yanc12 Vloženo 22. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2017 Ahojte, mam motor 1.6 75kW BSE a zacal mat vysoku spotrebu oleja a pri vyssich otackach aj dost dymi. Na nete som sa docital, ze to mozu byt gufera ventilov alebo piestne kruzka. Kedze som nespozoroval ubytok vykonu, tak predpokladam, ze kruzka budu dobre a zle budu len tie gufera. Tiez som sa na nete docital, ze vymena sa da uskutocnit dvoma sposobmi: 1 ide dole cela hlava - plus ofrezovanie hlavy, vymena tesnenia a nasledne sa vymenia gufera. 2 hlava ostane na motore a vymenia sa len gufera - net je plny navodov a postupov ako sa to ma urobit. Zaujimalo by ma ci ste uz niekto menili gufera a ako ste postupovali. Ja osobne by som volil variantu c.2 pretoze je o poriadny kus lacnejsia ako ta prva, akurat sa musi rozobrat vacka a rozvody(to sa sice musia aj v tom prvom postupe ale to by som dal robit do servisu kvoli tomu frezovaniu hlavy) ale potreboval by som poradit ako spravne nastavit rozvody. Hlavne by som potreboval vediet, ako ich nastavim ked sa bude tocit klukovkou aby som pridrzal ventili ked sa budu menit gufera(kedze nemam kompresor, pomohol by som si spagatom). Lebo pri vymene rozvodoveho remena je dolezite aby sa nic nepohlo ale pri vymene gufier budem potrebovat tocit klukovkou a cely system sa rozhasi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 22. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2017 Asi bys měl nechat nejdřív změřit tlaky na válcích ( právě kvůli těm koužkům), jestli se nemýlím. Pak bych se rozhodl. jestli hlava dolu nebo ne. Nepíšeš , kdy se dělalo těsnění pod hlavou, kolik má motor najeto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yanc12 Vloženo 22. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2017 Motor bude mat co chvila 160 000km. V a 155 000 sa menili rozvody a hydrostely (snad je to presny termin). Tesnenie neviem ci je povodne alebo sa niekedy menilo. Auto mam zhruba dva roky a ked som ho kupoval malo 140 000km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 23. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2017 (editace) Silné pochybujem že to bude len ventilmi. Ja mám ten istý motor a 257tkm tuky tuky v pohode . Editováno: 23. Říjen 2017, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yanc12 Vloženo 24. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. Říjen 2017 V priebehu tyzdna pojdem na meranie kompresie a uvidim ci su to tie kruzka na valcoch alebo gufera ventilov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 25. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2017 Daj vedieť ako si dopadol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yanc12 Vloženo 26. Říjen 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Říjen 2017 Rozpraval som sa s viacerymi mechanikmi a vraveli ze to budu gufera ventilov a bolo by zbytocne merat tlaky. Prikladam fotku sviecky lebo neviem co si mam o tom mysliet. Jeden mechanik povedal, ze je to ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 27. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2017 Nechce sa im merať je tam prístup ako k peniazom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yanc12 Vloženo 24. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2017 Dnes sa mi vratilo auto zo sevisu. Robila sa komplet hlava, nove gufera, vybrus ventilov, zarovnanie hlavy, nove voditka ventilov, kompletne vycistena, vsade nove tesnenia. Vymeneny olej a filter. Odrazu som dal vymenit aj termostat a obe lambdy sondy. Cena cca 550€. Som zvedavy ci to pomohlo a urcite dam vediet aky malo vplyv na spotrebu oleja tato oprava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yanc12 Vloženo 25. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2017 Dnes som sa previezol autom cca 40 km a pri parkovani som si vsimol ze auto stale dost vyrazne dymi. Inak pri vymene lambda sond staci zmazat chybu cez vag alebi je potrebne aktualizovat riadiacu jednotku v servise? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romix95 Vloženo 26. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2017 (editace) No jo klasika, hodně lidí udělá jen hlavu a pak lituje protože se nic nezmění a dělá se to znovu... lepší je udělat vše a je klídek, tedy i kroužky, když je palice dole stačí už jen shodit vanu, povolit ojnice, vyhodit písty, vyměnit kroužky, prostě už jen taková třešnička na dortu, brnkačka za pár korun navíc... lepší než to pak rozdělávat znovu když kroužky stojí pár korun a výměna je jednoduchá. Navíc 1.6 je známá tím že žere právě přes kroužky, pokud to má málo najeto a žere olej jsou většinou totálně zapečené karbonem kvůli dlouhému intervalu výměny nebo nekvalitnímu oleji, než že by byly opotřebené. Na výkonu se to nějak nepozná protože tlaky jsou většinou ok, ale stírací kroužky neplní svou funkci... Po výměně sond stačí smazat chyby, ale můžou se smazat i adaptace ale není to nutný. Editováno: 26. Listopad 2017, autor: Romix95 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yanc12 Vloženo 27. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 27. Listopad 2017 Tak som to dal na diagnostiku a vypisalo mi to chybu P0136 a P0140. Neviete co ich moze vyhadzovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romix95 Vloženo 27. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2017 Lambda sonda, první chyba nízké napětí druhá bez aktivity (sonda za katem) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 27. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2017 S tými lambdami co sa trápiš však im to zavez do servisu predsa nie ? Hádam máš záruku na to čo robili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yanc12 Vloženo 28. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2017 S tymi lambdami je to trosku komplikovane, kamarat s diagnistikou mi povedal, ze lambda za katom je zla. Tak som kupil obidve a vymenil som si ich sam. Takze chyba bola asi niekde inde a nie v labdach. Cwz vikend skusim prepipat kable ci nahodou nie su prehnite. Potom uz jedine riadiaca jednotka bude asi zla. Kamarat mi spominal, ze sa chodi riadiaca jednotka preflashovavat(zevraj bola aj nejaka zvolavacka na to) mozno by ti vyriesilo moj problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stukator Vloženo 28. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2017 (editace) Zmeraj aké napätie ti ide na lambdu a či vôbec ide je to v DP popísané. A tie káble keď budeš presvedčivosť najlepšie pod záťažou lebo digitálny multimeter ti ukáže v poriadku kábel ktorý je zhnity . Editováno: 28. Listopad 2017, autor: stukator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yanc12 Vloženo 28. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 28. Listopad 2017 Mozem ta poprosit keby si mi poslal schemu k tym LS, hlavne kde mam ake hodnoty namerat a kde sa nachadza riadiaca jednotka motora(myslim ze by sa mohla nachadzat pod celnym sklom). Kde sa nachadza rele LS a na akej pozicii najdem poistku. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yanc12 Vloženo 3. Prosinec 2017 Autor Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2017 (editace) Mozem ta poprosit keby si mi poslal schemu k tym LS, hlavne kde mam ake hodnoty namerat a kde sa nachadza riadiaca jednotka motora(myslim ze by sa mohla nachadzat pod celnym sklom). Kde sa nachadza rele LS a na akej pozicii najdem poistku. Dakujem Pri merani LS som si vsimol, ze na koncovke je odlomena poistka. Tak som to stiahol zdrhovackou. Pri merani som nameral medzi 3. a 4. pinom 0.41v, takze kabelaz by mala byt ok. V pondelok dam premazat chyby a uvidim ci sa problem odstranil. Update: Problem bol v tej koncovke, dokonca kontrolka po case zhasla sama(pre pokoj v dusi som bol aj tak na vagu a vymazali sme pamet). LS funguju tak ako maju aj ked sa mi zda, ze auto ma trosku vyssiu spotrebu cca o liter, ale to moze byt aj zimnymi gumami. A co sa tyka spotreby oleja, tak sa budu menit stieracie kruzka. Editováno: 7. Prosinec 2017, autor: yanc12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.