Jump to content

Recommended Posts

Zdravím,

 

máte někdo podobnou zkušenost s vadnými chromovanými lištami okolo bočních oken auta? Konkrétně u jednoho z našich Superbů III došlo k tomu, že chrom na lištách zbělel a zmatněl. Dali jsme to reklamovat, ale bylo nám v servisu řečeno (údajně po konzultaci s výrobním závodem), že jsme si to způsobili sami, resp. že nám to způsobila myčka nějakým agresivním chemickým přípravkem. Zajímavý na tom je, že je to pouze u některých dílů lišty, tedy některé díly jsou ok, některé jsou zmatněné. Pokud by tvrzení servisu mělo být pravdivé, pak by to asi znamenalo, že myčka použila příslušný čistící přípravek pouze na určitý díl lišty, ale ostatních se "nedotkla". Nevím, jak si jejich odůvodnění mám vykládat. Samozřejmě mi to přijde jako totální blbost. Co si o to myslíte?

Vadna lista 1.jpg

Vadna lista 2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajel bych do té myčky se poptat pro jistotu, jinak jak říkáš, to by ta myčka musela mít "selektivní mytí" = řekl bych, že je blbost, co říká servis. Nezkoušel jsi sám nějaký přípravek spíše ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 14 hodinami, Shaarky napsal:

Zajel bych do té myčky se poptat pro jistotu, jinak jak říkáš, to by ta myčka musela mít "selektivní mytí" = řekl bych, že je blbost, co říká servis. Nezkoušel jsi sám nějaký přípravek spíše ?

 

Auto jezdilo do myčky, kam jezdí i i naše O3 s chromovanými lištami, a u tohoto vozu se nikdy nic neprojevilo. Ani žádný přípravek jsme na lištu nedávali.  Kdyby ale vada nebyla takto jasně ohraničená dílem lišty, tak bych to ještě pochopil. Ale takto mi to přijde zjevné, že jde o nějakou výrobní vadu. A to nám ze servisu ještě tvrdili (mimo záznam), že výrobní postup těchto poškozených lišt je jiný, než u ostatních. Jako že snad tento jiný postup odůvodňuje odlišné vlastnosti této konkrétní lišty, nebo já jevím, jak tento blábol mám chápat. Btw, pro zajímavost jde o servis Porsche Prosek v Praze.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je třeba to chápat tak, že kvalita dílů je špatná a Škoda Auto má jako jediné řešení, zdržovat, protahovat, neměnit a vymlouvat se. Prostě dělat vše proto, aby zákazník nakonec sám vše vzdal. Vím o pár případech, kdy byl vůz vrácen a o jednom kdy firma Škoda Auto musí uhradit i ušlý zisk. Víc takovýchto případů a situace se bude řešit jinak.

 

Řešení technického servisního centra ve velké většině nemají nic společného s potřebou řešit problém, ale jen nějak vše odpálkovat a tvrdit, že chyba je někde jinde.

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě měnili těsnění na levých a přelepovali na pravých předních dveřích, protože se posouvalo. Technik koukl na lišty a konstatoval, že jsou v předu odstate nebo co, a ze se meni taky. Pak jsem ani vlastně nekoumal jestli jsou fakt vyměněné. Podle mě je to na výměnu. S kvalitou, teda spíš nekvalitou dílů souhlasim. Je to SMUTNÉ. Pověst si ŠA pokazí rychle. Získat ji pak ještě někdy zpět bude obtížné a určitě dražší než co na nás teď vydělají. Ale to už tam tihleti nyní klepoucí si na prsa a rádoby manageri dávno nebudou. Jedou trochu podle hesla “po nás potopa”. 

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky za reakce. No, poté jsme poslali oficiální stížnostní dopis do servisu, tak nám přišla odpověď, že sice trvají na svém, ale že nám to z důvodu "dobrých vztahů" opraví, nicméně si zaplatíme náklady na práci za 1122,- Kč s DPH. I když jsem přesvědčený, že je to jednoznačně výrobní vada a mělo by to být řešeno bez keců v rámci reklamace, tak se asi nakonec vyplatí i tohle zaplatit, než trávit čas a energii tímhle ubohým sporem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gratuluji k úspěchu, ale bohužel tohle je přesně ukázka toho, v co oni doufají. Kdybys na ně opět uhodil, že další krok bude soudní znalec tak neplatíš nic.

 

Chrom v zadní části na zadních dveří má vždy jiný povrch než ostatní chromy a nikoho to nezajímá(nemluvě o tom podivném spojení na obou koncích).

 

Chrom paket je provedením snad to nejhorší co jsem kdy na autě viděl. Na předním nárazníku jsou spoje provedeny ve stylu vietnamské rádio z 90 let.

 

Kdy zase Škoda Auto začne vyrábět vlajkovou loď s tím co k tomu patří a vyhází tyhle šunty?

 

Pak už opravdu začínám chápat lidi, že kupují i jiné značky(i ty z Nošovic), protože jsou levnější....šunt jako šunt a když to vydrží stejně, tak co řešit. 

Edited by ferda25
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferdo25, potvrdila se tvá slova. Díky za nakopnutí, byl jsem moc měkkej. Napsal jsem jim pak něco v tom smyslu, že je jejich návrh nedostačující a že si to můžeme vysvětlovat u soudu. No a přišla odpověd, že vadné lišty odstraní bezplatně... Takže se na ně musí drsně a nenechat se... 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hezky. :clap:gratuluji. Je videt, ze zavady maji reseni, jako kdyz se reklamuje jakekoli jine zbozi. Jen s tim delaji drahoty a zkouseji co si zakaznik da libit. Diky za popis reklamace az dokonce. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám ten stejný problém na obou lištách na zadní straně. V servisu mě řekli, že je to myčkou. Řekl jsem jim, že je to nesmysl a proč to teda není na všech lištách. Následně technik donesl nějaký přípravek a začal to leštit. Po 2 týdnech se to objevilo znovu. Budu teda řešit dopisem přímo na servis. Díky za info :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim. Mam ten isty problem na octavii r.v. 2017. Mam kombi a mne sa urobil ten mliecny povrch na listach okolo poslednych okien, kufrovych na jednej aj na druhej strane. Bol som to reklamovat a odpoved presne taka ista ze som pouzil agresivne cistiece prostriedky, jednoducho sposobil som si to sam. Co mam robit. Ako ich donutit vymenit to. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovolím si také reagovat ohledně okenních lišt. Podobně zmatněné jsem měl letos na půjčeném Karoqu a dle vyjádření prodejce je chyba na straně dodavatele dílu (a to nejen pro Karoq), ví se o tom, tedy pokud vás někdo odpálkuje v autorizáku je nesolidní. U zadního bočního okna bývají zpravidla Ok - jiný výrobce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By cosby
      Nabízím:
      Pneuservisní práce autoservisní práce plnění klimatizací geometrie podvozku.  
      Rozšířená diagnostika vozů Škoda, VW, Audi, Seat
      výpis chybových hlášení kódování jednotek kontrola funkčnosti turbodmychadel, váhy vzduchů on-line měřením
      Mimo koncernových vozů Vám můžeme nabídnout i pc diagnostiku ostatních evropských, japonských a asijských vozů.
      Opravy, aktualizace, odblokování obrazu u navigací Columbus/RNS510 vč nejnovějších modelů OIII, Superb III, Discovery.
       
      Lokalita - Kopřivnice - Severní Morava
      http://www.mcpneu.cz
      https://mcaservis.webnode.cz
       
       
       
    • By michal2009
      Ahoj,
       
      jako partner nabízím následující službu pro klub:
       
      KUPUJETE OJETÝ AUTOMOBIL? Pak vám s prověřením rád pomůžu (autobazary, soukromníci, dovozy apod.). 
      Prohlídka obsahuje:
      - základní prověření před samotným výjezdem
      - na místě např. zkontroluji, jestli bylo auto bourené či lakované, technický stav (podvozek, motor), diagnostika (chyby, nájezd km, stav vstřikovacího systému, DPF atd.), zkušební jízdu atd. a na základě těchto poznatků vám sdělím skutečný stav vozu a v případě zájmu o automobil pomůžu domluvit lepší cenu v návaznosti na zjištěné chyby.
      Takto se cena usmlouvá nejlépe = v 90% případů mě zaplatí prodávající ojetého auta, ne vy, jako kupující! Díky těmto službám budete vědět, co kupujete.
       
      Cena prověření se pohybuje od 1.500,- Kč až 3.000,- Kč bez DPH. Jsem plátce DPH.
      Při využití této služby zároveň nabízím prvotní servis (oleje, filtry, příp. rozvody). Ostatním auta NEservisuji!
       
      Pro více info prosím SZ 
    • By Dominikk19
      Ahoj všem,
       
      Mám jednoduchý dotaz. Pokud opravu ( servis ) provadí autorizovaný servis, tak mám nějakou záruku ?
       
      Například, když si nechám udělat nové rozvody a něco se stane a budou moci za to rozvody zodpovídá za to servis, když se to stane třeba půl roku po výměně ? Nebo brzdy apod.
       
      Děkuji.
    • By miklisek
      Mám v plánu dát na RAPIDa lišty do spodní částí dveří, podobně jako to má třeba SUPERB SPORT LINE. Nelíbí se mě totiž klasická fólie bývalého STYLE paketu, která má dva proužky, nechce se mi ani dávat nějaká plná samolepka, kterou by mi udělali v jakékoliv reklamce na zakázku. Chci mít prostě na dveřích lištu, která vystupuje trochu nad povrch. Tvarově se mi ale žádná zatím moc nelíbila, třeba ta od Kopáčka http://www.superskoda.com/Skoda/RAPID/Rapid-side-doors-bottom-stripes-glossy-black-4pcs-set-SPORT-LINE je designový děs.
      Nakonec jsem objednal z Alíku "chromované" lišty. Uvozovky píšu záměrně, protože je to jen nerez vyleštěný do chormového lesku. Jak to vypadá v reálu na jednom španělském Toledu vidíte dole, já bych lištu dal o pár mm níže a zadní lištu rádiusem obráceně, aby to navazovalo tvarově na hranu dveří:

      To že to je jakoby chrom mi ani tak nevadí, protože je stejně chci dát do černého lesku, aby to ladilo s lištou v nárazníku. No a tady je jádro pudla. Jakou technologii povrchovky zvolit?
      - potažení černou lesklou fólií
      - Plastdip nebo Foliatec gumový nátěr lesklou černou
      - nastříkání základovkou Body 960 Wash Primer, pak nastříkat černou lesklou a přes to 2K bezbarvý lesklý lak
      - nastříkání u lakýrníka
      Co byste zvolili vy, kdo má nějaké zkušenosti s podobnými tuzingovými úpravami podobných dílů? Pročetl jsem toho na webu hodně a zkušenosti jsou různé.
       
       
    • By Majchel
      Ahojte,
      chcel by som sa spytat, ci by niekto nevedel poradit ako postupovat pri reklamacii opravy v servise.
       
      Problem je asi taky, ze mi blikala kontrolka zhavenia, napichli na diagnostiku ta ukazala skrtiacu klapku zavada elektroniky a tak mi ju vymenili. Zaplatil som kopec penazi ale ked som prisiel domov po tyzdni to zacalo robit znova.
       
      Dal som to pozriet znamemu a ten to napichol a ta ista chyba, zistil ze asi 30cm od skrtiacej klapky bol predrany privodny kablik a kvoli tomu to vyhadzovalo chybu. Stacilo ho oizolovat vymazat chybu a vsetko ide ako ma. 
       
      Keby servis spravil aspon beznu obhliadku vozidla prisiel by na to tiez ale hned mi dali zaplatit novy diel. Da sa to nejako reklamovat ? Oplati sa s tym nieco robit ?
       
      Dakujem.
×
×
  • Create New...