Jump to content

Spotřeba paliva 1.0TSI


Lupen_cz

Recommended Posts

Vzhledem k tomu, že jsem mile překvapen spotřebou u své nové Flll, chtěl bych porovnat svou spotřebu i s ostatními majiteli 1.0TSI. Za měsíc jsem ujel něco málo přes 3000 km a u posledního tankování již klesla spotřeba na 4,8 (830+km nájezd na nádrž) z prvotních 5,4 l/100km. Pokud by to takto pokračovalo dále, budu spokojen ještě více :-). Skutečná spotřeba se ale u mého vozu liší od pp až o 0,2 l/100km (pp ukazuje méně). Tak by bylo vhodné uvádět jak byla spotřeba zjištěna (výpočtem z tankování, nebo z pp). Vhodné bude i uvádět výkon (70 popř.81Kw), převodovku (M popř.A) a na jakém typu vozovky auto nejčatěji provozujete.

Mé současné měření:

70Kw, 5°M, HB, benzín klasika 95 + Vif, najeto 3400 km - 30%město, 50%okresky, 20%dálnice

4,8 l/100 poslední takkovaní, průměr 5,05 l/100 (dle pp o 0,1 až 0,2 l/100km méně)

Více zde

Link to comment
Share on other sites

Ja mam Combi, 81kW, 6kvalt M, do benzinu som pridal tiez VIF... zatial som nabehal neakych 1200km... prva odjazdena nadrz za 5,41... presne ako ty :-) PP mi ukazoval presne 5,4... takze s tymto som nadmieru spokojny ako ukazuje... dlhodobu mi ukazuje 5,5... Predajca vravel ze to bude klesat, no uvidime :-) aj tak pocitam celorocny priemer 5,5... Jazdim prevazne kratke trasy 8km dediny a mesto do prace... 2-3 krat 20km svokrovci a 1-2 krat mesacne 50km rodicia... takze moja skladba ciest je cca 60%mesto a 40% okresky... u mna je dialnica zanedbatelna polozka... rocne tak 2-3x po 200km.

 

Link to comment
Share on other sites

Zdravim mam Combi 70kw  5kvalt,najazdenych 2700km. Jazdim 60% mesto, 40% okresky, len dost mi kazi spotrebu dochadzanie do prace cca 3km co sa ani poriadne motor neohreje hlavne teraz ked je chladno.Dlhodobu spotrebu mam 5,9.Tankujem na shell Fuel Save bez pridania Vif ..

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Mam nabehanych malo do 5000 km. Ako sa nam oteplilo, 15stky plechace obute na zimnych gumach... spotreba krasne ide dole... vcera som na okreskach na tempomate spravil cca 60km trasu za 4,4l/100km. A to som isiel cez Nitru okolo 16:30 a stal som v zapchach. Tak uvidime co spravi prezutie na 16stky alu disky, teplo a neaky ten zabeh a nabeh...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

No jak říkám nejsem profík natož automechanik, ale nevlastní brácha ano. Když jsem se sním bavil na tohle téma řekl mi že to nemá smysl, mluvil něco o tom, že to je jen o míře nebo teplotě spalování nebo tak podobně. Ale jak říkám nerozumím tomu a jen vyjadřuji svůj názor. Můžeš se do motoru lít cokoli, ale pokud s tím člověk jezdí jako dobytek tak to stejně nepomůže ... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Tak to je skvělé, že si dorazil :D.

Myslel jsem si, že když vyhodíš takové tvrzení, že to máš něčím podložené.

Možná bude vhodné, když si o tom něco načteš než budeš něco takového tvrdit.

Jsou zveřejněny testy, kde je jasně vidět přínos, to je myslím víc, než pouhé tvrzení na základě ničeho.

 

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Doufám že jakhle budeš jezdit s ViFem to budeš mit meně osadu na ventilech a pistech :) To se týka takže premiového benzinu od Shellky :) . Kdy tankuješ v-power to nemusiš davat ViF-u . Teto benzin už to má v sebe.

Link to comment
Share on other sites

před 56 minutami, JendaII napsal:

Ahoj, nejsem tak znalý...takže pokud budu tankovat do tohoto motoru Shell 95 nitro nebo Shell 100 racing, tak nemusím přidávat VIF? A nevadí když budu jezdit od začátku-záběh motoru na Shell 100 ??? 

Jaký význam má utrácet za prémiové (již více aditivované) palivo a pak do něj nalít další aditiva? Právě čistící složky jsou největší výhodou prémiových paliv.

Link to comment
Share on other sites

Twisted - díky. Mě šlo spíše o to zda je lepší tankovat obyčejný benzín a dolívat aditiva a nebo rovnou kupovat ten lepší benzín. Dále mi jde hlavně o to zda ten 100 oct. nevadí - neublíží pokud ho budu tankovat hned od začátku - v záběhu, když píšou že mám lít do něj 95. Je to moje první úplně nové auto a nerad bych něco po..al hned od začátku. Na další nový auto budu mít až za dalších 10 let:unsure:

Link to comment
Share on other sites

V návodu máš postoj Škodovky na aditiva.

20876291-CDCA-44CB-8805-B82B73797C13.thumb.png.ed4f0d89d66048b37b4406116ce3f652.png

Někdo lije VIF popřípadě prémiová paliva hned od začátku co auto opustilo autosalon a ještě se nikomu s motorem i výfukovým systémem nic nestalo. 

 

Prémiová 100 oktanová paliva jak už bylo řečeno neobsahují biosložku, takže je lepší používat spíš prémiové palivo než “obyč” benzín s VIFem. VIF má výhody jen ekonomické oproti 100oktanu. 

Link to comment
Share on other sites

před 35 minutami, Martab napsal:

A ikdyby to bylo jen placebo, tak ten VIF není zas tak drahý, aby se to nedalo zkousnout, člověk utratí víc peněz za větší hlouposti co ničemu nepomůžou 100% :) 

To zalezi, kolik toho projezdis. Ja uz se blizim k 200 tankovani a priplacet jeste 3-4Kc za premiova plaiva + dalsich x za VIF, kdyz motor je staveny na klasickou 95ku, kterou tam imho lije 90% uzivatelu... zbytecny luxus. To me spis driv nekdo nabori, nez ze se mi motor zanese karbonem. 

Pro nekoho, kdo jezdi fakt za pet na sto, za rok da min jak 10tis a auto je pro nej prvni a posledni, tak to smysl ma.

Chvili jsem jsem ze zacatku jezdil na 98ku a zadny rozdil ve spotrebe ani vykonu jsem nepozoroval. Jen vyssi sumu na uctence... 

  • Pozitivní 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...