Jump to content

Recommended Posts

Po aktualizaci appky včera večer si to s autem povídalo. Při dnešní jízdě sice přišla hláška o opuštění oblasti, ale jinak se s autem nelze spojit - vidím stejné screeny jako ostatní. To nebude aplikací, ale zase nějakým globálním problémem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto mi to načte, nicméně při požadavku na načtení dat to končí s chybou a nově (v nové verzi apky) je tam hláška, že na problému pracují a pokud problémy přetrvávají mám informovat infolinku. Takže posun :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

už jede aplikace v mobilu (android) i na webu, musel jsem ale znovu provést registraci ve vozidle, data zůstala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně jede appka také na iOS. Nicméně webovky stále error. To ale řeším už týden s podporou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslel jsem ,že jsem si koupil octavii!  Po odebrání vozu jsem znovu přidal vůz a misto octavie je to superb ale podoba sedí. Oznámení o opuštění chodí jen když si aplikaci nebo email otevřu. Řeším to již rok s podporou i v servisu jsem byl dvakrát. Zřejmě někomu to funguje bez potíží a s někým  si nevědí rady!! Uz na to nemám nervy.

Screenshot_20200120-082149_KODA Connect.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně, asi sis v nastavení nechtěně pustil prediktivní funkci, zatím tedy jen ve v beta fázi. :))

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Funguje vám vyhledávání zvláštních cílu přímo z vozu?

Mám na mysli - Menu - Škoda Connect - Zvláštní cíle - Hledat (používá se vyhledávač Googlu)

Řeším tento problém stále s podporou, ale stále zřejmě nechápou, co po nich chci.

Přes aplikaci ŠC v telefonu však toto zadávání funguje bezchybně, takže mě napadla možnost, zda-li není špatný HW. V mém případě Amundsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslis tak,ze zadam napr:Zamek Lednice a ze mi ho infoteinment vyhlada?Ano,mne to funguje aj v aute,aj cez apku.Ale v Superbe/Columbus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyto pokusy jsem zkusil jako první. Vše ostatní funguje bez problémů - benzinky, restaurace atp.. Vyhledávání zvláštních cílů skrz Google bohužel hlásí “nedostupné”.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta byla až někdy od 04/2017, já mám 02/2017 a tam zeměkoule ještě nebyla. U mě je buď WiFi ikona (hotspot) nebo klasický zobrazený signál s daty.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha. U mě si to žije vlastním životem. Když to nepotřebuji, tak jde a naopak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 3 hodinami, LukášCBR napsal:

Tyto pokusy jsem zkusil jako první. Vše ostatní funguje bez problémů - benzinky, restaurace atp.. Vyhledávání zvláštních cílů skrz Google bohužel hlásí “nedostupné”.

 

Nevím jak Amundsen, ale v Columbusu to dělám trochu jinak a to přímo v menu navigace, dám normálně nový cíl, tam napíšu např onen Zámek Lednice, vpravo vyberu že má hledat Zvláštní cíle online, vedle zadávacího řádku kam píšu co hledám se pak objeví logo Google, na něj kliknu a po chvilce to vyhledá cíl, nebo více cílů označených A, B, C vedle mapy, vyberu ten který chci a mám zvláštní cíl i s podrobnostmi, např otvírací doba, nebo telefon, fotky atp., tak jak je to v Google ... ale jak píši, nevím, zda toto takto umí i Amundsen.

  • Like 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

[mention=118093]jaroslav75[/mention] Ano, obdobně to lze i na Amundsenu.

 

Dovolil jsem si nahrát na YT video, které vysvětlí můj problém.

 

 

 https://youtu.be/InmVkAxocqM

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do nastavení Škoda Connect v autě ses předpokládám díval   zda je ta sluzba uvedena jako aktivní, pokud je pak jeste tovární nastavení V Amunsenu, jen toho Škoda Connect a pokud není aktivní, tak jen Škodovka, problém s licencí. Toť můj názor na věc.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano, vše je aktivní a řádně zaplaceno. S podporou to řeším, snaží se být vstřícní, tak věřím, že se to už konečně nějak pohne. Každopádně díky za postřeh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...