Přejít na obsah

Manuál vs. automat


achiles4

Doporučené příspěvky

Zdravím. Aká prevodovka sa viac hodí k tomuto motoru? Alebo inak povedané má niekto skúsenosti aj s automatom v kombinácii s týmto motorom? Ide o to že či automat zbytočne nedrží motor v nízkych otáčkach čo by do budúcna mohol byť problém kedže by tým trpela dvojhmota. Na nejakom diskusnom fore niekto dával príspevok že má tento motor s automatom a že jazdí stále v S režime aby motor držal vyššie otáčky. Má niekto nejaké skúsenosti? Čo sa týka jazdenia tak by to bolo z 90% jazdy po meste.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem vždy zastánce DSG,měl jsem jich několik,jak v Passatech,Superbech,Octávkách,teď mám na popojíždění po okolí 1,2 TSi s 7 st.DSG v Yetim,jezdil jsem s Tiguanem a řekl jsem dost.Už nikdy DGS.To podtáčení kdy se motor třepe ve 1200 otáčkách už mě fakt nebaví.Uvažuji o novém Karoqu ale už teď vím,že to bude manuál.

Jezdil jsem teď v nové CX-5 a dvoulitrovou atmosférou a tam je automat naprosto super.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlas s Patrik1971. Nevím proč to tady lidi píšou.

Zda vůbec mají zkušenosti. Pokud mám otáčky motoru pod 1500-1800, tak jedu z mírného kopečka a motor netáhne a je zařazena 7. Pokud příjde kopeček, tak DSG si odřadí dolů a otáčky se navýší. Taky mám 1,2 Tsi a 81 kW. U stupně 6D se prakticky nikdy nevyskytlo!!!!

Pokud bych měl potřebu zvýšit otáčky, tak si mohu ručně orřadit. Já se k těmto BLÁBOLŮM o podtáčení nechci VYJADŘOVAT, protože nevím, zda má BLÁBOLÍCÍ nějaké zkušenosti. Já si před koupí DSG objednal zkušebí jízdu a pobavil se s prodejcem. DSG jsem si nakonec koupil a NELITUJI. Komu jsem auto půjčil aby vyzkoušel DSG, tak každý řekl, že jde s příštím autem do automatu. Ať mladý nebo starý.

Editováno: , autor: ralff
  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Si to v té hlavě nějak ujasni: "nechceš se vyjadřivat", ale celkem jsi se obšírně vyjádřil :D

 

Moje zkušenosti s DSG jsou takové, že automat motor dost často drží v takových otáčkách, které bych v daný okamžik nikdy nepoužil. Nicméně, dá se na to zvyknout - prostě to má svojí "hlavu".

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mistře Fóra, dál se opravdu nebudu k BLÁBOLŮM vyjadřovat.

Myslím si, že ve ŠKODĚ AUTO a ani VW nejsou hlupáci, kteří by nevěděli co dělají.

Jezdil jsem se služebním Pasatem a Mercedesem s automatem a teď jezdím se svojí fabii a zatím nemám PROBLÉM. Ani důvod HANIT DSG.

Nevím jaké ty máš Ty zkušenosti s DSG nebo automatem.

Editováno: , autor: ralff
  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je třeba sdělit koncernu VW, že mají závažnou systémovou chybu v mapování DSG převodovek, jelikož jejich vývojové centrum na základě měření a zkoušek je chybně stanovilo, a motory jsou podle vašeho odborného názoru ve spojení s těmito převodovkami podtáčeny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 11 hodinami, dodge napsal:

Tak je třeba sdělit koncernu VW, že mají závažnou systémovou chybu v mapování DSG převodovek, jelikož jejich vývojové centrum na základě měření a zkoušek je chybně stanovilo, a motory jsou podle vašeho odborného názoru ve spojení s těmito převodovkami podtáčeny.

Jak píše cosby, na to je jedna jediná odpověď - EMISE. Za to, že to někteří nejsou schopni myšlenkově pojmout, nemohu. Pak by se tady totiž nemohlo objevit tolik blábolů... Ono se stačí i u auta s manuální převodovkou podívat na ukazatel (rádce) řazení a řadit podle něj - a jsme prakticky tam, kde je teď DSG. 

  • Pozitivní 9
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A přitom je možné, že naživo v hospodě by byl s ralffem příjemný pokec.... Vím, že to je OT, ale doporučuji k přečtění i těm, kteří funkci vykřičníku v češtině znají:

 

www.krcmic.cz/kdyz-chcete-v-pisemne-komunikaci-neco-zduraznit-piste-vykricniky-a-pouzivejte-otazniky/

 

Asi by neškodilo, tady udělat nějakou sekci kultivující komunikaci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně zdůraněte co je ješt ve Vašich TOLERANČNÍCH LIMITECH.

V hospodě u pivka by jste se asi páni divili co jsem dělal.

Nejen pro Škodovku a VW, ale i pro Forda, Jaguára a další automobilky, ale .

Editováno: , autor: ralff
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sa to tu trocha zvrtlo. Viem že automat s dieslovými motormi a s benzínovými štvorvalcami  nemá žiaden problém a všetko ide pekne hladko. Zaujíma ma práve kombinácia trojvalca 1,0 tsi a 7stupňového DSG automatu. Videl som nejaké video kde testovali auto s týmto motorom a otáčky sa sržali tak okolo 1300 čo sa mi zdá dosť málo. A myslím že na nejakom inom fóre niekto spomínal že má oktávku s týmto motorom a že jazdí stále v režime S kedže v D-čku to držalo otáčky dosť nízko. Zaujímalo ma či tu s tým má niekto aj reálne skúsenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Předesílám, že zkušenost přímo s 1,0 tsi nemám, takže budu blábolit. Tohle ale ty tsi benziny s DSG dělají - pokud jen tak šimráš plyn, tak jdou otáčky dolu (ony padají i u nafty, ale u těch benzinů to více překvapí), pokud to přišlápneš, tak to chvíli přemýšlí, podřadí a jedeš. Předpokládám, že asfalt s tím litrem trhat nechceš, takže ti to pravděpodobně nebude nijak vadit. Mě tohle ze začátku štvalo v 1,8 tsi, které má přeci jen nějaký výkonový potenciál, pak jsem si zvykl. Jak je ovšem patrné z výše uvedených reakcí, tak si občas někdo nezvykne a jiný si toho zase ani nevšimne - je to prostě čistě na tobě. Objednej si zkušební jízdu a uvidíš.

 

Pak to ještě má ten apekt, že jízda s nízkými otáčkami na tom litru nemusí být vůbec příjemná - ale opět bude lepší, když si to zkusíš sám, protože hodnocení bude opět rozdílné. Ti, kteří si auto pořídili za své těžce vydřené peníte, ti málokdy nepřiznají, že si koupili shit. No a ti, co mají doma superba a v práci je donutili jezdit litrovou fabií, ti úplně relevantní hodnocení také neposkytnou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk má pravdu.Kdyby se řadilo podle ukazatele,je to jako DSG.prostě emise a spotřeba tlačená EU za tohle může.

Jak jsem psal,Supa TDi 125 KW mi upravoval TDi-Fun a pak bylo vše OK.To jsem byl opravdu spokojený.Kdyby uměl i 7-mi kvalty,bylo by super,ale neumí a co vím,neumí to zatím nikdo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...