Přejít na obsah

Traffic Jam Assist


sunosuno

Doporučené příspěvky

  • o 4 měsíce později...

Ne. Mám vypnutý S/S, motor běží,  a po pár vteřinách napíše, pro rozjezd přidejte plyn, nebo něco v tom smyslu.

 

Edit:

Co vlastně myslíš tou automatickou brzdou? AutoHold mám vypnutý

Editováno: , autor: oct
Edit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych měl dotaz ohledně Trafic Jam Assist. Jel jsem v Superbu III s adaptivním tempomatem (bez lane assist). Se zapnutým tempomatem v koloně také popojížděl a zastavoval, když stál déle, bylo potřeba ťuknout do plynu, aby se rozjel.

 

Funkce Trafic Jam Assist by měla být lepší v tom, že kromě plynu a brzdy ovládá i řízení směru volantem. Jenže auto stejně vyžaduje, aby měl řidič ruce na volantu, když na volantu nejsou, po chvíli píše varování. V čem je tedy ta funkce TJA? Například oproti tomu, když mám jen adaptivní tempomat? Ruce na volantu musím mít v obou případech.

Editováno: , autor: Lukas_86
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Pri zapche nie je nutne mat ruky na volante. Auto vypise varovanie, nic viac okrem varovania sa vsak neudeje. V podstate nemusim mat vobec ruky na volante a autom sa takto mozem posuvat donekonecna. 

 

Co je neprijemne, je interval kedy sa auto rozbehne. Automaticke rozbehnutie funguje len pripade, ak auto stoji cca 5 sekund. Po tomto case je nutne stlacit plynovy pedal. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pockej... to fakt funguje tak, ze v zacpe (cili do tech cca 60 km h tusim) to jen pisemne prudi , ale jinak nic?

 

to vyzkousim... nemel jsem odvahu to nwchat dojit az za hranu :)

 

jinak jsem si vsiml jedne veci ... kdyz prede mnou je auto, tak line assist funguje mnohem spolehliveji (hlavne v kolonach) , nez kdyz pred mnou auto neni.

 

mam podezreni, ze dokaze vyhodnocovat primo pohyb auta prede mnou vyhodnocovat i do stran.

 

dneska v kolone line assist zustal aktivovany, i kdyz siroko daleko nebyla na silnici zadna cara.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

15 hours ago, Tragedie_v_JZD said:

Pockej... to fakt funguje tak, ze v zacpe (cili do tech cca 60 km h tusim) to jen pisemne prudi , ale jinak nic?

 

Nad 65km se tomu rika Lane Assist.

Pokud jedes mene (0-65), mas aktivni ACC, mas DSG, tak je to Traffic Jam Assist

Pokud se nevenujes rizeni (po nekolika vyzvach), tak auto zacne zpomalovat a zastavi => Emergency Assist

 

U Traffic Jam opravdu dojede do 0km/h a pokud se do 5s kolona rozjede, tak se rozjede i auto samo, jinak chce abys slapl na plyn nebo pritahl packu ACC, pak se auto rozjede. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak pustim volant pri normalnej rychlosti, tak sa po nejakom case zobrazi upozornenie. Ked nechytim volant do nejakeho casu, auto pribrzdi. Pokial ani po pribrzdeni nechytim volant, tak by auto zastavilo. Pod normalnou rychlostou myslim 30 km/h a viac.

 

Pokial vsak rychlost klesne pod urcite km/h, tak sa upozornenie automaticky vypne. V pomalej zapche  (15 sekund idem, potom 30 sekund stojim, atd) nie je nutne mat ruky na volante. Objavi sa upozornenie, po urcitom case vsak zmizne.

 

Nikdy som neskusal ci auto zastane ak by som isiel 5 minut 10-20 km/s . Vzdy som to skusal v zapche, kde bola kombinacia ze som x sekund stal a x sekund som isiel. V podstate by sa takto dalo ist donekonecna bez volantu. Auto normalne zabaca a prisposobuje sa rychlosti auta predomnou.

 

Vidiet to je na tomto videiu:

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypne Lane Assisst myslis, ze je ikona oranzova a dale v kolone nepopojizdi?

Dneska jsem to zkousel a i pri pomale jizde je fungovalo.

 

k automatickemu rozjezdu - 3s potvrzuji, sledoval jsem to, do 3s stani se auto rozjelo samo, jinak chtelo potvrdit rozjed plynem jebo packou acc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Na používanie ACC si dávajte pozor. Najazdil som s autom 11 000 km za 4 mesiace, ACC fungovalo spoľahlivo aj v kolónach, no pred pár dňami v mestskej kolóne spôsobilo nehodu. Všetko fungovalo ako malo, kolóna sa pohybovala rýchlosťou 5 - 35 km/h, autá predo mnou spomalovali, spomalovalo aj moje auto, no zrazu pridalo plný plyn a nehoda bola na svete (auto sa začalo tváriť že je prázdna cesta). Poviete si, že zodpovedný za auto je šofér, no keď idete v kolóne ktorá sa vlečie 5 km/h, odstup od auta pred Vami je okolo 5 metrov a ak auto pridá plný plyn tak na reakciu máte niečo vyše sekundy (za tú sekundu si ani nestihnete uvedomiť čo sa to vlastne deje keď Vás z ničoho nič zatlačí do sedadla) 

 

Zaujímavé je, že nezasiahol ani Front assist. Škoda sa mi zatiaľ k tomu nevyjadrila. Identický problém som našiel aj na zahraničných fórach tak si dávajte pozor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je rozhodně nepříjemné a bezesporu znepokojující, že k něčemu takovému může dojít. Ale ani taková TESLA není úplně bez chyb a čas od času nějaký podobný případ vyjde najevo, a to se bavíme o úplně jiné kategorii aut.

 

Spíš by mě zajímalo, co jsi na tom zkoušel reklamovat a jaký očekáváš výsledek. V autě je nějaké černá skříňka, ze které by šlo prokoazatelně vyčíst, že sellhali asistenti? Ukládá se to někam třeba v diagnostice? Podstoupil jsi toto se svým autem a máš v ruce něco, čím můžeš argumentovat a dovolávat se jistého odškodnění?

 

Docela by mě to zajímalo.

Editováno: , autor: BirK
Korektura
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...