Přejít na obsah

Osvětlení odkládací schránky


mls

Doporučené příspěvky

Stejnej problém má OII tak se podívej tam bude to identickej problém. Jinak pokud si sedneš do auta ve tmě tak se po chvíly po vypnutí zapalování světýlko samo vypne tak že nesvítí pořád ale během jízdy jo.Máš několik možností Dát ledku a neřešit to, podlepit samolepící páskou páku spínače a světýlko bude zhasínat o něco dřív nebo koupíš nový světýlko ale počítej s tím že to brzo bude dělat znova zase bude svítit nebo upravíš-ohneš tu pružinu přímo ve světýlku z jedný strany téměř do pravýho úhlu ona totiž spojuje kontakty a rozsvěcí světýlko a tí že jí ohneš změníš mnohem víc úhel ovládací páky která se opírá o dvířka který na tu páku tlačí a hejbou s ní tak aby rozpojila kontakty toho světýlka.Tím docílíš že to bude spínat mnohem dýl až bude kastlík uplně otevřenej a bude tam mezera dva CM pak teprv sepne světlo.Tak to jsem to udělal a funguje to pořád tak jak jsem docílil ohnutím pružiny.Dokonale vidím že světlo zhaslo ještě před úplným zavřením.

Editováno: , autor: acek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trošku nechapu proč to zakladateli vadí... kolik to světlo bere, 5 Wattů?? to je jako bych řešil, že mi svítí podsvětlení radia i když je vyplé... tak prostě svítí no a.. jestli jde o doběr atd.. tak na fabči svítí při denním svícení jen přední dvě žárovky, na feldě svítím celej den 2x 50watt, plus zadní lampy, plus osvětlení spz.. takto už jezdím od dob povinného svícení a nemám s tím problém, altík tam je 70W a baterka vydržela 7 let- akuma.. ted mám bosch silverline... takže je vidět, že fabia má v tomhle rezervu a na nějaké svícení kastlíku bych se asi neřešil.. ale prosti gustu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co když nejezdí denně a těch 10Ah, které 5W sufitka za 24 hodin sežere, mu při startování docela chybí? Máš snad lepší křišťálovou kouli než my ostatní tady, že to tak přesně víš? Já bych se naopak mnohem radši zařídil podle rady Aceka, abych měl jistotu, že tu lucernu budu mít zhasnutou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ekare, hod se do klidu... vychazim z toho co pise acek,l teda že svetylko NESVITI PRI VYPLEM MOTORU... staci si precist reakci uzivatele acek.. silně pochybuju, že to světlo bude svítit při VYPLÉM motoru- klíčku v zapalování, to si snad nemyslíš ani ty, že by byli ve škodovce takoví idioti, že by to tak udělali, protože by to vymlátilo bateku za 4 dny stání v garáži..... to auto je chytřejší než moje babička, vše je přes elektroniku a bez zaplého klíčku nejde ani tachometr...

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spínač je součástí světýlka to musíš vyloupnout z kastlíku na konci je taková páka a na tu nalepíš tu tlustou samolepící pásku.Nebo budeš muset sundat celej kastlík a podívat se jak to funguje když je celý složený a tak líp poznáš kam tu takzvanou podložku z lepící pásky dát.Pokud to máš v záruce tak to hoď na reklamaci nebo to dej někomu kdo to umí.Prozatimní řešení máš žárovku máš venku tak se bát vybití baterky nemusíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko, neomlouvej se, to je dneska naprosto normální - znáš to, šetří se na všem, každej €urocentík z nákladový položky dolů dobrej - hlavně když to zákoš dostatečně brzo nepozná.

Takže se v rámci "inovačního procesu" a "optimalizace nákladů" ojebe zapojení světýlek, u subdodavatele se objedná lacinější komfortka (subdodavatel taky ušetří, sníží se počet montážních operací a počet nakupovaných součástek), která nemá některý obvody osazený a světýlka se zapojí přímo na pojistku - co na tom, že plastový ovládací zobáčky a výstupky na pohyblivých dílech mají určitou toleranci a když "se potkají krajní meze", tak to prostě nefunguje...

Nejdřív se při vývoji auto nacpe všemožnou "komfortní" elektronikou a následně se zjistí, že je to pro masovou výrobu vlastně moc drahý a stačilo by to udělat metodou kus drátu a vypínač. A tak se to zase "downgraduje" (úplně stejně jako se "downsizují" motory), aby se NĚKDE ušetřily 2-3€ - tuhle na palubce na vynechaném ovládacím knoflíku, tamhle pod ní na ušetřeném elektronickém obvůdku, onehde pod kapotou vynecháním (zdánlivě) zbytečného zakrytování kabelů (ať mají kuny co hryzat, že?) - a když se to nasčítá, dá to úsporu klidně až 20-50€ na celkových nákladech NA JEDNO AUTO.

Prodejní cena auta samozřejmě zůstane stejná nebo se sníží jen kosmeticky - kampak se asi ty "ušetřený €ura" zakutálejí...??? A i když fabrika "udělá slevovou akci", stejně to nažene jinak - cenami za "akční balíčky" nebo "pakety", takže ve finále se snad žádné auto skutečně neprodá za inzerovanou cenu - výrobce si svoje od zákoše vytříská vždycky...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle bylo u R soucasti svolavacich akci. Uprava spinace, aby kaslik nesvitil i pri zavreni. Spinac je na levym pantu dvirek kasliku. Dostanes se k nemu zespoda , ale dost blbe. Myslel sem, ze to je uz vychytane. Jak mas stary auto? Pokud nekdy kolem 2006-07, tak by se na to jeste ta servisni akce mohla vztahovat. Stav se s servisu a zeptej se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto je 2007, myslím že se se mnou v servise už nikdo bavit nebude :-) Díky za tip na umístění spínače (na lampičce fakt není, ta je až tak 20cm v kastlíku) při chvilce to rozeberu a zkusím nějak opravit. Ne že by to bylo nějak důležité, ale když to tam je, tak to může fungovat :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...