDS-PRO 

         
        4) Zde vybrat kanál 46 - Komfortní jednotka

         
        5) Další krok je kanál 11 - Login ve kterém musíte zadat Kod: 19283

         
        6) Ted začíná pravá sranda. Musíme změnit hodnoty v EEPROM
         
        Zde je seznam adres které je potřeba změnit. Jedná se o řídící jednotku + jednotky dveří
         
        Postup je následující:
        Nejprve musíme zjistit původní číslo každé adresy. Vyberte kanál 26 - EEPROM čtení

          Zde zadáme požadovanou adresu. V této ukázce kanál 04361

          Výsledkem je hodnota 138 (tato hodnota se může být u každého auta jiná!!!)

          Z této hodnoty 138 odečteme 8 a výsledek 130 zapíšeme pomocí kanálu 27 - EEPROM Zápis

          Tento postup se stále opakuje u každého kanálu. Jen musíte dávat pozor na přičítání/odčítání hodnoty
        Například u adresy: 16416 byla výchozí hodnota 201 ke které jsem přičetl 16 a výsledná hodnota je: 217
         
        To je vše. Stačí aplikovat tento postup na všechny potřebné adresy a vše funguje jak má. 
         
        Ještě ukázka že vše funguje jak má...
         
        Omlouvám se za horší kvalitu fotek ale počítač má ještě černobílý monitor a né moc dobrý jas.
         
        EDIT: Pokud mate problem s pripojenim k jednotce, vyzkousejte v nastaveni "Baudrate" prepnout na "Try". Diky @JanT

         
         
        Katalog partnerů kteří nabízejí služby v oblasti kódování funkcí
        https://forum.skodahome.cz/forum/476-nabídka-služeb/
      • Od laco mikeš
        Fabka1 couvaci kamera .jak ji zapojim k 2din rádiu z Číny.chci po zářazení spatečky aby se objevíl obraz automaticky?

      • Od multipas
        tak som bol dnes na teste tlmicov. 1,2 40kw, 105 tis km.
        LP 68%, PP 74%, LZ 71 %, PZ 74%
        po tolkych km celkom dobre,ake mate skusenosti s tlmicmi ??
        mato
    ×