Přejít na obsah

Vrzani od predni napravy


PetrKV

Doporučené příspěvky

Ahoj, 

je zde někdo, kdo má reálnou zkušenost s výměnou zadních vrzajících silentbloků na předních ramenech za některou z "audi verzí" viz seznam dále ?

 

1. OEM 5Q0407183E - velké otvory, vrzající

2. Audi S3 5Q0407183F - malé otvory, údajně také mohou začít vrzat, avšak stále méně, než originál

3. Audi RS3 81A407183 – otvory stejné jako u S3 verze, měla by být tvrdší guma, také mohou časem začít vrzat, avšak stále méně, než originál
4. Audi TTS 8S0407183B - Plný odlitek, bez otvorů, nejtvrdší možnost, vrzání by mělo být definitivně a jednou pro vždy eliminováno

 

Mé dotazy:

  1. Začaly někomu verze s menšími otvory, tedy 5Q0407183F či 81A407183, časem vrzat podobně jako originál 5Q0407183E ?
  2. Změna tuhosti podvozku při použití některého z uvedených alternativních řešení? Mám na mysli hlavně zvýšení přenosu vibrací od podvozku a s tím spojené snížení komfortu? Všechny Audi silentbloky jsou tužší, TTS verze z logiky věci nejtužší, nicméně S3 2.0tdi je ze všech uvedených vozů nejtěžší, tedy by vyšší váha mohla kompenzovat tuhost silentbloku. Pochopitelně každá z možností, nakonec I OEM verze, bude bezprostředně po výměně tužší, než původní unavené originály s nájezdem 150k+, jde mi o to, zda někdo nezaznamenal při použití některé Audi verze tak drastické snížení komfortu, že by výměnu na tyto tužší verze nedoporučil.
Editováno: , autor: dinobijec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj treba 5Q0407183L. 

Náhrada za E. 

Pri ostatných je veľké riziko vibrácií hlavne pri DSG. 

O tvrdosti nepíšem ale poriesis vŕzganie a budeš riešiť vibrácie? 

Treba Lkove na rok dva máš pokoj potom mazať. 

Editováno: , autor: dfga
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 10. 2022 na 0:58, midlan napsal:

Superb má vpředu rozchod kol 1584mm vs Audi TTRS má 1564mm. Nevznikne tam pak pozitivní odklon kol v geometrii? Protože nápravnice by u všech MQB vozidel měla být stejná, tak bych řekl, že Audi musí mít kratší ramena. Nebo pro větší rozchod má Superb jiné těhlice?

By zaujímalo aj mna

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Ahoj, tak sme prelisovali silenty. 

Všetky 4ks za origo. 

Zadne index L (tvrdé nechcem). 

Po 145 000km staré boli total KO, zasrate od vazeliny. 

Hneď po výmene výrazne zlepšenie komfortu na menších nerovnostiach. 

Predtým to buchalo vkuse. 

Vŕzganie odstránené. 

Menili sme aj silentblok DSG takže napravnica nešla dole, len sme zdvihli DSG. 

Co som si všimol, že auto je stabilnejšie pri rýchlosti nad 100km/h (neplava). 

Neveril by som, že silenty tak zlepšia komfort, každý tu písal, že zbytočne meniť, že okrem vrzgania s nimi nie je problém, no očividne je. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Nevadí to ničomu. 

Osobne by som dal L, s tým Audi to je tvrdé. 

Auto po výmene pocitovo vo volante ako nové, vo vetre neplava a hlavne menšie nerovnosti nebuchaju už konečne. 

Ľutujem, že som to nevymenil skôr. 

V origo servise vždy vraveli, že sú ako nové, ale auto na každej malej nerovnosti trieskalo. 

Tlmiče, capy, tyčky všetko bez vôle. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

DSG , ja som v manuáli nešiel ani nepamätám .. ide to pekne , detto ja mám na OII skoro plné a super , riadenie pevnejšie okolo stredu , bál som sa diskomfortu ale vyskúšal som to inde na inom aute a dal nakoniec aj sebe 

 

tie origoše sú po 50tis km väčšinou vydraté že to v zákrute ťahá za volant a vrzgajú čo by tieto teoreticky nemuseli ... ja som ich ani nemazal  

Editováno: , autor: suri.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je tu někdo okolo Prahy co by byl ochoten vyměnit ty silentbloky? Ve škodovce mi bylo řečeno, že do toho nepůjdou, ale vymění celý dílje tu někdo okolo Prahy co by byl ochoten vyměnit ty silentbloky? Ve škodovce mi bylo řečeno, že do toho nepůjdou, ale vymění celý díl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

suri - je lepší pustit dolů nápravnici, nebo vyheverovat/odtlačit dopředu motor? Koukal jsem, že levé rameno nepůjde vyndat, neb tam krásně zavází převodovka a nepůjde vytáhnout šroub z předního silentbloku? Měníš i ty přední silenbloky? Často čtu, že ty bývají ok, tak nevím, zda je nechat, nebo také vyměnit, když už to budu mít dole, navíc určitě půjdou blbě nalisovat bez lisu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

ja tie origo vechte nedávam už dávno , na kolesách viac ako R17 je to katastrofa ako to ťahá za volant už po pár km ... ale majitelia to neriešia , kopa áut KO tlmiče , hlavne tie SIII čo plávajú ako starý gauč tých tu jazdí ...  vytečené DCC , vyťahané silenbloky ale hlavne mám superba 

 

prakticky všetky 2019 roky sú vytrhnuté gumy od kovu na silenblokoch , sadnem do auta a idem skoro na istotu , aj tie čo boli menené v 2019 sú KO nie len prvovýrobné ... som sadol do svojho a čo myslíš , po 5km som vedel že sú KO ... 77tis km  toro su moje , to modre je OCT4 2021 50tis km tolko k tomu 

20231010_180257.jpg

20231011_102654.jpg

20231011_121236.jpg

20231011_121239.jpg

20231011_121241.jpg

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...